Ik zit nu beetje op jaar gemiddeld, dus gaan het zien. Ik verwacht alleen wel dat deze qua afschrijving te heftig gaat zijn om zo snel in te ruilen. Nieuw = toch beetje huilen op dit gebied.Wouter81 schreef: 02 jan 2026, 20:35 Mooie auto Chris, veel plezier ermee! Benieuwd hoe lang deze blijft.![]()
Volgens mij heb jij de 120 F70 getest, weet niet of je dat ook in de avond hebt gedaan maar wat ik echt waardeloos vind is de positie van de binnenverlichting bij de buitenspiegels. Dan zie je dus als je in je spiegels kijkt continue die binnenverlichting ook nog eens reflecteren in je buitenspiegels wat redelijk irritant is.sitechris schreef: 02 jan 2026, 20:22 Vind ik persoonlijk wel wat hebben als je in het donker op de snelweg rijdt. Bij BMW G20/G21 en M2 vond ik ambient lighting altijd wat ondermaats. Maar again, IRL ziet het er wat minder heftig uit dan op de foto. Camera van telefoon kan het niet helemaal aan.
Staat hier op de laagste stand. Moest er ook ontzettend aan wennen eerst. Nu merk je er niets meer van maar missen zal ik het ook niet als het er niet op zit.Kadett schreef: 03 jan 2026, 10:20 Snap die liefde voor interieurverlichting totaal niet. Liefst had ik zoals Saab, enkel stukje van de snelheidsmeter verlicht en de rest gedimd/uit.
Dat heb jij toch ook niet?Kadett schreef: 03 jan 2026, 10:20 Snap die liefde voor interieurverlichting totaal niet. Liefst had ik zoals Saab, enkel stukje van de snelheidsmeter verlicht en de rest gedimd/uit.
Nee kun je gewoon hetzelfde krijgen.JP schreef: 03 jan 2026, 10:45 Zijn er nog optische verschillen tussen deze e-hybrid (367pk) en de ice 2.0 (150pk) ?
Gebruikers op dit forum: bartje325i, CRZ, Cuprafan_123, Erik dB, Mark 320iS, Sabberjoch, tomgtr, vester86 en 20 gasten