Het algemene series draadje
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Het algemene series draadje
Ook prettig kijkvoer zijn een handvol damesis Machos Alfa Seizoen 4, Netflix. Gebingewatched gisteravond, want het is vaak erg lachwekkend, ik heb ook MdV in tijden niet om 'n serie zo zien lachen. Da's mooi:)
De NL serie Haantjes is gebaseerd op Machos Alfa. Wij kijken het in het Spaans:)
De NL serie Haantjes is gebaseerd op Machos Alfa. Wij kijken het in het Spaans:)
- Knot
Hmmz.. lijkt wel lachen idd, maar moet ik dan eerste de andere 3 seizoenen gaan doorlopen?
-
Robin
^Die zijn ook lachen. Als je 't niet doet is 't even weten wie/wat/hoe. Een milf die lesbienne wordt etc:)
- Knot
Ben ik nou gek of is er ook een Nederlandse variant die ik al gezien heb, komt me zo bekend voor met dat ontslag, whiteboard, vloggen, mini verkopen etc…
Oh wacht, Haantjes natuurlijk, remake van seizoen 1.
Oh wacht, Haantjes natuurlijk, remake van seizoen 1.
-
Robin
Gisteravond de Pilot beleefd van Smallville , serie vanaf 2001. Op Netflix. De eerste minuten met die special FX dacht ik: Mooi en netjes, maar dit is een 25j oude serie.
Ik denk John Schneider wordt ook niet veel ouder en die blurry filter eroverheen, plus hoe de PC schermen eruit zien en een soort Napster op Windows 98(?) en dat heet dan 'TODAY'. Huh?
Wel interessante pilot! Smaakt naar meer. 25j oud(dat zie je wel in/aan de trailer) en de effecten zijn prima.
Dan Lead Children. Ik had 't er al in 't MILF draadje over. Indrukwekkend hoe totalitair en manipulatief het Oostblok Polen z'n commie werk deed in mid '70s. Eng gewoon. Privacy nul. Beetje 1984 vibes verpakt in HTK gebeuren. Staat ons dat weer te wachten op den duur met die linkse ellende?
Heel mooi qua scenery en '70s' detail.
Het ging over deze dokter:
https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/doc ... s-36759501

Ik denk John Schneider wordt ook niet veel ouder en die blurry filter eroverheen, plus hoe de PC schermen eruit zien en een soort Napster op Windows 98(?) en dat heet dan 'TODAY'. Huh?
Wel interessante pilot! Smaakt naar meer. 25j oud(dat zie je wel in/aan de trailer) en de effecten zijn prima.
Dan Lead Children. Ik had 't er al in 't MILF draadje over. Indrukwekkend hoe totalitair en manipulatief het Oostblok Polen z'n commie werk deed in mid '70s. Eng gewoon. Privacy nul. Beetje 1984 vibes verpakt in HTK gebeuren. Staat ons dat weer te wachten op den duur met die linkse ellende?
Heel mooi qua scenery en '70s' detail.
Het ging over deze dokter:
https://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/doc ... s-36759501
Where is Jolanta Wadowska-Krol now?
The real Jolanta Wadowska-Król tragically passed away on June 18, 2023, aged 83, in Katowice; nevertheless, her legacy endures. In her homeland of Poland, Wadowska-Król is a hugely celebrated historical figure for her efforts to protect children from lead poisoning in Silesia.
She was also recognised as 'Our Lady of Szopienice' or 'the Silesian Erin Brockovich' for her unwavering commitment.
-
Kadett
Smallville vond ik toen geweldig. Als 18 jarige kon ik de half Nederlandse Kristin Kreuk ook wel waarderen 
- Arthur
- Auto: Nr.52
Ik heb afgelopen week/ 2 weken Unfamiliar gekeken op Netflix. Prima serie, Duits. Wel een apart open einde, komt vast een seizoen-2.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Het true crime genre vind ik nogal interessant, luist er vele podcasts van en in één daar van kwam de documentaire Advocaat van de onderwereld voorbij.
Vier afleveringen, gratis te kijken bij de NPO. Vind het wel een aanrader.
https://npo.nl/start/serie/advocaat-van ... /seizoen-1
Vier afleveringen, gratis te kijken bij de NPO. Vind het wel een aanrader.
https://npo.nl/start/serie/advocaat-van ... /seizoen-1
- Knot
Heb m nog niet aangeklikt, dat Duits staat me tegen. Frans nog erger, heb liever Amerikaans of Spaans…Arthur schreef: 25 feb 2026, 12:10 Ik heb afgelopen week/ 2 weken Unfamiliar gekeken op Netflix. Prima serie, Duits. Wel een apart open einde, komt vast een seizoen-2.
- Arthur
Engels of Spaans is prima idd. Al heb ik sommige Franse series gezien en die vallen me ook niet tegen. De taal is alleen idd ook niet helemaal mijn ding. Met Duits geen moeite.
- WJ
Iemand hier A Knight of the Seven Kingdoms gezien? Ik vond het geniaal!
https://www.imdb.com/title/tt27497448/
Staat op HBO.
https://www.imdb.com/title/tt27497448/
Staat op HBO.
-
Rnd
Ik heb hem gezien ja. Ik vond het zeker vermakelijk, maar het haalde niet het niveau van Game of Thrones. De hoofdrolspeler vond ik een beetje een anti-held.
- Niels
- Auto: Prius+
We zijn ermee bezig. Heeft er wel voor gezorgd om GoT ook weer te kijken.
- frankie
Ook gekeken, prima te doen.
Ben nu bezig met Ponies, Copenhagen Test en net begonnen aan The Burbs. Ook alledrie goed te kijken.
Ben nu bezig met Ponies, Copenhagen Test en net begonnen aan The Burbs. Ook alledrie goed te kijken.
- Arthur
Dat Games of Thrones etc spreekt me helemaal niet aan. Ook nooit aan begonnen maar ook geen behoefte aan op de 1 of andere manier. Harry Potter en consorten ook niet.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Games of Thrones zou ik niet weten, Harry Potter vind ik ook niet veel aan, maar(omdat Harry Potter en Lord of The Rings vaak vergeleken worden) de Lord of The Rings trilogie en The Hobbit trilogie vind ik echt schitterend, die heb ik ook allebei al meerdere keren gezien en blijft goed vind ik.
Ik vind Harry Potter en Lord of The rings dan ook echt geen vergelijk met elkaar, behalve dat het allebei fantasie-films zijn dan.
Ik vind Harry Potter en Lord of The rings dan ook echt geen vergelijk met elkaar, behalve dat het allebei fantasie-films zijn dan.
- Arthur
Ik reken Lord of the rings en The Hobbit ook onder het genre wat me niet aanspreekt