Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
- Alexsti
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 18 jan 2007, 19:14
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Een eigen automerk en testcircuit naast elkaar, wat wil je nog meer...
Gaat de focus liggen op circuit/race auto's of ook legale straat auto's ?
Gaat de focus liggen op circuit/race auto's of ook legale straat auto's ?
-
OnlineEvdP
- Berichten: 7029
- Lid geworden op: 24 mei 2010, 21:23
- Auto: Weer een BMW...
- Locatie: Op de gasbel
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gefeliciteerd!
- Peter Tunissen
- Berichten: 8545
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Straatlegale auto's is zeker iets wat we ook willen gaan onderzoeken om mogelijk te maken!Alexsti schreef: 02 jun 2026, 16:41 Een eigen automerk en testcircuit naast elkaar, wat wil je nog meer...
Gaat de focus liggen op circuit/race auto's of ook legale straat auto's ?
Maar dat klopt wel wat je zegt, met een eigen circuit en eigen sportauto merk begint het wel een beetje op een jongensdroom te lijken allemaal.
En dank jullie wel voor de leuke, enthousiaste reacties!
- Luco
- Berichten: 30140
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Van Harte Gefeliciteerd, altijd gave auto's gevonden.
- Ti-Tourist (Erik)
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 16:04
- Locatie: 0348
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Ik zag laatst een filmpje van Jayemm on Cars met een nieuwe Westfield op een trackday. Hoe verhoudt dat zich tot wat jullie gekocht hebben?
Buiten dat, van harte gefeliciteerd. Jongensboek werk dit.
Buiten dat, van harte gefeliciteerd. Jongensboek werk dit.
-
Zed240
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:32
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gaaf zeg, gefeliciteerd. De jongensdroom bingokaart moet inmiddels wel vol zijn inderdaad.
Hebben jullie nog mensen nodig? Ik vraag dit voor een vriend. 
- Alexander
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 20 dec 2006, 22:13
- Locatie: Nürburgring 1700+ laps
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gefeliciteerd, awesome dit!
- jos_br
- Berichten: 2684
- Lid geworden op: 16 nov 2008, 21:59
- Locatie: Dieverbrug
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Dit is erg gaaf Peter, gefeliciteerd met deze nieuwe uitdaging!!
Jos.
Jos.
- sitechris
- Berichten: 5261
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gefeliciteerd, mooie stap!
-
OnlineSlowCo
- Berichten: 4817
- Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
https://www.pistonheads.com/news/ph-bri ... ator/51267
De Engelsen zijn ook meteen op de hoogte, zo te lezen.
De Engelsen zijn ook meteen op de hoogte, zo te lezen.
- Sander
- Berichten: 1014
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 19:54
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Heul vet! Gefeliciteerd!
Jeremy Clarkson een keertje uitnodigen om te komen proefrijden ofzo daar dan. Zet je jezelf nog meer op de kaart
Jeremy Clarkson een keertje uitnodigen om te komen proefrijden ofzo daar dan. Zet je jezelf nog meer op de kaart
- Elise
- Berichten: 9827
- Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Prachtig nieuws, gefeliciteerd.

-
Cazzo46
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 18 jul 2023, 16:23
- Auto: 993 4S
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Echt top Peter, heel veel succes gewenst!
- WJ
- Berichten: 12207
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gaaf!
Op naar de eerste Westfield EV op de weg.
Op naar de eerste Westfield EV op de weg.
- HJ2
- Berichten: 3866
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Veeeeeet!
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er met het 25 jarig jubileum wordt gekocht
Ik ben nu wel heel benieuwd wat er met het 25 jarig jubileum wordt gekocht
-
PeterB
- Berichten: 3467
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:55
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gefeliciteerd.
En de foto op PH is wel humor.
Niks straks in het pak
En de foto op PH is wel humor.
Niks straks in het pak
- Niels
- Berichten: 22637
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Super impressive bezig Peter! Ik vind dit wel erg dapper en getuigen van lef, fantastisch dat je het doet. Alle succes gewenst 
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
In de comments kom ik GTRene daar tegen.PeterB schreef: 02 jun 2026, 21:33 Gefeliciteerd.
En de foto op PH is wel humor.
Niks straks in het pak![]()
- Elise
- Berichten: 9827
- Lid geworden op: 28 jun 2008, 11:03
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Rene moet gewoon hier weer posten 
- Marc Sierra
- Berichten: 1205
- Lid geworden op: 24 mei 2016, 10:11
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Heel erg gaaf, gefeliciteerd! Succes met de onderneming, lijkt me echt onwijs gaaf om zelf sportwagens te ontwerpen!
- Peter-Paul
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 31 mar 2007, 10:40
- Locatie: Rosmalen
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Stoere actie! Gefeliciteerd Peter!!
-
Andre
- Berichten: 11535
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Gefeliciteerd!

-
OnlineWill F.
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Supergaaf en wel bijzonder (uitdaging) om het van ‘sleutelaars natie’ naar hier te halen.
-
Hsp
- Berichten: 174
- Lid geworden op: 18 mei 2020, 12:00
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Heel erg gaaf, inderdaad wel zo ongeveer de jongensdroom. Mocht je nog technisch projectmanager-achtig personeel zoeken met redelijk wat specifieke kennis mbt automotive industrie in algemene zin en het bouwen van circuitauto's houd ik me aanbevolen

- HJ2
- Berichten: 3866
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over
Hsp schreef: 03 jun 2026, 11:47 Heel erg gaaf, inderdaad wel zo ongeveer de jongensdroom. Mocht je nog technisch projectmanager-achtig personeel zoeken met redelijk wat specifieke kennis mbt automotive industrie in algemene zin en het bouwen van circuitauto's houd ik me aanbevolen![]()
![]()
Hahaha, DAT bedoelde ik eerder
