BMW Vision Neue Klasse

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 10105
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door smiley » 12 jun 2026, 16:41


Tom
Berichten: 22763
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door Tom » 12 jun 2026, 17:22

Uiterlijk heel geslaagd!
Mooi compact, gedrongen, dik en niet teveel lijnen of rare fratsen.

Straks het filmpje van Top Gear eens kijken.

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9254
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door MParallel » 12 jun 2026, 18:08

En de rest van YT met hun idiote f**k face verbaasde grimassen.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 29902
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door Martijn_bmw » 12 jun 2026, 19:55

Ik vind hem ook gaaf!

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 17424
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door Bram » 12 jun 2026, 20:23

Wimo schreef: 12 jun 2026, 16:25 Als ie meer dan 800pk heeft zonder fratsen als launch control modus dan sta ik volgend jaar bij de dealer !
Veel plezier!

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9487
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Auto: E36 M3 & F82 M4CS

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door Bert ///M3 » 12 jun 2026, 21:37

Het is de toekomst. Maar begin dan niet met fake motorgeluid en nep schakelen enz.

Ga dan gewoon all in op electro, giga koppel & vermogen, laag zwaartepunt, en underbody aero doordat je geen cardanas en uitlaatsysteem meer hebt enz. Torque vectoring door 4 motoren te gebruiken. De ingrediënten zijn er wel alleen moet je het zonder motorgeluid doen.

Gebruikersavatar
sitechris
Berichten: 5261
Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
Locatie: http://www.driveaholic.nl

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door sitechris » 12 jun 2026, 22:08

Ik zou fake shifting echt prima vinden. Zeker als ze ook nog wat koppelkromme inbouwen qua vermogensopbouw. Doen ze bij hyundai wel. Geeft toch extra beleving imo. Fake sounds? Niet ideaal maar op ev beter iets dan niets.

Wimo
Berichten: 2988
Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door Wimo » 12 jun 2026, 23:40

Bert ///M3 schreef: 12 jun 2026, 21:37 Het is de toekomst. Maar begin dan niet met fake motorgeluid en nep schakelen enz.

Ga dan gewoon all in op electro, giga koppel & vermogen, laag zwaartepunt, en underbody aero doordat je geen cardanas en uitlaatsysteem meer hebt enz. Torque vectoring door 4 motoren te gebruiken. De ingrediënten zijn er wel alleen moet je het zonder motorgeluid doen.
Er is al een merk wat dat doet :)

Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9254
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: BMW Vision Neue Klasse

Bericht door MParallel » 13 jun 2026, 15:45

En dan een rumble pack ding onder je stoel en een kicker in je rug om DCT klappen te simuleren.

En zie daar, je zit in een sim racer. Maar dan een mobiele.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten