F1 Seizoen 2026

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 16:00

FIA te laat met de VSC 😉

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 16:02

Game on

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 16:20

Arme Kimi ik zeg sabotage 😬🫣🫣🫣
Laatst gewijzigd door Enrico op 14 jun 2026, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11752
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Hielke » 14 jun 2026, 16:28

Zeer zwak verdedigd van Sjors.

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7029
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door EvdP » 14 jun 2026, 16:28

Volgens mij reed Kimi daar een deukje in de ego van Sjors

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7029
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door EvdP » 14 jun 2026, 16:29

Jammer...

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 14 jun 2026, 16:30

Doei !

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 14 jun 2026, 16:30

Weer een Benz kapot.

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 14 jun 2026, 16:32

Weer een Ferrari kapot.

Tom
Berichten: 22764
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Tom » 14 jun 2026, 16:36

Mooi voor Hamilton!
Jammer dat Antonelli uitviel, maar mooi dat ie voorbij Russell kwam. Verder saaie race.

Online
Gebruikersavatar
EvdP
Berichten: 7029
Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
Auto: Weer een BMW...
Locatie: Op de gasbel

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door EvdP » 14 jun 2026, 16:37

Eens

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Arthur » 14 jun 2026, 16:38

Snel de TV uitgezet. Dat gezever straks, van Hamilton, kan ik missen als kiespijn :coffee:

Online
Gebruikersavatar
Enrico
Berichten: 4335
Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Enrico » 14 jun 2026, 16:42

Wel done Ferrari en Lewis! Slim en snel gereden!

Gebruikersavatar
WJ
Berichten: 12207
Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
Locatie: WeeWeeWee

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door WJ » 14 jun 2026, 16:47

Mooie win voor Ham en Ferrari, gewoon alles goed gedaan. Uitzonderlijk voor Ferrari! Haha

Het is iig wel duidelijk dat Russell het gewoon niet heeft, maar jammer voor Kimi.

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 30140
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Luco » 14 jun 2026, 17:17

Niks jammer, kampioenschap moet een beetje spannend blijven

Online
k33z
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door k33z » 14 jun 2026, 17:46

Lewis! Held!

Gebruikersavatar
Elise
Berichten: 9827
Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Elise » 14 jun 2026, 19:36

Niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar mooi dat Lewis (verdiend) heeft gewonnen :thumbup:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door JP » 14 jun 2026, 22:03

Afbeelding

Robin
Berichten: 57861
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door Robin » 15 jun 2026, 09:09

Elise schreef: 14 jun 2026, 19:36 Niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar mooi dat Lewis (verdiend) heeft gewonnen :thumbup:
Dit en 't blijft idd spannend(er) nu. Wel sneu voor Kim(i)

Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9257
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: F1 Seizoen 2026

Bericht door MParallel » 15 jun 2026, 12:49

5 sec tijdstraf als je bent uitgevallen. Dat zijn pas straffen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten