F1 Seizoen 2026
-
OnlineEnrico
- Berichten: 4335
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
FIA te laat met de VSC 
-
OnlineEnrico
- Berichten: 4335
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Game on
-
OnlineEnrico
- Berichten: 4335
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Arme Kimi ik zeg sabotage 



Laatst gewijzigd door Enrico op 14 jun 2026, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
- Berichten: 11752
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: F1 Seizoen 2026
Zeer zwak verdedigd van Sjors.
-
OnlineEvdP
- Berichten: 7029
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: F1 Seizoen 2026
Volgens mij reed Kimi daar een deukje in de ego van Sjors
-
OnlineEvdP
- Berichten: 7029
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: F1 Seizoen 2026
Jammer...
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Doei !
- Arthur
- Berichten: 44718
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Weer een Benz kapot.
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: F1 Seizoen 2026
Weer een Ferrari kapot.
-
Tom
- Berichten: 22764
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: F1 Seizoen 2026
Mooi voor Hamilton!
Jammer dat Antonelli uitviel, maar mooi dat ie voorbij Russell kwam. Verder saaie race.
Jammer dat Antonelli uitviel, maar mooi dat ie voorbij Russell kwam. Verder saaie race.
-
OnlineEvdP
- Berichten: 7029
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: F1 Seizoen 2026
Eens
- Arthur
- Berichten: 44718
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: F1 Seizoen 2026
Snel de TV uitgezet. Dat gezever straks, van Hamilton, kan ik missen als kiespijn 
-
OnlineEnrico
- Berichten: 4335
- Lid geworden op: 26 sep 2010, 15:01
Re: F1 Seizoen 2026
Wel done Ferrari en Lewis! Slim en snel gereden!
- WJ
- Berichten: 12207
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: F1 Seizoen 2026
Mooie win voor Ham en Ferrari, gewoon alles goed gedaan. Uitzonderlijk voor Ferrari! Haha
Het is iig wel duidelijk dat Russell het gewoon niet heeft, maar jammer voor Kimi.
Het is iig wel duidelijk dat Russell het gewoon niet heeft, maar jammer voor Kimi.
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: F1 Seizoen 2026
Niks jammer, kampioenschap moet een beetje spannend blijven
-
Onlinek33z
- Berichten: 3000
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
- Locatie: Leidschendam
Re: F1 Seizoen 2026
Lewis! Held!
- Elise
- Berichten: 9827
- Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03
Re: F1 Seizoen 2026
Niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar mooi dat Lewis (verdiend) heeft gewonnen 
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: F1 Seizoen 2026
Dit en 't blijft idd spannend(er) nu. Wel sneu voor Kim(i)Elise schreef: 14 jun 2026, 19:36 Niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar mooi dat Lewis (verdiend) heeft gewonnen![]()
-
OnlineMParallel
- Berichten: 9257
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: F1 Seizoen 2026
5 sec tijdstraf als je bent uitgevallen. Dat zijn pas straffen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten
