Het grote: waar luister je nu naar - topic.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Het grote: waar luister je nu naar - topic.

Bericht door Robin » 08 feb 2026, 07:22

Sing It Live (is een aftakking van Hindley Street Country Club uit Australië die ik sinds de Covid lockdown volg) nu met de voor mij onbekende leadsinger Jaylena. Links voor de kijker Nikki Heuskes(Dutch descent) en rechts d'r zusje(ken ik ook niet)
En natuurlijk Darren als toetsenist etc.

Jaylena doet 't met de meiden fabelhaft, d'r outfit had niet gehoeven, maar reken ik méér dan goed! :hungry:

Alweer>35 jaar terug dat ik Tina hier in Thialf live zag. Skitterend!

KOFFIE en meedeinen jongens:)

Robin

Bericht door Robin » 08 feb 2026, 07:30

Even hyperactief op deze zondagmorgen, bewolkt en een graadje of 3. De RK kutkerk hier 300m verderop wordt 'm vandaag even niet. Haleluja. Want:

:headbang: :headbang: :headbang:

Robin

Bericht door Robin » 08 feb 2026, 07:41

Weer even wat toppers, RIP mooie Ria Brieffies(1957-2009), dit was toch wel 'n heel goed nummer vind ik, buiten de looks van vooral Anita links voor de kijker en daarnaast Patty. :love:

Lichamelijk en qua onderstel was vooral Esther ook niet te versmaden. :bloemetje: :P

Hier dus, 1978: Bij 46s. :tooth:

Robin

Bericht door Robin » 08 feb 2026, 08:57

En bijna vergeten bij de leuke schaatsdames: Deze is voor Antoinette. Ik zie d'r wel vaker bie de Lidl en ook in onze winkel:)
Roodharige Tawny(RIP)

EDIT: Leuke dame(ook beetje roodharig?) daar niet van. Zeer populaire(Youtube) coverband blijkbaar(>2 mio abos)
Maar David Coverband zingt wel even 100x beter:)

Robin

Bericht door Robin » 12 feb 2026, 19:55

Soms vind je van die pareltjes onder de coverbands. Dit is Chris Robinson gekruist met Rod Stewart bij wijze van.
Vanavond geen Guinness en ook geen Heineken, gewoon genieten:)

Deze dan als Tribute to Jeff Beck(RIP) :headbang:

En Das Original van Stay with Me:

Ik wist al dat op mijn geboortedatum Up Around The Bend van CCR in de NL 'Top 40' op #1 stond
Maar in de UK was dat First Cut is the Deepest (Rod Stewart)die ik hier vorige week nog postte(en het sinds 2 dagen weet)

Wel geinig als threadlezers/posters in deze Muziekdraad hun #1 in de Top Zoveel Ergens van hun geboortedatum(dus jaar en die dag/week) posten misschien?

Robin

Bericht door Robin » 12 feb 2026, 20:12

En deze cover; wat een jolijt cq blijdschap EN een goeie articulatie van de zangeres!

Zouden de bandleden misschien allemaal wel een Toyota Landruiser /Yaris GR/GR86/Trueno met het hele alfabet/2JZ in hun schuurtje hebben staan? :P

Robin

Bericht door Robin » 12 feb 2026, 20:50

PP Arnold is hedentendage live letterlijk wat té schreeuwerig helaas, maar deze was skitterend:

En een pareltje die een kameraadje van me wel eens draaide (ergens begin 80s), maar bij mij in de vergetelheid was geraakt, heel apart ritmisch(doh) nummer:

Diezelfde kameraad van me kwam '30 jaar terug' met een nieuwe CD van Jeff Healyey(RIP) op de proppen, waarbij dit nummer geinstrumentaliseerd is tov het origineel van The Yardbirds(1966). Stiekum vind ik deze beetje mooier :P

En zoek zelf maar uit of je die van Gary Moore nog beter vindt :angel: :hangloose:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 13 feb 2026, 00:57

Tin Soldier :thumbup:
Robin schreef: 12 feb 2026, 20:50 En zoek zelf maar uit of je die van Gary Moore nog beter vindt :angel: :hangloose:
Ik ga voor de versie van Gary Moore. :headbang:

Deze dames klinken ook wel lekker:

Plaats reactie