Het plan was een 1m coupe met v8 en supercharger en 650pk.
Dus daar gaan we, wat voor geks kunnen we vinden dat liefst te koop staat (maar zo niet vraag ik of ze misschien willen verkopen).
Het hoeft niks te kunnen, maar moet:
-snel zijn
-straatlegaal zijn of kenteken hebben
-niet te standaard zijn
-turbo mag, maar liefst atmo (v8 in klein jasje) of supercharger.
-liefst rwd, maar awd mag als we een rallykanon vinden dat een kenteken heeft…maar dat is vanaf 500pk pas leuk
-sowieso liefst richting of over 500pk als de auto over de 1000kg is
-mag 2 zits zijn of 4
-hoofdzaak: driving fun en petrolhead waardig, iets out of the box bij voorkeur (peter had ooit het plan een polo te voorzien van een evo driveline met 500+pk, dat soort dingen zoek ik
De 1m had 45 gekost ofzo, dat of iets eronder zou wel lekker zijn, maar we zouden DF niet zijn als er geen verdubbelaar ingezet kan worden!
Het mag tot 70k kosten.
Zelf heb ik een toyota gr86 met supra 2jz motor gezien, maar die vraagt 50k en dat is gewoon teveel voor een 15k auto met leuke motor erin. (Ik heb 30 geboden
Ik heb deze zaken overwogen, maar hoor graag nieuwe dingen!
-1m met v8
-corvette c7 maar die is niet genoeg pk standaars en met supercharger buiten budget
-tvr sagaris (er staat er 1 al sinds jaar en dat te koop voor 90, maar 70 is dan wel echt lowballen, misschien bel ik ze eens
-m3 V8 gpower, staat een heel mooie maar de proefrit leek het niet ongelofelijk snel en wel best groot, wel echt echt mooi gemaakt, maar met 80k vraagprijs wel meteen de verdubbelaar, het kan maar net niet enthousiast genoeg om het meteen te doen zonder even verder te denken
-hammink heeft een waanzinnige shelby gt350 te koop met blower met 700+pk erop. Die vraagt 80 en ik ga morgen bellen of ik die binnen budget kan krijgen.
-hammink heeft óók een ouder model mustang gt met blower met 600pk staan. Die kost 30k, is niet heel speciaal en met dat gewicht niet supergrof snel ofzo, maar ik houd wel enorm geld over voor andere dingen (brug in loods en dan meer auto’s kopen
-hellcat, lukt net niet binnen budget
-c63s met turbo upgrade en 980pk, maar verkoper weet niet of de motor gebouwd is of andere spec, dus dat durf ik niet aan en daarnaast is het turbo en ik heb liever de oudere echte 6.2 en dan een blower erop maar die vind ik geen te koop
-aston martin vantage n420/n430 , maar de goeie kleuren zijn te duur en tis eigenlijk saaier dan de ftype r die ik had, dus is mooi, maar makes no sense
-daimler of jaguar xjr. Dikke boot, maar wel goeie cruiser, doe maar niet, maar idee was leuk
-rolls royce phantom, stond er 1 binnen budget, tempted, maar geen zin om failliet te gaan eraan
-aston virage v12, echte v12, ondergewaardeerde auto en echt gaaf, maar teveel gt en er kan geen blower op
Ik zit dus vast, HELP!