http://www.dumpert.nl/mediabase/29453/2 ... rman_.html
SUPERMAN!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Roderic E34T
- Sander S.
http://www.dumpert.nl/mediabase/31222/3 ... _jump.html
fuck hey, dit is serieus ernstig. Volgens mij maak je het niet lang meer als je zo loopt te shaken
fuck hey, dit is serieus ernstig. Volgens mij maak je het niet lang meer als je zo loopt te shaken
- markk
a) volgens mij is de uitdrukking "it's all IN the game"Rico v Velzen schreef:Verder natuurlijk geen meelij met dit soort stuntpiloten hé... it's all of the game
b) uitspraak "geen meelij" vindt ik wel erg hard en onbezonnen hoor. Nooit zelfs iets doms gedaan, driftje gezet dan bijna heel fout afliep ?, motertje gereden dan bijna heel fout afliep ? Het zal je kind maar wezen die in een onbezonnen moment iets doet, wat we allemaal wel eens doen, en zo eindigt!
Mark.
(die nu terugdenkt aan toen ie net z'n FJ1200 had en moest weten hoe hard dat kreng liep in z'n twee. Vol in toeren, in twee, check redline, check 140. Kijkt voor zich en knalt door rood verkeerslicht en ziet vanaf rechts auto's optrekken... Bij deze nog dankbaar aan de auto bestuurder die even bleef wachten, niet doorreed en gebaren maakte wat een gek dat was...)
- RVV
Markk ik heb domme dingen gedaan, niet trots op, maar zo bont als deze gasten echt niet.
Dit is gewoon bewust spelen met je leven, net als een koorddanser boven een waterval of iemand die met een schutte van een gebouw springt, of een treinsurfer nou ja vul maar in..
Dat is de grens van de dood opzoeken. Geen meelij mee..
Voor de nabestaanden is het altijd treurig, maar daar ging het mij niet om.
Dit is gewoon bewust spelen met je leven, net als een koorddanser boven een waterval of iemand die met een schutte van een gebouw springt, of een treinsurfer nou ja vul maar in..
Dat is de grens van de dood opzoeken. Geen meelij mee..
Voor de nabestaanden is het altijd treurig, maar daar ging het mij niet om.
Laatst gewijzigd door RVV op 07 nov 2007, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maik
Zo snel mogelijk die helm eraf kan een goede beslissing zijn, het kan inderdaad zo zijn dat hij stikt (doordat hij z'n tong ingeslikt heeft bv). Die moet er dan zo snel mogelijk uit.
EHBO dwingt je soms tot afwijken van "het boekje". Maar het lijkt er hier inderdaad op dat die vent die aan die helm rukt ook niet precies weet wat hij doet...
EHBO dwingt je soms tot afwijken van "het boekje". Maar het lijkt er hier inderdaad op dat die vent die aan die helm rukt ook niet precies weet wat hij doet...
-
Roy
Heb jaren op karten gezeten en daar werd altijd gezegd dat je echt NOOIT aan de helm mocht komen. Je kon iemands nek breken enz..Maik schreef:Zo snel mogelijk die helm eraf kan een goede beslissing zijn, het kan inderdaad zo zijn dat hij stikt (doordat hij z'n tong ingeslikt heeft bv). Die moet er dan zo snel mogelijk uit.