Gisteren parkeerde ik voor mijn flat op laden en lossen, aangezien ik een eigen parkeerplek heb onder het gebouw niet echt nodig. Echter een maatje van me had ik de sleutels alvast gegeven en hij was er al. Ik kwam tot de ontdekking dat als ik de parkeergarage zou inrijden ik niet de tussendoor naar de hal kon openmaken. Enfin, na een half uur op laden/lossen te hebben gestaan ging ik maar eens mijn auto ophalen. Ik zie daar 2 agenten mijn auto te bekeuren. Ik loop ernaartoe en zeg ' dat is een duur parkeerplekje' de agent keek mij even aan en zij dat ik daar niet mocht staan. Hij dat de wagen er al zeker 15 minuten stond. Ik dacht van kut, hoe ga ik me daar weer uitlullen. Ik verzinde een verhaal over dat ik verfpotten moest uiladen 8) . oke zij hij volgende keer wel meteen weg zetten.
Ik stond werkelijk waar verbaasd want hij was al bezig om de bon te schrijven. Kijk zo kan het ook!!
politie stijgt in aanzien bij volvoc30
- volvoc30
-
- Auto: M3P, 130i
- volvoc30
*Kuch, Proest, Braak* wil je die vunizgheid waar jij je vrije tijd aan besteed voor je houden AUB!! 8)indobesar schreef:Wellicht was het er zo een:
[img]http://www.elisanet.fi/roni.vuori/GayPolice.gif[img]