Het grote: waar luister je nu naar - topic.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.
Nu ben ik zeker Bowie liefhebber, maar vond deze plaat toendertijd 'niet zo bijzonder', het gaf me een trieste beleving. Nu nog steeds, maar wat een topplaat eigenlijk:
Deze ook skitterend. Wat een topfilm was Rocky IV
Deze ook skitterend. Wat een topfilm was Rocky IV
- Elise
Falcon and the snowman niet gezien?Robin schreef: 28 feb 2026, 12:16 Nu ben ik zeker Bowie liefhebber, maar vond deze plaat toendertijd 'niet zo bijzonder', het gaf me een trieste beleving. Nu nog steeds, maar wat een topplaat eigenlijk:
Topfilm.
-
Robin
^Nee helaas.
-
Robin
Mooi eerbetoon. Zakk's gitaarsolo Klasse Eins! Maar hoe 'goed' ik Robbie ook vind, even wennen in deze heavy setting. Maar niet slecht:)
-
Robin
Deed me beetje terugdenken aan de uiterst sympathieke maar zeer nerveuze Rick met de Foo Fighters. Skitterend optreden:)
-
Robin
Lovely. Kende ze niet. Nu wel:
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Robbie is duidelijk geen Ozzy, ik vind de zang niks, doe mij het origineel maar.Robin schreef: 04 mar 2026, 12:23 Mooi eerbetoon. Zakk's gitaarsolo Klasse Eins! Maar hoe 'goed' ik Robbie ook vind, even wennen in deze heavy setting. Maar niet slecht:)
- Andry
- Auto: Evo 7 RS2/ E90 LCI / Kadett C
Redelijk onbekend, maar ook uit NL komen imo zeer goede gitaristen en tracks
- jos_br
Shit, wordt altijd een beetje melancholisch bij sommige muziek die ik ooit erg vaak draaide, en er door het wereldwijde web weer aan herinnerd wordt. Dit is er zo een die ik destijds helemaal grijs draaide,
Jos.
Jos.
-
Robin
Parodie op The Hives....Dat ie er na twee weken nog op staat verbaast me wel 'n beetje...
-
Robin
- Opa
-
Robin
Zingt ie over zichzelf ofzo?
https://www.nu.nl/achterklap/6389073/mo ... tival.html
Tjongejongejongejongejongejongejonge"De show van vanavond is onmogelijk gebleken door slaapgebrek", schrijft hij in het volgende bericht. In een laatste bericht noemt Morrissey zijn hotel een "onbeschrijfelijke hel". "Het zal me een jaar kosten om te herstellen. En dat is een understatement."
-
Tom
-
Robin
Hier maar even:
https://nos.nl/artikel/2606173-comeback ... -nederland
Mooi!
Zo vaak in de Fame en ook de Virgin in Magna Plaza geweest. Das war einmal. Maar het komt dus weer een beetje terug.
https://nos.nl/artikel/2606173-comeback ... -nederland
Mooi!
Zo vaak in de Fame en ook de Virgin in Magna Plaza geweest. Das war einmal. Maar het komt dus weer een beetje terug.
- jos_br
Zijn muziek is onwijs goed, maar wat een aandachtstrekker. Wil ook ongeveer op de vuist met mensen die wél vlees eten......mafkees.Robin schreef: 13 mar 2026, 12:50
Zingt ie over zichzelf ofzo?
https://www.nu.nl/achterklap/6389073/mo ... tival.html
Tjongejongejongejongejongejongejonge"De show van vanavond is onmogelijk gebleken door slaapgebrek", schrijft hij in het volgende bericht. In een laatste bericht noemt Morrissey zijn hotel een "onbeschrijfelijke hel". "Het zal me een jaar kosten om te herstellen. En dat is een understatement."![]()
Jos.
-
Robin
Dát dus Jos. Ik vind hun muziek prima aan te horen. En Big Mouth is een klassieker in mijn og..oren.
Een beetje hetzelfde als Bruce Springsteen. Vele prachtnummers, maar de persoon Springsteen vind ik betrekkelijk onuitstaanbaar(en dat vond ik al een decennium terug ofzo)
Máár! Z'n (toenmalige) compañero vind ik dan weer wel zeer ok, ook al was ie al woke in de baarmoeder:) Mooi nummer:
En deze wereldberoemd en met reden. Alhoewel de staat van Zuid Afrika sinds Mandela nou niet bepaald verbeterd is. Integendeel....
De lyrics en de artiesten die op dat moment zingen:
https://genius.com/Artists-united-again ... ity-lyrics
En U2 ach ook prachtige nummers. Ben niet zo anti Bono zoals de ROW ongeveer.
Het is wat Ricky zegt, maarja wat doe je eraan:)

Een beetje hetzelfde als Bruce Springsteen. Vele prachtnummers, maar de persoon Springsteen vind ik betrekkelijk onuitstaanbaar(en dat vond ik al een decennium terug ofzo)
Máár! Z'n (toenmalige) compañero vind ik dan weer wel zeer ok, ook al was ie al woke in de baarmoeder:) Mooi nummer:
En deze wereldberoemd en met reden. Alhoewel de staat van Zuid Afrika sinds Mandela nou niet bepaald verbeterd is. Integendeel....
De lyrics en de artiesten die op dat moment zingen:
https://genius.com/Artists-united-again ... ity-lyrics
En U2 ach ook prachtige nummers. Ben niet zo anti Bono zoals de ROW ongeveer.
Het is wat Ricky zegt, maarja wat doe je eraan:)
-
Robin
Het beetje vreemde aan United Artists Against Apartheid was dat Aretha er niet bij was...
Aretha was de Queen of Soul, 100%. Mensen dansen er nog steeds op.
