Supermoto cursus was wel heel gaaf!
Leuk om eindelijk keer met zo’n ding gereden te hebben, supermoto stijl rijden toch niet helemaal mijn ding (teveel gewend aan leunen in de bocht ipv ding plat drukken).
Bocht in slippen toch wel moeilijk maar wel een paar leuke pogingen gedaan.
Kreeg van een van de instructeurs nog een boks omdat ik met de remoefening zo laat en hard remde, daar kwam de circuit ervaring goed van pas.
Helaas wel een paar keer gevallen en last van de schouder… hopelijk gauw beter.
Lekker motorweertje !
- Jules
- Auto: F31 320d|PanigaleV2|M1100S
Re: Lekker motorweertje !
- Bijlagen
-
- 072fb433-f503-486a-9d55-2e90a0001767.jpeg (760.26 KiB) 388 keer bekeken
-
SlowCo
Stoere foto Jules en fijn dat je het gaaf vond ondanks dat je 'een paar keer' (???) gevallen bent en last hebt van je schouder...
Zo te zien rij je op een Stark Varg en da's wel een beetje valsspelen natuurlijk
Ik heb afgelopen dinsdag ook een Supermoto bochtentraining (vloeiend rijden, geen sliden) gedaan en ben blij dat ik er gewoon op ben blijven zitten. Was geweldig om na bijna 23 jaar weer eens op een motorfiets rondjes over een circuit(je: Venray) te rijden. Voelde alsof het keihard ging, maar op de foto's en video's die ik maar voor mezelf hou, lijkt het alsof ik rechtop de bocht door ga...
Absoluut voor herhaling vatbaar!
Zo te zien rij je op een Stark Varg en da's wel een beetje valsspelen natuurlijk
Ik heb afgelopen dinsdag ook een Supermoto bochtentraining (vloeiend rijden, geen sliden) gedaan en ben blij dat ik er gewoon op ben blijven zitten. Was geweldig om na bijna 23 jaar weer eens op een motorfiets rondjes over een circuit(je: Venray) te rijden. Voelde alsof het keihard ging, maar op de foto's en video's die ik maar voor mezelf hou, lijkt het alsof ik rechtop de bocht door ga...
Absoluut voor herhaling vatbaar!
- Jules
Leuk dat je het hebt gedaan toch!
De Stark heb ik een paar rondjes mee gedaan, rest gewoon met zo’n Yamaha YZ450F.
Er was een jongen die 4 is geworden op het EK en op een gegeven moment met vrij rijden ging het toch wel wat vlot.. toen een lowsider gemaakt met enige snelheid.
Op een ander moment wilde ik een beetje snelheid maken voor het sliden op het rechte stuk en vloog in die kombocht ook ineens het voorwiel weg.
Achja vallen en opstaan hoort erbij toch… hopelijk heb ik het nu voorlopig gehad met de valpartijen
De Stark heb ik een paar rondjes mee gedaan, rest gewoon met zo’n Yamaha YZ450F.
Er was een jongen die 4 is geworden op het EK en op een gegeven moment met vrij rijden ging het toch wel wat vlot.. toen een lowsider gemaakt met enige snelheid.
Op een ander moment wilde ik een beetje snelheid maken voor het sliden op het rechte stuk en vloog in die kombocht ook ineens het voorwiel weg.
Achja vallen en opstaan hoort erbij toch… hopelijk heb ik het nu voorlopig gehad met de valpartijen
- Jules
Bij mij zijn de filmpjes mislukt, toevallig wel de twee valpartijen erop staan maar ook niet echt duidelijk want de camera stond te laag. Eens kijken of ik ze nog aan elkaar kan plakken