BMW Vision Neue Klasse
- smiley
- Berichten: 10105
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
-
Tom
- Berichten: 22763
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: BMW Vision Neue Klasse
Uiterlijk heel geslaagd!
Mooi compact, gedrongen, dik en niet teveel lijnen of rare fratsen.
Straks het filmpje van Top Gear eens kijken.
Mooi compact, gedrongen, dik en niet teveel lijnen of rare fratsen.
Straks het filmpje van Top Gear eens kijken.
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW Vision Neue Klasse
En de rest van YT met hun idiote f**k face verbaasde grimassen.
- Martijn_bmw
- Berichten: 29902
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
Re: BMW Vision Neue Klasse
Ik vind hem ook gaaf!
- Bram
- Berichten: 17424
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: BMW Vision Neue Klasse
Veel plezier!Wimo schreef: 12 jun 2026, 16:25 Als ie meer dan 800pk heeft zonder fratsen als launch control modus dan sta ik volgend jaar bij de dealer !
- Bert ///M3
- Berichten: 9487
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Auto: E36 M3 & F82 M4CS
Re: BMW Vision Neue Klasse
Het is de toekomst. Maar begin dan niet met fake motorgeluid en nep schakelen enz.
Ga dan gewoon all in op electro, giga koppel & vermogen, laag zwaartepunt, en underbody aero doordat je geen cardanas en uitlaatsysteem meer hebt enz. Torque vectoring door 4 motoren te gebruiken. De ingrediënten zijn er wel alleen moet je het zonder motorgeluid doen.
Ga dan gewoon all in op electro, giga koppel & vermogen, laag zwaartepunt, en underbody aero doordat je geen cardanas en uitlaatsysteem meer hebt enz. Torque vectoring door 4 motoren te gebruiken. De ingrediënten zijn er wel alleen moet je het zonder motorgeluid doen.
- sitechris
- Berichten: 5261
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: BMW Vision Neue Klasse
Ik zou fake shifting echt prima vinden. Zeker als ze ook nog wat koppelkromme inbouwen qua vermogensopbouw. Doen ze bij hyundai wel. Geeft toch extra beleving imo. Fake sounds? Niet ideaal maar op ev beter iets dan niets.
-
Wimo
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: BMW Vision Neue Klasse
Er is al een merk wat dat doetBert ///M3 schreef: 12 jun 2026, 21:37 Het is de toekomst. Maar begin dan niet met fake motorgeluid en nep schakelen enz.
Ga dan gewoon all in op electro, giga koppel & vermogen, laag zwaartepunt, en underbody aero doordat je geen cardanas en uitlaatsysteem meer hebt enz. Torque vectoring door 4 motoren te gebruiken. De ingrediënten zijn er wel alleen moet je het zonder motorgeluid doen.
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: BMW Vision Neue Klasse
En dan een rumble pack ding onder je stoel en een kicker in je rug om DCT klappen te simuleren.
En zie daar, je zit in een sim racer. Maar dan een mobiele.
En zie daar, je zit in een sim racer. Maar dan een mobiele.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten
