For the love of cars

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Online
TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: For the love of cars

Bericht door TLRS » 02 jun 2026, 14:18

Chris heeft erover verteld, als je op youtube zoekt kom je het zo tegen. Als je het liever van hemzelf hoort, onderstaande skippen.




Hij heeft het fatsoen gehad om zich in te laten met de health and safety gestapo, voor de mensen die daar zelf niet mee te maken hebben, een soort professionele vorm van bangmakerij. Chris zag een potentieel groot gevaar en heeft dat geprobeerd aan de man te brengen. Ze namen hem niet serieus. Een tijdje later ziet hij z’n co host gruwelijk crashen, precies wat hij aan had zien komen. Stel je voor hoe je je dan voelt :ziek:

Vervolgens geen enkele erkenning voor zijn, helaas, perfecte risico analyse. Wat op z’n minst knap te noemen is dat hij iets wat eigenlijk zijn prioriteit niet is, beter deed dan de mensen die het wel hadden moeten doen. Vervolgens is ie aan de kant gezet als een stuk vuil.

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10994
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: For the love of cars

Bericht door Joy » 09 jun 2026, 21:23



Heerlijk om iemand zo met het mes tussen de tanden te zien rijden.

Robin
Berichten: 57863
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: For the love of cars

Bericht door Robin » 10 jun 2026, 14:32

Skitterende restomod van één van m'n favoriete ouwe karren. Al heb ik nét liever een Mk2.

Online
TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: For the love of cars

Bericht door TLRS » 10 jun 2026, 18:46

Joy schreef: 09 jun 2026, 21:23

Heerlijk om iemand zo met het mes tussen de tanden te zien rijden.
Ding lijkt redelijk bipolair, onderstuur of overstuur. Erg vervelende keuze :df:

Online
TLRS
Berichten: 3175
Lid geworden op: 13 jan 2012, 21:49

Re: For the love of cars

Bericht door TLRS » 11 jun 2026, 01:11


Online
Gebruikersavatar
maurizio
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 jul 2015, 07:53
Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Locatie: Z-limburg (161 km tot Ex-muhle)

Re: For the love of cars

Bericht door maurizio » 19 jun 2026, 17:22


Robin
Berichten: 57863
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: For the love of cars

Bericht door Robin » 20 jun 2026, 10:05

^ Tja...CH's verhaal van Ferrari's Corsa Clienti en 4mio US$ meenemen en dat dit een extremere experience for a quarter of the price ofzo; Het zal allemaal wel. Het is een claustrofobische eenzitter voor 'een miljoen', je kunt je lol niet delen met een bijrijder, WLTP sucks:)

Ik wil best een half uurtje met zo'n ding over Silverstone voor €1000. Dat heb ik er wel voor over. En neen ik kan 'm niet betalen, maar voor een miljoen haalde ik zoveel anders dan dit ding. Hij zit ook in Assetto Corsa als mod, na 'n halve minuut rijden heb ik 'm gedelete. Zegt nog niks weet ik ook wel, maar het ding is zó overbodig imo.

:coffee:

EDIT. Live vanaf Brands Hatch, ook met wat Nederlanders:

Online
Gebruikersavatar
maurizio
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 jul 2015, 07:53
Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Locatie: Z-limburg (161 km tot Ex-muhle)

Re: For the love of cars

Bericht door maurizio » 20 jun 2026, 10:45

Robin schreef: 20 jun 2026, 10:05 Het zal allemaal wel. Het is een claustrofobische eenzitter voor 'een miljoen', je kunt je lol niet delen met een bijrijder, WLTP sucks:)
Als engineer kan ik wel vd techniek smullen. Of het allemaal nut heeft, praktisch...etc, is een heel ander verhaal.

Robin
Berichten: 57863
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: For the love of cars

Bericht door Robin » 20 jun 2026, 10:49

maurizio schreef: 20 jun 2026, 10:45
Robin schreef: 20 jun 2026, 10:05 Het zal allemaal wel. Het is een claustrofobische eenzitter voor 'een miljoen', je kunt je lol niet delen met een bijrijder, WLTP sucks:)
Als engineer kan ik wel vd techniek smullen. Of het allemaal nut heeft, praktisch...etc, is een heel ander verhaal.
Eens hoor! Daarom heb ik wel een rug over om erin te mogen sturen. :P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten