Politie over naar audi
-
Kadett
Re: Politie over naar audi
Wat ik mij afvraag, keert de verzekering uit of krijgt de verzekering van de politie te horen dat het ongeluk kwam door te hoge snelheid/vluchten van politie.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
In het geval van die Porsche?
Die was gestolen, dus de eigenaar zal de schade vergoed krijgen door zijn verzekering. De verzekering zal het proberen te verhalen op de daders.
Als de eigenaar zelf in de auto zat dan zal het vast onder iets als roekeloos rijgedrag vallen en gaat de verzekering ook lastig doen.
Die was gestolen, dus de eigenaar zal de schade vergoed krijgen door zijn verzekering. De verzekering zal het proberen te verhalen op de daders.
Als de eigenaar zelf in de auto zat dan zal het vast onder iets als roekeloos rijgedrag vallen en gaat de verzekering ook lastig doen.
-
Kadett
Nee die Tesla die de bocht uitvloog
-
Martin*
Nee, als je vlucht voor de politie ben je schuldig aan een misdrijf en keert de verzekering niet uit. Zowel eigen schade aan de auto als schade die je bijvoorbeeld aan andermans eigendom maakt is niet verzekerd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Dat kan nog aardige rekeningen opleveren dus, damn. Terecht trouwens...
- Knot
Sowieso zonder politie ook toch als aantoonbaar sprake is van roekeloos rijgedrag oid heb je ook een flinke kluif aan de allrisk claim.
Er is maar één ding wat verzekeraars eigenlijk niet willen....
Er is maar één ding wat verzekeraars eigenlijk niet willen....
- JP
Vaatwasser uitruimen ? 
- Knot
Zo zie ik het graag, even korte achtervolging (mag nog korter natuurlijk) en als je ziet dat de BMW niet door het hekje past gewoon rammen!
Je gaat k@....hard tegen mij inrijden, ga een zaak tegen je openen. "Geen probleem"
Je gaat k@....hard tegen mij inrijden, ga een zaak tegen je openen. "Geen probleem"
- JP
Wat voor zaak dan? Telefoonhoesjes in de Beverwijkse bazaar ? 
Wel zonde van de BMW-motor. Ze doen er ook alles aan om een nieuwe R1300 te krijgen, die agenten
Had een SIV opgeroepen, die had de verdachte harder kunnen raken
Wel zonde van de BMW-motor. Ze doen er ook alles aan om een nieuwe R1300 te krijgen, die agenten
Had een SIV opgeroepen, die had de verdachte harder kunnen raken
- JP
Altijd Politie-baas boven baas...... hoe stop je een stucadoor 
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100140427_de74e5ce
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat een vocabulaire zeg. Ik zou direct m'n wapenstok op zo'n stuk stront kapot slaan. Beter dus dat ik geen agent ben...
-
Martin*
Idd Bram..het woord kanker is hun standaard reactie, maar dit tuig maakt het wel erg bont.
Slaan mag tegenwoordig niet zo maar door een agent. Voor je het weet heb je een aanklacht aan je broek.
Slaan mag tegenwoordig niet zo maar door een agent. Voor je het weet heb je een aanklacht aan je broek.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
D'r op inslaan om (inderdaad intriest!) woordgebruik , daar moet je (zeker als agent)boven staan. Arresteren en dan veroordelen. 'Vrijheid van Meningsuiting' stopt bij geweld aldus Hans Teeuwen. Tja....
- Knot
Lijkt me al een lekker gevoel om zo’n figuur te T-bonen en daarna met scootertje en al tegen de grond te gooien, liefst been nog onder de uitlaat als dat lukt 
Slaan mag niet maar je kunt altijd nog iets leuks zeggen over zijn moeder

Slaan mag niet maar je kunt altijd nog iets leuks zeggen over zijn moeder
-
PeterB
Het gaat om de auto die uiteindelijk de berm inrijdt.JP schreef: 24 dec 2025, 14:16 Altijd Politie-baas boven baas...... hoe stop je een stucadoor
" Coen Hagedoorn bouw" heeft er niets mee te maken.
- Knot
Meer meters over de vluchtstrook dan over de rijbaan....
Bij 2m40 die had m kunnen (moeten) hebben toch? Gelukkig stopt die figuur uiteindelijk zelf.
- Fernando
Ik vraag me af wat die denkt te zeggen over al die pillen die hij eruit gooide? Staat allemaal op beeld, of dacht ie nou echt daar nog weg te komen?
-
Robin
- Knot
Geeft het IQ nivo van dat soort personen aan, je maakt het feitelijk erger want je bent je bewust van dat het in de auto aanwezig is/was.Fernando schreef: 31 dec 2025, 13:49 Ik vraag me af wat die denkt te zeggen over al die pillen die hij eruit gooide? Staat allemaal op beeld, of dacht ie nou echt daar nog weg te komen?
- JP
Goede samenwerking met de Belgen. Hun A4 trok even een flinke voorsprong tov meerdere NL'se A6'en. Ook een goede samenwerking dat de NL'ers het initiatief mochten nemen met hen inboxen. Je ziet wel meteen het verschil tussen NL en B. Die laatste stappen gewoon uit met een getrokken pistool. 
Knap hoe de communicatie gewoon door kan blijven gaan. Als ik hier de grens over ga, zit je km's lang in een soort zwart gebied zonder bereik voordat je provider geswitcht is.
Knap hoe de communicatie gewoon door kan blijven gaan. Als ik hier de grens over ga, zit je km's lang in een soort zwart gebied zonder bereik voordat je provider geswitcht is.
- EmielS60
Knap waardeloos dat je Peugeot net op dat moment in de noodloop gaat.
-
OnlineEric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Heerlijke klapper op het einde.
- Camiel
- Auto: BMW 125i E82 Coupé
Prachtig, van die figuren die denken dat ze heel wat zijn, maar dan gillen als een meisje zodra ze met de voortanden het asfalt koppen.
Overigens ook niet héél snuggere medeweggebruikers op het einde. Je ziet eerst 4 SIV’s langs vliegen met blauw aan, een crash met een hoop stof en die auto’s voor je vol in de ankers en dat je hem dan alsnog bijna in een agent weet te parkeren.
Overigens ook niet héél snuggere medeweggebruikers op het einde. Je ziet eerst 4 SIV’s langs vliegen met blauw aan, een crash met een hoop stof en die auto’s voor je vol in de ankers en dat je hem dan alsnog bijna in een agent weet te parkeren.
-
Robin
'Het rijbewijs is ingevorderd'
Ik wil weten wat zo'n idioot voor straf kreeg?
Ik wil weten wat zo'n idioot voor straf kreeg?
- Knot
Schoffelen denk, 2 keer 35 minuten