DF Forum 20jaar!
- Barend
- Auto: F20 m135i
Re: DF Forum 20jaar!
Ik vermoed dat ik hier al wat langer mee lees dan dat mijn account oud is, maar ik was er niet helemaal vanaf dag 1 bij denk ik.
Wel veel avonturen beleefd dankzij dit forum, en veel geweldige mensen leren kennen.
Drie random dingen die me bij staan van de afgelopen ~18 jaar:
- Pokeren in de stal
- Met het Downforce raceteam mee
- DF toertocht in Duitsland
Wel veel avonturen beleefd dankzij dit forum, en veel geweldige mensen leren kennen.
Drie random dingen die me bij staan van de afgelopen ~18 jaar:
- Pokeren in de stal
- Met het Downforce raceteam mee
- DF toertocht in Duitsland
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Heb jij ook gepokerd in de stallen?
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ook ik zat eerst op E-M, SCN en Speedcars, maar die forums zijn inmiddels verdwenen, op SCN na als ik het goed heb, maar dat is ook niet meer wat het geweest is en ik rij al zo'n 15 of 16 jaar geen Impreza meer.
Hier ook alweer 19 jaar aanwezig zie ik en in het verleden ook wat toertochten, trackdays en 2 keer een Canonballrun meegemaakt, mooie tijden waren dat.
Hier ook alweer 19 jaar aanwezig zie ik en in het verleden ook wat toertochten, trackdays en 2 keer een Canonballrun meegemaakt, mooie tijden waren dat.
- Downforce Hans
Of een Tennisbaan......tomgtr schreef: 02 feb 2026, 18:36 Ik ook vanaf extreme machines. Prachtig bedrijf geworden Peter. Zo zie je maar dat auto’s interessanter zijn dan racefietsen![]()
-
Dickh.
- Auto: G31 B5, E34 540, E46 325 cabri
Ben er ook al vanaf 01.02.2006 06.04 PM bij. En het toeval wil dat Driftdagen.nl ook in januari 2006 begonnen is en dus ook het 20 jarig jubileum viert.
- Barend
- Auto: F20 m135i
Absoluut Bram! Verschillende keren.
Ben er ook eens voor naar Middenmeer gereden, dat was m’n laatste keer DF poker.
Ik kan ook de eerste keer nog herinneren, denk niet dat ik al iemand kende. Ik was te vroeg en stond buiten te wachten, Luco stelde zich aan me voor en vertelde me over zijn Seat Leon welke ie net aangeschaft had.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hmm, mijn geheugen is aan erosie onderhevig merk ik 
Al kan ik me die afstand naar Middenmeer wel herinneren ja, keristus dat was ver weg zeg
Al kan ik me die afstand naar Middenmeer wel herinneren ja, keristus dat was ver weg zeg
- Martijn M
Mooie mijlpaal, 20 jaar! Zijn weinig fora die dat vol houden tegenwoordig.
Zelf ook alweer 15 jaar actief hier. Dat is bijna m'n halve leven om het even in perspectief te zetten.
Zelf ook alweer 15 jaar actief hier. Dat is bijna m'n halve leven om het even in perspectief te zetten.
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Opa hebben we samen op dezelfde forum's gezeten die jij opsomt.....volg je me ofzoOpa schreef: 03 feb 2026, 00:15 Ook ik zat eerst op E-M, SCN en Speedcars, maar die forums zijn inmiddels verdwenen, op SCN na als ik het goed heb, maar dat is ook niet meer wat het geweest is en ik rij al zo'n 15 of 16 jaar geen Impreza meer.
Hier ook alweer 19 jaar aanwezig zie ik en in het verleden ook wat toertochten, trackdays en 2 keer een Canonballrun meegemaakt, mooie tijden waren dat.![]()
En ja SCN forum bestaat nog, maar 90% zijn mensen die Foresters en andere langzaam spul rijden, in de tijd dat wij op dat forum zaten was het 90 GTT/WRX.
Heb er nog een account maar kom er bijna niet meer het is een andere doelgroep geworden.
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ja, Ik volg jouw al jaren Alex, had je dat niet in de gaten?
Ik heb ook nog een account op SCN, maar kom daar misschien 1 keer in de 3 of 4 jaar en zie dan dat het niets meer is.
Zat toentertijd ook al veel meer op E-M en later ook op SpeedCars dan op SCN......de toertochten in Luxemburg ook altijd via E-M en niet via SCN.
Wel een keer een leuke en vrij goedkope trackday op Spa gehad met SCN, dus het was niet alleen maar klote.
Ik heb ook nog een account op SCN, maar kom daar misschien 1 keer in de 3 of 4 jaar en zie dan dat het niets meer is.
Zat toentertijd ook al veel meer op E-M en later ook op SpeedCars dan op SCN......de toertochten in Luxemburg ook altijd via E-M en niet via SCN.
Wel een keer een leuke en vrij goedkope trackday op Spa gehad met SCN, dus het was niet alleen maar klote.
- RJK
Welnee, dat is om de hoek!Bram schreef: 03 feb 2026, 14:09 Hmm, mijn geheugen is aan erosie onderhevig merk ik
Al kan ik me die afstand naar Middenmeer wel herinneren ja, keristus dat was ver weg zeg![]()