Tijdens montage niets aan de hand en met de tijd kwamen er steeds meer trillingen, gedachtes gingen uit naar het vliegwiel maar nadat ik gisteren een garage heb laten kijken blijkt dat het in de aandrijfassen zit.
Hebben me een filmpje laten zien waarin ze vrolijk hobbelen terwijl de auto op de brug staat te draaien
Destijds gekozen voor SKF want dat is een goed merk immers...
Daar gaan we nu geen 2e keer voor kiezen en op dit moment is er ook keuze uit Meyle en Febi Bilstein.
Prijsverschil tussen de 2 is minimaal dus daar gaat het niet om.
Heb nog even gekeken naar goede gebruikte originele assen maar met de keuze uit opgevist uit de Noordzee en een set nette assen met 300.000 kilometer ervaring heb ik die gedachte laten schieten.
Wat zouden jullie dus doen? Febi of Meyle?
Meyle was altijd goed maar hoor daar tegenwoordig ook wisselende verhalen over.
SKF was ook altijd goed, echter is er meer van dat merk dat snel heeft gefaald aan deze auto dus daar ben ik wel klaar mee.
Had de garage gisteren om advies gevraagd maar die zeiden al dat de kwaliteit tegenwoordig erg wisselend is.
Vervangen doen we zelf. Niet omdat ik het de garage niet gun maar omdat zij de agenda voor minimaal 5 weken vooruit vol hebben en vonden dat ik het nog een keer prima zelf moest doen want ik had niets geks gedaan.