Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8545
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Peter Tunissen » 02 jun 2026, 12:33

Afbeelding

Sinds 2024 is het team van DFRacing actief in de Westfield Cup van de DNRT.
Wat begon als een hobby, werd onder de bezielende leiding van Erik Groenendijk de Laat al snel een stuk professioneler, tot het moment dat de zelf onderdelen aan het ontwerpen en produceren waren.
Nadat begin dit jaar Westfield Chesil Ltd. weer in voluntary liquidation geraakte, was dit perfecte het moment om iets meer met dit merk te gaan doen.
Dus kunnen we vol trots melden dat DF de nieuwe eigenaar is van de naam, het merk, IP, AutoCAD tekeningen en alle onderdelen van Westfield Sportscars.

Afbeelding

De komende weken gaan we ongelofelijk druk aan de slag met:
*) Het klaar maken van een nieuwe productiefaciliteit in Meppen, direct naast het circuit.
*) Het naar Meppen halen van de laatste onderdelen vanuit Engeland.
*) Een nieuwe website.
*) Het uitpakken, catalogiseren en in een webshop plaatsen van in totaal 6 vrachtwagenladingen / zeecontainers aan jigs, mallen en onderdelen.
*) Samenstellen van pakketten met reservedelen voor de Westfield Cup.
*) Het beginnen te bouwen van bestaande type auto's.
*) Het ontwikkelen van geheel nieuwe Westfields.

Afbeelding

Gelukkig hoef ik dat niet allemaal in mijn eentje te doen, maar heb ik er ook hulp bij... :mrgreen:

Robin
Berichten: 57861
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Robin » 02 jun 2026, 12:34

Mooi feli Peter cs

https://www.westfield-sportscars.co.uk/

Da's nu dus klaar he?
Laatst gewijzigd door Robin op 02 jun 2026, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter81
Berichten: 9599
Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Locatie: Curaçao

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Wouter81 » 02 jun 2026, 12:36

Waanzinnig cool weer Peter, jij bent echt een topondernemer. Ik heb daar veel respect voor. Veel succes!

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8545
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Peter Tunissen » 02 jun 2026, 12:36

Robin schreef: 02 jun 2026, 12:34 Mooi feli Peter cs

https://www.westfield-sportscars.co.uk/

Da's nu dus klaar he?
Dank jullie wel!
En dat klopt Robin, dat is de oude website nog.

Tom
Berichten: 22764
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Tom » 02 jun 2026, 12:38

Gaaf Peter!

Gebruikersavatar
bartje325i
Berichten: 347
Lid geworden op: 06 nov 2007, 00:53
Locatie: ede

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door bartje325i » 02 jun 2026, 12:39

Gefeliciteerd en succes met de nieuwe uitdaging 😅.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44718
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Arthur » 02 jun 2026, 13:08

Gefeliciteerd! :thumbup:

Online
Hitz
Berichten: 2017
Lid geworden op: 12 jan 2012, 11:09
Auto: BMW F31 320d
Locatie: Flevoland

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Hitz » 02 jun 2026, 13:13

Gefeliciteerd Peter!

Gebruikersavatar
maurizio
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 jul 2015, 07:53
Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Locatie: Z-limburg (161 km tot Ex-muhle)

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door maurizio » 02 jun 2026, 13:17

Peter Tunissen schreef: 02 jun 2026, 12:33 Dus kunnen we vol trots melden dat DF de nieuwe eigenaar is van de naam, het merk, IP, AutoCAD tekeningen en alle onderdelen van Westfield Sportscars.
Zeer koel!
Gefeliciteerd
Laatst gewijzigd door maurizio op 02 jun 2026, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kasteel
Berichten: 5526
Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
Locatie: Haarlem

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Kasteel » 02 jun 2026, 13:18

Congrats!! :)

Online
Gebruikersavatar
frankie
Berichten: 2444
Lid geworden op: 23 nov 2008, 14:17
Locatie: BMW city

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door frankie » 02 jun 2026, 13:20

Wat tof zeg. Was afgelopen weekend toevallig nog in Zandvoort en heb samen met de kleine wat DNRT races meegepakt om te kijken, waaronder de Westfield Cup. Mooi groot deelnemersveld met leuke onderlinge gevechten is dat zeg.

