Groenewoud komt uit Hallum
De olympische spelen
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- Arthur
- Auto: Nr.52
Re: De olympische spelen
Ohja, die was het 
-
Robin
Hier maar even:)
Het merendeel van mijn plaatsgenoten vindt het positief dat wij de Winter OS in '30 krijgen heb ik 't idee.
Er worden miljoenen euh miljarden 'gedoneerd' aan zaken waar ik 't niet altijd geheel mee eens ben, wat is dan '30 miljoen' voor een echt Hollandse sport en meer naamsbekendheid?
Nu maar hopen dat die andere Van der Valk hier ook vlot gebouwd wordt. Heerenveen heeft Tjaarda en Fletcher en dus het kleinere Gerecht, uitwijken naar Wolvega/Sneek/Leeuwarden/Drachten kan ook natuurlijk. OS is idd wat anders dan een EK/WK, maar er gaat ook 'n Olympisch dorp gebouwd worden. Ik vind helemaal mooi:)
https://archive.is/bIrMp
Het merendeel van mijn plaatsgenoten vindt het positief dat wij de Winter OS in '30 krijgen heb ik 't idee.
Er worden miljoenen euh miljarden 'gedoneerd' aan zaken waar ik 't niet altijd geheel mee eens ben, wat is dan '30 miljoen' voor een echt Hollandse sport en meer naamsbekendheid?
Nu maar hopen dat die andere Van der Valk hier ook vlot gebouwd wordt. Heerenveen heeft Tjaarda en Fletcher en dus het kleinere Gerecht, uitwijken naar Wolvega/Sneek/Leeuwarden/Drachten kan ook natuurlijk. OS is idd wat anders dan een EK/WK, maar er gaat ook 'n Olympisch dorp gebouwd worden. Ik vind helemaal mooi:)
https://archive.is/bIrMp
- Elise
En na de Olympische spelen is dat dorp ideaal voor het COA 
-
Robin
^
We hebben in een oud Hajé 'hotel' hier in Noord al '300' Ukrainers hoor!
We hebben in een oud Hajé 'hotel' hier in Noord al '300' Ukrainers hoor!
- Elise
Tja, in Utrecht en Brabant geen nieuwe aansluitingen meer op het elektriciteitsnet, dus dan lijkt me Friesland ideaal voor het COA 

- JP
Frankrijk haalt de Winterspelen binnen, maar vergeet vervolgens een olympische schaatsbaan. Nederland die reageert zoals altijd: "Wat een eer!" Nee, het is geen eer. Je bent de handige buurman met gereedschap. De buurman die om elf uur 's avonds wordt gebeld omdat iemand anders zijn eigen klus niet af heeft.
Terwijl de rest van de sporters samen in het olympisch dorp zit, medailles vieren en de sfeer van de Spelen beleeft, zitten de schaatsers in een hotel langs de A32 broodjes gezond te eten. Olympische magie ingeruild voor een parkeerplaats bij Thialf.
Heerenveen doet alsof het ineens het centrum van de olympische wereld is. Rustig aan. Jullie krijgen twee weken bezoek omdat Frankrijk zijn huiswerk niet af had. Dat is geen promotie; dat is opvang.
Terwijl de rest van de sporters samen in het olympisch dorp zit, medailles vieren en de sfeer van de Spelen beleeft, zitten de schaatsers in een hotel langs de A32 broodjes gezond te eten. Olympische magie ingeruild voor een parkeerplaats bij Thialf.
Heerenveen doet alsof het ineens het centrum van de olympische wereld is. Rustig aan. Jullie krijgen twee weken bezoek omdat Frankrijk zijn huiswerk niet af had. Dat is geen promotie; dat is opvang.
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ja, maar die Eritreeërs, Sudanezen, Somaliërs en Syriërs willen ook nog een plekje in het mooie Friesland.Robin schreef: 04 jul 2026, 12:21 ^
We hebben in een oud Hajé 'hotel' hier in Noord al '300' Ukrainers hoor!![]()
-
Robin
Je weet waar KOZP is tegengehouden he Ron? Hier 3km verderop:)
Zegt me niks. Heerenveen/Thialf IS dé Schaatstempel ....of the World. . WK USA/Canada/Mexico liggen de afstanden nog verder uit elkaar.
Die hoor ik vaker.JP schreef: 04 jul 2026, 12:35 Frankrijk haalt de Winterspelen binnen, maar vergeet vervolgens een olympische schaatsbaan. Nederland die reageert zoals altijd: "Wat een eer!" Nee, het is geen eer. Je bent de handige buurman met gereedschap. De buurman die om elf uur 's avonds wordt gebeld omdat iemand anders zijn eigen klus niet af heeft.
Heerenveen doet alsof het ineens het centrum van de olympische wereld is. Rustig aan. Jullie krijgen twee weken bezoek omdat Frankrijk zijn huiswerk niet af had. Dat is geen promotie; dat is opvang.![]()
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ja, dat hebben ze toen goed gedaan en als ik het me goed herinner werden de goeden toen bestraft en niet de kwaden, maar dat gebeurt met grote regelmaat in ons kikkerlandje, of de kwaden worden bestraft, maar dan veel te laag.
-
Robin
^eensch
- Elise
Ik zou het geen straffen willen noemen, eerder een standje.
Foei, niet meer doen!