En deze queen hieronder weet wat ze doet en wie ze is. Ze komt nou al maanden voorbij met d'r dansclubje. Francaise blijkbaar.
Kunstobject?
https://www.youtube.com/shorts/PUfPo6UIhK0
Skitterend deze hier in 4K, uit imo the greatest movie ever ooit(persoonlijk he)
Aretha was de Queen of Soul, 100%. Mensen dansen er nog steeds op.
En deze queen hieronder weet wat ze doet en wie ze is. Ze komt nou al maanden voorbij met d'r dansclubje. Francaise blijkbaar.
Kunstobject?
https://www.youtube.com/shorts/PUfPo6UIhK0
Skitterend deze hier in 4K, uit imo the greatest movie ever ooit(persoonlijk he)
-
Robin
Misschien wel de beste cover van een skitterende song die ik ooit op het www ben tegengekomen. En ik heb 'm hier al vaker gepost, maar volgens mij is dat al zéker >1jaar terug.
Iederreen heeft 't altijd maar over het geijkte Bohemian Rhapsody of Stairway to Heaven en Child in Time......maar deze is toch minstens zo bijzonder(ik vind beter!) Genieten!
nu is Gabbie Rae een topper, maar bij 4min 16 ongeveer komt die achtergrondzangeres binnen. Dáárom mede ook

Vanaf 5min 38. Gitaarsolo,
Iederreen heeft 't altijd maar over het geijkte Bohemian Rhapsody of Stairway to Heaven en Child in Time......maar deze is toch minstens zo bijzonder(ik vind beter!) Genieten!
nu is Gabbie Rae een topper, maar bij 4min 16 ongeveer komt die achtergrondzangeres binnen. Dáárom mede ook
Vanaf 5min 38. Gitaarsolo,
@rkgaustin
5 jaar geleden
Tell that backup singer / dancer to call me.
17
Beantwoorden
- Elise
Bijzonder hoe jij muziek luistertRobin schreef: 15 mar 2026, 06:54 maar bij 4min 16 ongeveer komt die achtergrondzangeres binnen. Dáárom mede ook![]()
![]()
- Opa
Ook zonder Ozzy hebben ze hele lekkere muziek gemaakt:
-
Robin
In deze video wordt het me weer eens méér dan duidelijk waarom meidenbands/groepen als Runaways/Luv/Dolly Dots etc toendertijd zijn ontstaan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bots_(band)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bots_(band)
- Elise
^^
Doet me aan deze denken
Doet me aan deze denken
-
Robin
Mijn vrouw heeft 't een half uurtje terug voor elkaar gekregen bij Ticketmaster 4 platinum kaarten(Wij beide, m'n schoonzus(d'r zus) en zwager) te bemachtigen voor Shakira's 'Las Mujeres no lloran' concert in Madrid 27 september aanstaande.
Ze zat op d'r telefoon te rammen toen om 10:00 vanochtend de 'pre sale' van de kaarten opende: Ze was numero 45000 ofzo(!!!!!) Toen 40000 en na een 40 minuten wachten gegevens invullen. We zitten A1 8e rij dus zeer dichtbij podium. MdV bijna huilen van blijdschap
Ik bijna huilen van de ticketprijzen: € 958 voor ons viertjes. Ex vlucht en hotel:)
Leuk liedje met Carlos Vives.
MdV komt uit dezelfde stad als Shakira (Barranquilla, alleen maar lilekerds daar , Sofia Vergara komt er ook vandaan lol) en zit in een speciale media FB group mét Shakira die ook persoonlijk likes uitdeelt etc.
Nu waren wij in 2006 al eens in Gelredome bij Shakira, maar toen zegde zij een half uur af vanwege ziekte/keelpijn weetikveel. Woedende ouders met vooral jankende tienermeiden herinner ik me nog, een paar weken later ging 't wél door, maar we zaten we >50 meter ver van 't podium bovenin, je zag alleen ver weg 'n paar poppetjes bij wijze van. Dat gaat in september as anders. Zin an!
Ostia Tio! Os vamos para Madrid! Joder!
Ze zat op d'r telefoon te rammen toen om 10:00 vanochtend de 'pre sale' van de kaarten opende: Ze was numero 45000 ofzo(!!!!!) Toen 40000 en na een 40 minuten wachten gegevens invullen. We zitten A1 8e rij dus zeer dichtbij podium. MdV bijna huilen van blijdschap
Ik bijna huilen van de ticketprijzen: € 958 voor ons viertjes. Ex vlucht en hotel:)
Leuk liedje met Carlos Vives.
MdV komt uit dezelfde stad als Shakira (Barranquilla, alleen maar lilekerds daar , Sofia Vergara komt er ook vandaan lol) en zit in een speciale media FB group mét Shakira die ook persoonlijk likes uitdeelt etc.
Nu waren wij in 2006 al eens in Gelredome bij Shakira, maar toen zegde zij een half uur af vanwege ziekte/keelpijn weetikveel. Woedende ouders met vooral jankende tienermeiden herinner ik me nog, een paar weken later ging 't wél door, maar we zaten we >50 meter ver van 't podium bovenin, je zag alleen ver weg 'n paar poppetjes bij wijze van. Dat gaat in september as anders. Zin an!
Ostia Tio! Os vamos para Madrid! Joder!
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
"Het is maar geld"
Wij gingen naar één van de afscheidsconcerten van Elton John, we waren met z'n tweeën ongeveer net zoveel geld kwijt aan tickets... Veel geld maar concerten zijn niet goedkoop meer. Waar in Madrid is het?
Wij gingen naar één van de afscheidsconcerten van Elton John, we waren met z'n tweeën ongeveer net zoveel geld kwijt aan tickets... Veel geld maar concerten zijn niet goedkoop meer. Waar in Madrid is het?