Het maakt niet uit wat Israël doet, de VVD zal haar altijd blijven steunen. Al worden er Palestijnse kinderen (dood) gemarteld, de VVD is bezorgd, maar alles wat daar nu gebeurt veroordelen, dat is een stap te ver.
Bizar.
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- 350 Z
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
Hetzelfde kun je zeggen van Soedan, Jemen, Congo etc.etc. maar het Joodse Israel moet je natuurlijk wel veroordelen en de rest niet ofwel hypocriet van PRO. Daarbij zijn die doden in Gaza slechts wisselgeld in vergelijking met de landen die ik hierboven noemde waar dus echt enorme aantallen worden vermoord. maar Hamas heeft hun media/propaganda iets beter voor elkaar.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik zie een Dolle Mina vs een Hobbit
*Haalt schouders op*
*Haalt schouders op*
- JP
Gisteren dit debat een beetje gevolgd. Had nog nooit van deze Maes gehoord. Waar was de rest van het kabinet ? Je kon een bom afsteken in de zaal
Oh en die van Campen blijft irritant. 
- RS-Ron
We zien hier in Nederland bijna dagelijks wat een verrijking het is als je die inferieure religieuze kwalitatief uiterst teleurstellende cultuur zijn gang laat gaan en je tolerant opstelt. Ja het mag van mij ook een tandje minder wat Israël doet. Maar wat is dan een efficiënte aanpak van die genetisch misdeelden die jou en je land op de meest beestachtige manieren van de kaart willen vegen? De Europese/Nederlandse aanpak? Die heeft hier een sub-cultuur gegenereerd die alle grondrechten aan zijn laars lapt. Daar hoor je ook de PRO’s niet over. Misschien past enige bescheidenheid beter bij ons in plaats van het deugende vingertje. Want daar heeft bijvoorbeeld die jonge vrouw in die inferieure sub-cultuur die wij in ons land hebben gefaciliteerd geen ene reet aan als ze door broer/neef weer de tandjes wordt geslagen.Bram schreef: 17 apr 2026, 09:08 Het maakt niet uit wat Israël doet, de VVD zal haar altijd blijven steunen. Al worden er Palestijnse kinderen (dood) gemarteld, de VVD is bezorgd, maar alles wat daar nu gebeurt veroordelen, dat is een stap te ver.
Bizar.
Gr Ron
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat heeft jouw verhaal over die genetisch misdeelden te maken met het zoveel mogelijk doodmaken van moslims binnen en over de grenzen van Israël? We maken ze daar alvast dood zodat ze hier geen rottigheid komen uitvreten?
Ik denk dat er maar weinig mensen enthousiast worden van onaangepaste migranten binnen de grenzen van ons land. En ik hoop dat er maar weinig mensen enthousiast worden van wat er in en buiten Israël gebeurt.
Ik denk dat er maar weinig mensen enthousiast worden van onaangepaste migranten binnen de grenzen van ons land. En ik hoop dat er maar weinig mensen enthousiast worden van wat er in en buiten Israël gebeurt.
- jos_br
Ik denk dat deze man het bij het rechte eind heeft,
https://www.tiktok.com/@alexanderpfafen ... 5cQ2ET49dQ
Jos.
https://www.tiktok.com/@alexanderpfafen ... 5cQ2ET49dQ
Jos.