BMW 325CI E46 Kleur
- Tommy
Waarom spuit je niet je huidige velgharten zwart? Als je toch geen andere wielen koopt.... Iets meer verlagen. en die zwarte plaat in de achterbumper ook in lakkleur spuiten. Dat scheelt al heel veel. De facelift coupe heeft geen sportbumper nodig aan de voorkant, oogt al dik zat.
Budget oplossing eigenlijk, maar wel effectief.
Budget oplossing eigenlijk, maar wel effectief.
- Macboy
onzin, veel te hoog. Een echt dure en goeie professionele spuiter vraagt in de regel niet meer dan 4500. Das echt het maximum denk ik. Moet ook wel wat minder kunnen.
niet doen dus !
verder wit spuiten: absoluut wel doen en M-bumper overwegen. na het zien van die ene foto toch wel gaaf bij standaard auto.
maar velgen zijn HEEL belangrijk daarbij en dus een grote investering !
niet doen dus !
verder wit spuiten: absoluut wel doen en M-bumper overwegen. na het zien van die ene foto toch wel gaaf bij standaard auto.
maar velgen zijn HEEL belangrijk daarbij en dus een grote investering !
- Sander S.
autoliefhebberij kost geld man.
Maar nu heb je er één uit duizenden. Als je dit doorzet heb je een unieke wagen, waar ALTIJD mensen voor zijn. Zeker als je het gewoon strak en smaakvol houdt.
Ik zeg doen. Je hoeft natuurlijk ook niet alles in één keer te doen heh .. je kan eerst de velgen kopen, dan de auto laten spuiten en over een halfjaar de bumperkit en de spiegels (die je trouwens gewoon op internet moet kopen, 550euro is belachelijk)
Maar nu heb je er één uit duizenden. Als je dit doorzet heb je een unieke wagen, waar ALTIJD mensen voor zijn. Zeker als je het gewoon strak en smaakvol houdt.
Ik zeg doen. Je hoeft natuurlijk ook niet alles in één keer te doen heh .. je kan eerst de velgen kopen, dan de auto laten spuiten en over een halfjaar de bumperkit en de spiegels (die je trouwens gewoon op internet moet kopen, 550euro is belachelijk)
-
- Sander S.
Spiegels/velgen en miss ook wel zo'n M-pakket kun je altijd tweedehands aanschaffen, of ergens van internet plukken.
Als je een beetje creatief bent en de ogen uit je kas kijkt dan kan je goed geld besparen. 7.000 euro is veels te veel om je wagen te laten spuiten. Ik denk dat je idd rond de 4.5/5 zal zitten zoals Ilja al zei, maarjah, dat is het enige waar ik niet op zou durven te besparen.
Als je een beetje creatief bent en de ogen uit je kas kijkt dan kan je goed geld besparen. 7.000 euro is veels te veel om je wagen te laten spuiten. Ik denk dat je idd rond de 4.5/5 zal zitten zoals Ilja al zei, maarjah, dat is het enige waar ik niet op zou durven te besparen.
- Sander S.
- RVV
Tja dan liet ik hem toch echt bestickeren hoor. dan ben je 2500 a 3000 euro kwijt. En als je hem weer wilt inruilen, stickers er af trekken en dan heb je een courante auto, want voor de huidige kleur krijg je aan het eind van de rit 2000 euro meer inruil voor.
Een volledig overgespoten auto, krijgt toch een naar smaakje bij de volgende koper. Ikzelf zou zelf nooit een compleet overgespoten auto kopen. Tenminste geen recente auto. Een oude auto die om die reden weer een fris voorkomen heeft is een ander verhaal.
Een volledig overgespoten auto, krijgt toch een naar smaakje bij de volgende koper. Ikzelf zou zelf nooit een compleet overgespoten auto kopen. Tenminste geen recente auto. Een oude auto die om die reden weer een fris voorkomen heeft is een ander verhaal.
-
Ik zal hier ook ff reageren, heb namelijk net een PB bericht gehad van de topicstarter met de vraag wat het overspuiten mij heeft gekost.Sander Spoolder schreef: Als je een beetje creatief bent en de ogen uit je kas kijkt dan kan je goed geld besparen. 7.000 euro is veels te veel om je wagen te laten spuiten. Ik denk dat je idd rond de 4.5/5 zal zitten zoals Ilja al zei, maarjah, dat is het enige waar ik niet op zou durven te besparen.
Die 7000 euro klopt wel aardig hoor, mits je natuurlijk naar een goed adres gaat. Het kan natuurlijk altijd voor minder maar die projecten heb ik ook gezien en geloof me dan schieten de tranen je in de ogen.
In mijn geval was ik dus al die 4000 euro kwijt aan alleen het spuiten binnen en buiten en dan heb ik de rest van het werk zoals de- en montage nog zelf gedaan ook.
Als ik de hele auto zou hebben gebracht en weer in de nieuwe kleur zou op hebben gehaald had me dat ongeveer 10.000 euro gekost.
Vergeet niet hoeveel tijd er in gaat zitten om een auto geheel te strippen, en dat tegen een werkplaatstarief van ongeveer 70 euro p/u.
Hier nog een filmpje van mijn hele project.
http://nl.youtube.com/watch?v=rMM2KMPM1KI
- MartijnGizmo
Komen volgens mij van het ClubSport-pakket van de 330ci.Rico v Velzen schreef:Tommy schreef:overigens zijn de lipjes op die witte gewoon opzetstukken.
M-technik II pakket kon je ook gewoon bestellen uit de accessoire folder voor zowel prefacelift als facelift.
Kosten bij dealer rond 1100 euro incl nieuwe mistlampen. Op ebay staan soms aanbiedingen 699 euro voor origineel pakket nieuw in doos. Gewoon goed in de gaten houden.
Je kunt nu ook via de accessoire folder echt carbon opzet lipjes bestellen voor het M-technik II paket/bumper.
Staat geen prijs bij (is op aanvraag)
sorry dat ik het zeg hoor maar die wielen van je kunnen wel fungeren als tuinslanghouders.. zien er niet uit onder die E46...
Gewoon even investeren in een KW setje.. en een leuk setje 19inch BBS CH... en hopsakee ding is super!!!!!!!!!
wielen maken de auto......... en 18inch is maar magertjes onder een E46
Gewoon even investeren in een KW setje.. en een leuk setje 19inch BBS CH... en hopsakee ding is super!!!!!!!!!
wielen maken de auto......... en 18inch is maar magertjes onder een E46
- Sander S.
Misschien kan je deze bumper wel voor een prikkie overnemen
[img::]http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads ... c00276.JPG[/img]

[img::]http://www.nufoto.nl/wp-content/uploads ... c00276.JPG[/img]