M3 CSL op de Nordschleife....7:52
https://www.facebook.com/share/r/1XNFbC ... tid=wwXIfr
Wat een roadfeel heeft ACE, en Fuji was ik nooit geweest in ACE, wat een baan, je krijgt gewoon pleinvrees:)
Straks even de STO uitlaten

Haha en gelijk heb je....is zo ongeveer midden in de nacht.

Haha mooie idd hangt ook beetje van je dagritme af denk ik.Robin schreef: 06 dec 2025, 09:12 Ik had vorige week ofzo nog een discussietje: Wanneer begint de volgende 'dag' qua ochtend? Als het 23:45h is is het feitelijk nog avond , maar we zeggen 's nachts?
1 uur 's nachts, 2/3/4 uur 's nachts, maar half vijf(4:30 AM dus) is al ochtend toch?:)
Half vijf 's nachts klinkt niet ok bij mij, 4 uur wel....
En 'feitelijk' is het pas 06:00 ochtend, maar 5 uur 's nachts , dat zeg je toch niet?
Meer koffie!
![]()
Mooi Jeroen! Dan online eens afspreken. Was lache maandag jl op Fuij met Andre en ik in de NSXen , later kwamen er nog een paar bij met Golf GTI ofzo.JdvPolo schreef: 06 dec 2025, 11:37 Robin, nog een paar dagen, dan komt mijn complete sim setup ook binnen, zal ik je verhalen eens staven![]()
Ik had André er al over gehoord; Mooi man!Fabian schreef: 06 dec 2025, 12:38 Bij mij nog een maandje wachten voor de sim-rig, pc (rtx5080) en 49inch curved display zijn al binnen
Lig nog aan de zuurstof, maar kijk er wel naar uit!!

Zeker gaan we doen!! Lijkt me machtig! Hebben we al 4 man online up and running straks :-)Robin schreef: 06 dec 2025, 11:53Mooi Jeroen! Dan online eens afspreken. Was lache maandag jl op Fuij met Andre en ik in de NSXen , later kwamen er nog een paar bij met Golf GTI ofzo.JdvPolo schreef: 06 dec 2025, 11:37 Robin, nog een paar dagen, dan komt mijn complete sim setup ook binnen, zal ik je verhalen eens staven :-)
FUJI is zo breed en wijds, mooi 'oefen' baan'tje' om de limieten van de auto's te testen :df:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten