Vergeet ook niet de digitale euro, verplichte vaccins en je 18+ certificaat voor twitter.
Je kunt het rapport hier zelf doorlezen: https://taxation-customs.ec.europa.eu/n ... 6-04-15_en?
Als je er geen zin in hebt kun je ook ai tool de reden en uitkomst laten uitspugen.
Brandstof, de prijzen.
- Enrico
Re: Brandstof, de prijzen.
Ze hadden hier net als in andere landed de benzine prijzen moeten vast zetten met een Max. Alle energy bedrijven maximaliseren hun winst op de rug van de gewone burger.
Bij mijn voorige roadtrip heb ik express de laatste benzine pomp voor de grens ingepland op de route om zo lang mogenlijk niet in NL te tanken.
Bij mijn voorige roadtrip heb ik express de laatste benzine pomp voor de grens ingepland op de route om zo lang mogenlijk niet in NL te tanken.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Je bent niet de enige.
Zo'n 12% van de Nederlandse automobilisten tankt in Belgie. (Dat is ongeveer 864.000 man) en een geschatte 1.5 miljoen in Duitsland.
Dinsdag even wat 98 getankt bij de OK hier om de hoek voor 3 euro de liter.
Het voelde alleen niet echt OK
Zo'n 12% van de Nederlandse automobilisten tankt in Belgie. (Dat is ongeveer 864.000 man) en een geschatte 1.5 miljoen in Duitsland.
Dinsdag even wat 98 getankt bij de OK hier om de hoek voor 3 euro de liter.
Het voelde alleen niet echt OK
-
BartMS
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Je woont in Etten-Leur en neemt dan niet de moeite om 98 in Belgie te tanken? Dat scheelt behoorlijk geld op een tank en je hebt er nog een leuk ritje binnendoor naartoe ook 
- Arthur
- Auto: Nr.52
Had beter hier gepast 
De accijnskorting op benzine en diesel die de Duitse overheid sinds deze maand is ingevoerd, wordt deels afgeroomd door pompstationhouders.
https://www.bnr.nl/nieuws/economie/1060 ... -eigen-zak
In België opgelicht? Dan de Duitse boefjes350 Z schreef: 21 apr 2026, 18:04 IMG_1970.jpeg
Zojuist in Blankenberge in België getankt. Hoezo worden wij in Nederland opgelicht. Ik sprak een Belg tijdens het tanken en die vond het al duur![]()
Ik tegen hem tank dan maar eens in Nederland dan krijg je spontaan een hartverzakking.
De accijnskorting op benzine en diesel die de Duitse overheid sinds deze maand is ingevoerd, wordt deels afgeroomd door pompstationhouders.
https://www.bnr.nl/nieuws/economie/1060 ... -eigen-zak
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ben ik de enige die die Duitse pomphouders ook wel weer snapt?
Wie zijn de groetste boeven? Retorische vraag:)
Wie zijn de groetste boeven? Retorische vraag:)