Niet? Ik acht de kans wel realistisch hoor.. Oorlog, nieuwe virusvariant.Knot schreef: 13 nov 2025, 17:54 Die Shell 3x gedipt naar een 10'tje gaan we nooit meer meemaken denk.
Aandelen/Beurzen....wie doet wat?
-
Wimo
Re: Aandelen/Beurzen....wie doet wat?
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Oorlog betekent vaak een hogere olieprijs, daar dipt Shell normaal gesproken niet van, in tegendeel zelfs.
-
Wimo
Dat weet je niet.. als de halve wereld in de fik staat kan alles er anders uit zien. Ligt puur aan het sentiment en de omvang van de oorlog.
-
OnlineMartijn_bmw
Sabberjoch schreef: 14 nov 2025, 09:20
Een vakkundig Knotje gedaan![]()
Ik zit helaas in hetzelfde schuitje, van korte termijn naar lange termijn dus maar![]()
- Knot
Geduld moesten we toch hebben? Komt uiteindelijk allemaal goed. Ik speel wel wat meer op safe... Leuk dat degiro, mexem etc.. maar liefst doe ik het via de eigen bekende banken. Vind dat Rabo schappelijker is met percentage kosten dan bij ABN trouwens.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Blind voor de bekende Nederlandse grootbanken kiezen is niets veiliger dan een andere Nederlandse of Europese bank welke ook onder het deposito stelsel valt. Zijn ook zat buitenlandse banken waar alles gewoon in het Nederlands is, instant payment is tegenwoordig ook verplicht dus ook geen verschil. Qua kosten en rentepercentages zijn ze wel een klap gunstiger.
- Will F.
Custody account kiezen bij de giro, dan beheren zij jouw aandelen ipv dat ze n schuld hebben ter hoogte van je portefeuille aan jou. Ten minste als ik dit goed begrijp, iemand hier die dat kan bevestigen?
Dat is logischerwijs wel wat duurder. Maar blijf je onder die 100k maakt het geen bal uit, zoals Richard hierboven aangeeft.
Dat is logischerwijs wel wat duurder. Maar blijf je onder die 100k maakt het geen bal uit, zoals Richard hierboven aangeeft.
- Knot
Account is actief bij degiro maar moet me er wel even in verdiepen, is niet even 3x klikken en actie.
- Hitz
- Auto: KIA
https://www.indexfondsenvergelijken.nl/Knot schreef: 14 nov 2025, 13:16 Geduld moesten we toch hebben? Komt uiteindelijk allemaal goed. Ik speel wel wat meer op safe... Leuk dat degiro, mexem etc.. maar liefst doe ik het via de eigen bekende banken. Vind dat Rabo schappelijker is met percentage kosten dan bij ABN trouwens.
Hier kan je mooi brokers en kosten vergelijken voor diverse ETF's
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Zeker wel! Alles is nu trouwens dieprood, zou de boel ff laten uitrazen als ik jou was.Knot schreef: 14 nov 2025, 14:41 Account is actief bij degiro maar moet me er wel even in verdiepen, is niet even 3x klikken en actie.
Zodra de boel stabiel is gewoon een lijstje met aandelen printen en dartpijltjes mikken
- JP
Succes Knot Stompé