L.S.,
kent iemand een autotransporteur regio midden NL, zeg maar omgeving A'foort - Apeldoorn - Arnhem? Door tijdgebrek denk ik dat ik de Megane RS op laat halen dus wilde deze optie even tegen het licht houden. Anders haal ik de auto zelf ergens in juni op.
autotransporteur gezocht
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: autotransporteur gezocht
Misschien weet Dick H. een goed adres?
-
JP
- bandenman
- Auto: A6 3.0TDI, Leon FR 3.2 dsg
Ik kan de auto wel vervoeren voor je, je kunt me mailen op de.monteur@kpnmail.nl
-
HSR
Bedankt voor de tips mannen. Nu met Dick een afspraak met potlood in de agenda gezet.
Wat me overigens opviel. Ik heb enkele vervoerders gesproken (niemand benoemd in dit topic overigens) die aangaven de auto op te kunnen halen. Als ik dan om een verzekeringsbewijs vroeg werd het allemaal vaag. Ze hadden wel een transportverzekering maar een auto viel daar dan toch buiten. Maar geen zorgen want het is nooit fout gegaan... Iets om op te letten dus!
Wat me overigens opviel. Ik heb enkele vervoerders gesproken (niemand benoemd in dit topic overigens) die aangaven de auto op te kunnen halen. Als ik dan om een verzekeringsbewijs vroeg werd het allemaal vaag. Ze hadden wel een transportverzekering maar een auto viel daar dan toch buiten. Maar geen zorgen want het is nooit fout gegaan... Iets om op te letten dus!
-
Dickh.
- Auto: G31 B5, E34 540, E46 325 cabri
Een echte transportverzekering voor auto's is echt belachelijk duur. Vrijwel iedereen werkt alleen met een CMR verzekering. Is een Europese verplichting voor elke transporteur. Keert bij een schade een vast bedrag per kg uit. Ik heb wel een echte autotransportverzekering. Kost me ca €1300 per maand.
- Paskal
- Auto: meerdere
Recent in Asten bij de meeting van Roy een tijd met Dick over oa over autotransporten staan praten. Duidelijk is dat er de nodige voorwaarden zijn om een auto op een veilige en goed verzekerde manier te transporteren. Cowboys zijn er meer dan genoeg in die sector dus ik zou zeker bij een kostbare auto kiezen voor een goede transporteur zoals Dick.
-
OnlineMartijn_bmw
Wauw wat een geldDickh. schreef: 25 mei 2026, 12:53 Een echte transportverzekering voor auto's is echt belachelijk duur. Vrijwel iedereen werkt alleen met een CMR verzekering. Is een Europese verplichting voor elke transporteur. Keert bij een schade een vast bedrag per kg uit. Ik heb wel een echte autotransportverzekering. Kost me ca €1300 per maand.