Online
BartMS
Berichten: 749
Lid geworden op: 29 jul 2020, 17:55
Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Locatie: Breda

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door BartMS » 02 jun 2026, 13:35

Gefeliciteerd en erg gaaf. Heel veel succes!

Gebruikersavatar
LaurensM
Berichten: 182
Lid geworden op: 21 sep 2010, 12:13

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door LaurensM » 02 jun 2026, 13:45

Gefeliciteerd Peter en team!

Geweldige hoe jullie altijd weer nieuwe uitdagingen zien en oppakken!

Gijzert
Berichten: 5565
Lid geworden op: 01 aug 2013, 19:48

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Gijzert » 02 jun 2026, 13:50

Super vet!!!! Gefeliciteerd

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9488
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Auto: E36 M3 & F82 M4CS

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Bert ///M3 » 02 jun 2026, 13:51

Wat gaaf!

Alleen waar vind je personeel die zomaar Westfields maken kan? Lijkt me dat die niet even meeverhuizen uit de UK :hmmm:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11752
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Hielke » 02 jun 2026, 14:10

Congrats Peter!

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 29903
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Martijn_bmw » 02 jun 2026, 14:11

Super gaaf Peter!

20jr geleden heb ik veeeel rondjes mee mogen rijden in Westfields op CPZ tijdens sponsor dagen.
Bedrijf (Prisma Car Lease) waar ik destijds werkte was toen hoofdsponsor van DNRT.

Heel gave herinneringen aan deze ervaring :df:
Veel succes met het uitbouwen van het merk Westfield! :df:

Online
Gebruikersavatar
Joost H.
Berichten: 1978
Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
Locatie: Rosmalen

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Joost H. » 02 jun 2026, 14:34

Proficiat Peter en het Driving-fun team. Ik stel me graag beschikbaar als testrijder, geheel vrijwillig 😄

Gebruikersavatar
Corsa_GSi
Berichten: 75
Lid geworden op: 29 aug 2010, 15:14
Locatie: Regio 010

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Corsa_GSi » 02 jun 2026, 14:55

Mooi dat jullie dit doen.

Hebben jullie ook Chesil overgenomen die 356 klonen maakt?

Online
Gebruikersavatar
Wout309t
Berichten: 1290
Lid geworden op: 05 feb 2010, 17:52
Auto: A4 40TFSI

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Wout309t » 02 jun 2026, 15:31

Wow, gaaf!

Online
SlowCo
Berichten: 4817
Lid geworden op: 23 sep 2008, 09:36

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door SlowCo » 02 jun 2026, 15:41

Gefeliciteerd!
Benieuwd hoe je/jullie Westfield weer succesvol gaan maken want dat verdient het merk wel.

Als voormalig eigenaar van een pre-DF-Westfield kan ik dit natuurlijk alleen maar toejuichen :clap:
IMG_0505(1).jpg
IMG_0505(1).jpg (684.5 KiB) 804 keer bekeken
:df:

Gebruikersavatar
maurizio
Berichten: 154
Lid geworden op: 10 jul 2015, 07:53
Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Locatie: Z-limburg (161 km tot Ex-muhle)

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door maurizio » 02 jun 2026, 15:51

net 8 maanden geleden... klinkt allemaal goed :df:


Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36167
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door JP » 02 jun 2026, 15:54

Gefeliicteerd Peter en co.

Is fanatiek Westfield eigenaar, Geelhoed nu ook deel van de directie ?

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10994
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door Joy » 02 jun 2026, 16:05

Goed bezig! Van harte.

Gebruikersavatar
HJ2
Berichten: 3866
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
Locatie: Delluf 'shire'

Re: Driving-Fun.com neemt Westfield Sportscars over

Bericht door HJ2 » 02 jun 2026, 16:40

Tjeeee wat een gave stap!
Kun je wel techneuten vinden om de productie weer op te tuigen?

Gefeliciteerd en Succes!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bleu_dust, JWtje, Semrush [Bot] en 8 gasten