Behalve dan de kleur van de wielen.
BMW M2
- MParallel
- Auto: BMW
Re: BMW M2
Poeh die zwarte hier ziet er lekker uit.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ook leuk, maar zie tóch veel liever 'n F80 M3 én natuurlijk een F87 M2. Puur op looks dan he. Zelfde tech.WillemBoer schreef: 05 nov 2025, 14:43 Zag een org NL M4CS voor 65K voorbij komen.. wel een ton gelopen…maar dan zou ik daar voor gaan![]()
Vanaf 3:24 ofzo. Dat de Cup2s volgens 'Stefano' more predictable zijn dan PS4S. Misschien is de Cup2 op nat/koud een 'betere' band op iets als Papenburg?
-
WillemBoer
- Auto: Renault Clio 1.0 six speed fwd
CS is wel unieker en waardevaster denk ik…
Ik heb dezelfde ervaring met ps4 als jou. Cup2 heeft op nat en koud wel echt heel weinig tractie! Vond het voor op straat normaal gebruik wel heel vervelend worden. Kwam niet eens fatsoenlijk weg bij groen licht! zijwaards wel heel voorspelbaar idd. Circuit wel veruit de betere band dan ps4.
Op straat en warm was de grip zo goed dat het saai werd
Oja en ik bedenk me nu, cup2 pakt alle steentjes op, daar moet je wel tegen kunnen...
Ik heb dezelfde ervaring met ps4 als jou. Cup2 heeft op nat en koud wel echt heel weinig tractie! Vond het voor op straat normaal gebruik wel heel vervelend worden. Kwam niet eens fatsoenlijk weg bij groen licht! zijwaards wel heel voorspelbaar idd. Circuit wel veruit de betere band dan ps4.
Op straat en warm was de grip zo goed dat het saai werd
Oja en ik bedenk me nu, cup2 pakt alle steentjes op, daar moet je wel tegen kunnen...
-
Robin
Een zwarte M2 CS kan ik qua looks wel aan wennen, maar kijk zo'n shot bij 12min 54sec. Wat is een F87 dan gewoon nog steeds echt mooi/dik/elegant en de rest 'nieuwer' en/maar lomp/grof....laat staan de voorkant....
- JP
Zo in het frozen grey is het wel een beetje een saaie muts 
- MParallel
- Auto: BMW
En met zwarte wielen nog mutsiger.
- bartje325i
Echt verschrikkelijk, ik neem hem 
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Voor de liefhebbers. Ik heb even de kleine plussen en minnetjes van de G87 M2 op een rij gezet.
https://driveaholic.nl/duurtest-bmw-m2- ... minpunten/
- Martijn_bmw
Leuk te lezen! Overigens de min bij geen handgrepen: het kan ook te maken hebben met veiligheid eisen dat ze missen ipv kostenbesparing.sitechris schreef: 24 nov 2025, 20:23 Voor de liefhebbers. Ik heb even de kleine plussen en minnetjes van de G87 M2 op een rij gezet.
https://topgear.nl/autonieuws/handgrepe ... aak-reden/Geen handgrepen boven de deur betekent een lager dak
‘De handgrepen definiëren voor een belangrijk deel hoe hoog de auto is’, legt een woordvoerder van Mercedes uit. ‘Hoe platter de auto is, hoe efficiënter de aerodynamica. Als je de handgreep weglaat, kun je het dak van een auto veel lager maken.’ Hij benadrukt dat het – in ieder geval bij Mercedes – niets te maken heeft met het besparen van kosten. Als je kijkt naar de silhouetten van de EQE en de EQE SUV zie je dat er alles aan gedaan is om de daklijn zo laag mogelijk te houden.
Waarom maken handgrepen het dak hoger?
Dat heeft te maken met veiligheid. Er zijn strenge eisen aan hoe hard de materialen mogen zijn die naast het hoofd van een passagier zitten. Handgrepen zijn per definitie van harder materiaal, dus daar wil je niet met je hoofd naast zitten bij een botsing. De handgrepen boven de deuren moeten dus ruim boven de hoofden zitten. De stoel kan niet verder zakken, dus dan zou het dak omhoog moeten.
Mercedes legt uit dat ze bij de ontwikkeling zelfs vanuit bepaalde hoeken kunsthoofden afvuren op de interieurdelen van nieuwe auto’s. Aan de hand van de schade op de kunsthoofden zien ze of de auto voldoet aan de veiligheid. Dat je de bekleding rond de rand van het dak een beetje kunt indeuken bij de meeste auto’s, is dus geen toeval.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
O dat wist ik niet. Al weet je het tegenwoordig maar nooit bij de premium merken.
- JP
-
Robin
Ha die JP postte van Sam Smith met z'n vaak elegante medewerksters wilde ik hier paar dagen terug ook al posten, maarja dan draait 't qua looks alleen maar om dat meisje:-)
M2 op winterbanden is overigens meer dan prima geschikt voor de winter....
Goed verhaal.sitechris schreef: 24 nov 2025, 20:23 Voor de liefhebbers. Ik heb even de kleine plussen en minnetjes van de G87 M2 op een rij gezet.
M2 op winterbanden is overigens meer dan prima geschikt voor de winter....
- JP
Welk meisjeRobin schreef: 25 nov 2025, 08:31 Ha die JP postte van Sam Smith met z'n vaak elegante medewerksters wilde ik hier paar dagen terug ook al posten, maarja dan draait 't qua looks alleen maar om dat meisje:-)
(...)
- JP
Is dat niet veel onderhoud, witte velgen 
- Knot
Die reet wassen vergt ook wel het nodige voordat dat schoon is 
- Arthur
- Auto: Nr.52
Je hoeft er alleen maar tussendoor hoor, niet omheen 
-
Robin
Wel 'n onderstelletje hoor!:)
-
SlowCo
Stel boven ook niets mis mee... 
-
Robin
Positief verhaaltje toch wel! Wat kost ie hier?
Vanaf 13:34 wel 'n mooi shot.
Vanaf 13:34 wel 'n mooi shot.