Reed vanavond even een klein blokje wat kom ik tegen een ur quattro zo n korte. Heel stoer ding.
Dus ik er achteraan met mijn 130i drexler edition moest alle bochten max rijden, omdat ding bij te houden. In een lange rechtse zweeper remt die wat eerder en ik er voorbij. Daarna reden we rustig achter elkaar aan. Dus ik op een klein wegje stoppen en hij dus ook. Hij zegt jij bent andre van de kartbaan of niet. Ik ja. Was een wat oudere meneer. Wat grijze haren dus ik deed mooi mee met mijn grijze bos haren.

Zo praten we wat en heb de auto even helemaal bekeken. Was in orginele concours staat. Zelfs originele reserve achterwiel zat er nog in. Zegt die man wil je een rondje mee. Ik zeg ja als een klein kind die voor eerst een zakje snoepjes krijgt. Dus wij rijden en optrekken. Zegt die man nou jij even sturen. Ik nou dat hoeft niet hoor. Jazeker zegt ie. Ik weet dat je goed kan rijden zegt ie. Ik beetje knikkend ja schudden. Verlegen als ik ben. Daar zat ik dan. Een echte Ur quattro van 1985 met 86000km org. op de klok. Ik voorzichting rijden. Hij zegt optrekken gas geven. Dus ik voorzichtig het gas wat dieper indrukken. Mega turbo gat. Kon ook niet anders wat er hangt me toch een loeder van een turbo in. Maar zodra de turbo erin komt schoot ie werkelijk vooruit. Let wel een auto uit 1985. Evo subarus doen dit ook. Maar deze doet zeker niet onder als je bedenkt dat ie uit 1985 komt. Heel vreemd gevoel is de vering ophanging. Als je remt duikt heel extreem naar beneden. En als je optrekt kan je alle sterren aan de hemel zien.
Hele gesprekken nog met de man over auto s gehad. Een echte liefhebber. Deze auto is momenteel te koop en moet richting 77000 euro kosten. Volgens hem was dit een van de weinig org. in nederland. Misschien wel de enige.
Heb de man extra bedankt.