Er zijn er zonder (heel weinig) en dan ook zonder de m-sport dempers, maar dan moet je het wel gelijk met het lelijkere neusje doen.
https://occasions.bmw.nl/bmw/zoeken/res ... /588018659
Er zijn er zonder (heel weinig) en dan ook zonder de m-sport dempers, maar dan moet je het wel gelijk met het lelijkere neusje doen.
Ook die hebben een max lease, en dan is het met de 330i instapprijs al snel gedaan met afvinken.Arthur schreef: 17 feb 2026, 16:00 Maar kiezen de “leasemannen” veelal een tuti lampioni uitvoering? Het moet toch vaak goedkoop?![]()
Dit is een mooie kleur vind ik die ik ook zelf wel zou kunnen kiezen
Ik was alleen door de kleur getriggered.JP schreef: 04 mar 2026, 13:25 Wat is de aantrekkingskracht aan die blauwe, alleen de €4 special lak request?
Sportline was in NL populair bij leaserijders, omdat je met M-sport altijd vastzat aan de grotere 18/19 inch wielen.Knot schreef: 17 feb 2026, 20:05 Luxury line snap ik dan nog wel een beetje voor mensen die gewoon een fraaie BMW willen en minder om sportiviteit geven.
Sport line is de grootste grap ooit, niks sportiefs aan, had de F30 320i Sportline blind gekocht zonder te rijden, fietspompenonderstel, mag de naam sport niet dragen. Bij de G2x klik ik ze niet eens aan, enkel M sport, liefst Pro.
Tegenwoordig willen lease maatschappijen vaak dat je juist het M-sport pakket neemt, aangezien dat aantrekkelijker is voor de restwaarde. De vrouw kon de laatste keer alleen maar voor een BMW kiezen, met standaard het M-sport pakket aangevinkt.Str8Six schreef: 05 mar 2026, 09:48Sportline was in NL populair bij leaserijders, omdat je met M-sport altijd vastzat aan de grotere 18/19 inch wielen.Knot schreef: 17 feb 2026, 20:05 Luxury line snap ik dan nog wel een beetje voor mensen die gewoon een fraaie BMW willen en minder om sportiviteit geven.
Sport line is de grootste grap ooit, niks sportiefs aan, had de F30 320i Sportline blind gekocht zonder te rijden, fietspompenonderstel, mag de naam sport niet dragen. Bij de G2x klik ik ze niet eens aan, enkel M sport, liefst Pro.
Sportline was destijds nog mogelijk met 17-inch, en heb je toch sportstoelen, donkere hemel, sportstuur, iets andere bumpers.
Gebruikers op dit forum: Bimmer M en 15 gasten