Nederland gaat naar de haaien
-
Wimo
Re: Nederland gaat naar de haaien
Waarom al die onderzoeken doen als je ook gewoon ~200k kunt pakken door juist alles te ontkennen! Don't look up!
- Philipoo
Het heeft op feesboek gestaan! Onderzoekers snappen er niks van, ze kunnen het beter vragen aan de experts hier op DFWimo schreef: 30 jun 2026, 16:41 Waarom al die onderzoeken doen als je ook gewoon ~200k kunt pakken door juist alles te ontkennen! Don't look up!
- Elise
Ah ja, wetenschappers en onderzoekers......die snappen het.....toch?Philipoo schreef: 30 jun 2026, 18:45Het heeft op feesboek gestaan! Onderzoekers snappen er niks van, ze kunnen het beter vragen aan de experts hier op DFWimo schreef: 30 jun 2026, 16:41 Waarom al die onderzoeken doen als je ook gewoon ~200k kunt pakken door juist alles te ontkennen! Don't look up!
We zijn hier in Nederland volop bezig om onze hele economie naar de kloten te helpen door allerlei maatregelen, investeringen en verboden om de opwarming van de aarde een halt toe te roepen, we lopen daarmee voorop en zijn het braafste jongetje van de klas.
Ik trek even de parallel naar de onderzoekscommissie Corona, waarbij de wetenschappers, onderzoekers, experts en politici uit de coronatijd nu hun verhaal doen. Grosso modo komt het er wel op neer dat als er ooit nog weer eens een uitbraak komt ze het heel anders zouden doen.
Benieuwd of de betrokkenen betreffende de klimaatmaatregelen over X aantal jaar hun huidige aanpak ter discussie stellen
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
En dan had je ook nog de zure regen Arie, daar hoor je ook niemand meer over.350 Z schreef: 30 jun 2026, 16:08 Moet meteen weer aan de ozonlaag paniek denken van toen ik jong was.
-
Wimo
Weet je ook waarom je daar bijna niets meer over hoort?
- Martijn_bmw
haha idd gestopt met CFK's, gelode benzine en verplichte katalysator onder de auto's om maar wat te noemen.
Maar dat vonden destijds waarschijnlijk ook hele volksstammen onzinnige dure maatregelen
- Knot
Nou moet ik zeggen dat het niet bepaald fris ruikt als je achter een katloze oldtimer rijdt.
- MParallel
- Auto: BMW
Of moderne turbo-blok auto met katloze DP.
- JP
Je merkte bij de hittegolf ook dat er minder deodorant gebruikt werd. Was dat ook niet om de ozon-laag te beschermen 
- Elise
In het kader van mag jouw vrouw.....
Sawsan (35) uit Reuver wilde een vrije, zelfstandige vrouw zijn en werd daarom door haar man gedood en verbrand achtergelaten onder een brug
.....nee, ze mocht niet.
Sawsan (35) uit Reuver wilde een vrije, zelfstandige vrouw zijn en werd daarom door haar man gedood en verbrand achtergelaten onder een brug
.....nee, ze mocht niet.
- MParallel
Grappig hoe moord = moord, maar zodra het een man betreft die een vrouw vermoord, dan hebben we daar een nieuwe hype-term voor bedacht: femicide.
Lazer lekker een eind op.
- Philipoo
Femicide is moord op een vrouw omdat ze een vrouw is. Exact wat er in bovenstaande situatie dus gebeurt.MParallel schreef: 01 jul 2026, 11:00 Grappig hoe moord = moord, maar zodra het een man betreft die een vrouw vermoord, dan hebben we daar een nieuwe hype-term voor bedacht: femicide.
-
Kadett
Ik vind het juist heerlijk om achter een oudere auto te zitten met carborateursKnot schreef: 01 jul 2026, 10:08 Nou moet ik zeggen dat het niet bepaald fris ruikt als je achter een katloze oldtimer rijdt.
Maar zal nooit meer willens en wetens een catloze uitlaat/dp installeren onder een (moderne auto).
Moderne motorfiets daarentegen zou het ongeveer eerste zijn wat ik zou doen
- Knot
Vind die stank niet te harden, blijft nog hangen ook.
Nou schrijf ik een auto ook al af als er 1x een zak friet of 1x een paardenzadel in vervoerd is...
Nou schrijf ik een auto ook al af als er 1x een zak friet of 1x een paardenzadel in vervoerd is...
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- JP
Minder zure regen, maar wel opwarmend en zuurder wordend zeewater......slecht voor de mossel en zo
https://www.hbvl.be/binnenland/een-ener ... 88731.htmlDe impact van globaal gezien warmer wordend zee- en oceaanwater is bekend. “Warmer zeewater is zuurder en minder zuurstofrijk, wat nefast is voor al het mariene leven”, zegt professor Thierry nog. “Wellicht gaan we grote koraalverbleking tegemoet. Door hogere oceaantemperaturen in het algemeen blijft de atmosfeer langer warm, krijgen stormen extra energie en neemt de verdamping toe, met in globo als gevolg een grotere kans op extreme neerslag en stormen.”
