5 deurs hatch gezocht (VW Golf Gti "60" gekocht!)
- Tristan
Precies, zo'n Cup V6 is een heerlijke reisauto. Niet zo agressief en hitsig als een 1.8T, maar wegligging is beter door achteras en heerlijke geluid (zeker met Milltek).SteV6 schreef:Een Cupra4 is geen GTi, meer een GT. Het kan altijd hard, maar is nooit hitsig. En zelfs Tristan was laatst aangenaam verrast toen hij een stukje met de mijne mocht rijden.hugo schreef:Kreeg altijd te horen dat voor het beter rijden zo'n Cupra 4 nu niet echt je van het is.
- Tristan
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
- Arthur
- Auto: Nr.51
De 1.8T's die ik heb gehad (VW&SEAT) ook geen last.
Ik weet wel een leuke Ibiza FR 5-drs te koop, 1.8T met ~220pk (mijn "ex").
2004 en nog geen 30kkm.
Ik weet wel een leuke Ibiza FR 5-drs te koop, 1.8T met ~220pk (mijn "ex").
2004 en nog geen 30kkm.
Laatst gewijzigd door Arthur op 08 nov 2007, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
- Jelmer850i
sorry ben niet lid van de seat club...Arthur schreef:Deze.
Of de pagina bestaat neit meer:
Er is een fout opgetreden !
Het onderwerp of board dat je zoekt bestaat niet of je beschikt over onvoldoende rechten om het te bekijken.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dit zijn de foto's uit de advertentie.
Ik heb er wel meer, is mijn vorige auto geweest.
Dealeronderhouden Seat Ibiza FR juni 2004 ( APK gekeurd op 19/06/07)
Schaduwgrijs
5 deurs
25k km
220 pk (JD maatchip)
Opties:
17 inch Leon 1 FR velgen, verlaagd, radio met 8 speakers, Winter pakket (verwarmde stoelen en ruitensproeiers, koplampreinigers) Boardcomputer, cruise control, climate control, electrische ramen v+a , ABS, 8 airbags, tractiecontrol, hoogteverstelling stoel ( bestuurder+bijrijder), etc etc.
€ 14.250 (auto kan in consignatie met de Seat dealer verkocht worden)

Ik heb er wel meer, is mijn vorige auto geweest.
Dealeronderhouden Seat Ibiza FR juni 2004 ( APK gekeurd op 19/06/07)
Schaduwgrijs
5 deurs
25k km
220 pk (JD maatchip)
Opties:
17 inch Leon 1 FR velgen, verlaagd, radio met 8 speakers, Winter pakket (verwarmde stoelen en ruitensproeiers, koplampreinigers) Boardcomputer, cruise control, climate control, electrische ramen v+a , ABS, 8 airbags, tractiecontrol, hoogteverstelling stoel ( bestuurder+bijrijder), etc etc.
€ 14.250 (auto kan in consignatie met de Seat dealer verkocht worden)
- MartijnGizmo
-
Hartstikke bedankt voor jullie hulp jongens, super forum. Echter kan ik door een hoge inruilprijs van de Mini en een best goed bod op de BMW het budget even wat hoger leggen, wat ik niet had verwacht.
De laatste paar dagen even verschillende dealers afgelopen en toch leek een Volkswagen Golf 1.6 2e hands mij best wel een leuke auto of een Seat Leon. Echter liet de verkoper mij ook de Volkswagen Golf GTI "60" Edition (nieuw) zien (die van de reclame). Is toch een autootje met 230pk en gvd... begint nou eerlijk gezegd best wel te kriebelen
. En 5 deurs, iets wat mijn vriendin gewoon heel graag wil.
Voor mn BMW kan ik misschien nog best wel wat krijgen (iemand heeft interesse) en die Mini kon ik bij de Volkswagen dealer voor een behoorlijke prijs inruilen op de Volkswagen Golf GTI "60" Edition. Had ik niet verwacht namelijk.
Tuurlijk zocht ik een wat normale auto, maarja... 1 Golf GTI is goedkoper dan een BMW 325 en een Mini Cooper S Works, waarvan er overigens telkens 1 stil zal staan. Het is een stuk beter betaalbaar in iedergeval. En ja, een beetje power blijft leuk... 8).
Vandaag ga ik een proefritje maken. Mocht het nou wel een optie worden, is deze er in het wit of in het zwart.
De tests op internet van een GTI vind ik niet slecht, iemand ervaringen met deze auto... beetje auto hier voor op het forum?
- De topictitel heb ik ook even aangepast
De laatste paar dagen even verschillende dealers afgelopen en toch leek een Volkswagen Golf 1.6 2e hands mij best wel een leuke auto of een Seat Leon. Echter liet de verkoper mij ook de Volkswagen Golf GTI "60" Edition (nieuw) zien (die van de reclame). Is toch een autootje met 230pk en gvd... begint nou eerlijk gezegd best wel te kriebelen

Voor mn BMW kan ik misschien nog best wel wat krijgen (iemand heeft interesse) en die Mini kon ik bij de Volkswagen dealer voor een behoorlijke prijs inruilen op de Volkswagen Golf GTI "60" Edition. Had ik niet verwacht namelijk.
Tuurlijk zocht ik een wat normale auto, maarja... 1 Golf GTI is goedkoper dan een BMW 325 en een Mini Cooper S Works, waarvan er overigens telkens 1 stil zal staan. Het is een stuk beter betaalbaar in iedergeval. En ja, een beetje power blijft leuk... 8).
Vandaag ga ik een proefritje maken. Mocht het nou wel een optie worden, is deze er in het wit of in het zwart.
De tests op internet van een GTI vind ik niet slecht, iemand ervaringen met deze auto... beetje auto hier voor op het forum?
- De topictitel heb ik ook even aangepast

- Will F.
die 60 editie heeft volgens mij 200pk, dat is ook niet mis en te chippen natuurlijk. Hij was ook in rood verkrijgbaar (maar misschien zijn die al op in 5-deurs. ) ik heb zelf een rit gemaakt in een versie met dsg-bak en vond dat echt helemaal super ! voor zover ik weet niet verkrijgbaar in de 60-editie. Wel mooi dat ze jou nog een goede prijs kunnen geven voor die mini je zou vermoeden dat er niet veel marge meer in zit om weg te geven op die 30k vd GTI.Energy schreef: Echter liet de verkoper mij ook de Volkswagen Golf GTI "60" Edition (nieuw) zien (die van de reclame). Is toch een autootje met 230pk en gvd... begint nou eerlijk gezegd best wel te kriebelen. En 5 deurs, iets wat mijn vriendin gewoon heel graag wil.