-
TLRS
Krijg je dat voor jezelf gerijmd? Hoe kan een man een vrouw vermoorden alleen maar omdat ze een vrouw is.. en dan getrouwd zijn. Ik krijg dat niet bij elkaar opgeteld. Schijnbaar zou dat eigenlijk uxoricide heten, als ik wiki mag geloven.Philipoo schreef: 01 jul 2026, 13:03 Femicide is moord op een vrouw omdat ze een vrouw is. Exact wat er in bovenstaande situatie dus gebeurt.
Maargoed, in het kader van de emancipatie
"According to Centers for Disease Control and Prevention, mariticide made up 30% of the total spouse murders in the United States, data not including proxy murders conducted on behalf of the wife."
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
TLRS schreef: 01 jul 2026, 16:02 Krijg je dat voor jezelf gerijmd? Hoe kan een man een vrouw vermoorden alleen maar omdat ze een vrouw is.. en dan getrouwd zijn. Ik krijg dat niet bij elkaar opgeteld. Schijnbaar zou dat eigenlijk uxoricide heten, als ik wiki mag geloven.
Ik dacht exact hetzelfde vanmorgen, maar wil me er niet meer mee bemoeien.....
In huiselijke sferen/huwelijk 'vermoordt de man de vrouw niet omdát ze vrouw is, maar omdát het zíjn vrouw is. De moordende man gaat natuurlijk never nooit niet vrijuit. Een grote idioot. Loop dan weg en pak je biezen als het niet meer gaat. Maar die vent vermoordt z'n vrouwelijke partner NIET omdat het éen vrouw' is, maar omdat het 'die persoon' is die ze is. Hoe triest ook.
Nu weer langs de kantlijn.
Laatst gewijzigd door Robin op 01 jul 2026, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- MParallel
Dat is het motief.Philipoo schreef: 01 jul 2026, 13:03
Femicide is moord op een vrouw omdat ze een vrouw is. Exact wat er in bovenstaande situatie dus gebeurt.
Moord = moord.
M.a.w. nu wordt man-vermoord-vrouw direct voorzien van hype-term femicide, nog voordat er een motief is vastgesteld.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
^Motief inderdaad.
- 350 Z
Femicide is helaas heel normaal bij Islamitische Afrikaanse en Ottomaanse mannen van origine. Is dan ook geen hype maar al heel lang gaande. Is de eigen partner niet de dader dan vaak een familie lid van de dader.
-
TLRS
Je er niet in mengen is ook eigenlijk best wel wijs. Al dat polariserende gedoe.Robin schreef: 01 jul 2026, 16:14![]()
Ik dacht exact hetzelfde vanmorgen, maar wil me er niet meer mee bemoeien.....![]()
In huiselijke sferen/huwelijk 'vermoordt de man de vrouw niet omdát ze vrouw is, maar omdát het zíjn vrouw is. De moordende man gaat natuurlijk never nooit niet vrijuit. Een grote idioot. Loop dan weg en pak je biezen als het niet meer gaat. Maar die vent vermoordt z'n vrouwelijke partner NIET omdat het éen vrouw' is, maar omdat het 'die persoon' is die ze is. Hoe triest ook.
Nu weer langs de kantlijn.
Dat gezegd hebbende. In eerste instantie dacht ik ook dat een man niet om niets een vrouw iets aandoet. Misschien is dat iets wat wij ons niet voor kunnen stellen. Maar dat sluit dan ook weer niet uit dat er mannen zijn die met frustraties e.d. zitten die ze (onbewust) buitenhuis oplopen en thuis botvieren
En op hun beurt zijn er misschien een aantal vrouwen die graag in de media een zondebok maken van de witte man. En dan is de media vaak ook niet echt het platform wat een gezonde discussie zal proberen te faciliteren.
Dat valt te verwachten van de televaag, sensatiejournalistiek is hun ding toch.MParallel schreef: 01 jul 2026, 16:15 Dat is het motief.
Moord = moord.
M.a.w. nu wordt man-vermoord-vrouw direct voorzien van hype-term femicide, nog voordat er een motief is vastgesteld.
- JP
Hoorde onlangs, 12% van de vrouwen loopt bij een psychiater.......
dat wil zeggen dat 88% niet in behandeling is, toch
dat wil zeggen dat 88% niet in behandeling is, toch
-
SlowCo
Die staan nog op de wachtlijst...
- Elise
Ik dacht dat het motief was dat het huishouden niet voldoetMParallel schreef: 01 jul 2026, 16:15 Dat is het motief.
Moord = moord.
Maar dit gaat vaker voorkomen, net als eerwraak.Ahmed die schreeuwt dat het het huishouden niet voldoet
Enige passende oplossing is deze meneer tussen de varkens gooien die al een paar dagen niets te eten hebben gehad.