Politie over naar audi
-
Eric Z
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Politie over naar audi
Krijgen ze allemaal van die les spiegels er op?
- Fernando
Heb hetzelfde, station toch dikker qua verschijning.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Veel dikker, vind die A6 station echt een serieus dikke verschijning.
- JP
In Duitsland krijgen ze nog een "L" achterop......maar die mogen dan ook oefenen op de Nordschleife......

- JP
De gevaren van een achtervolging en/van een gek
https://www.ad.nl/binnenland/agenten-zw ... ~a308cff4/Agenten zwaargewond door aanrijding met gestolen voertuig op A2
Bij een botsing op de A2 bij Eindhoven zijn meerdere agenten gewond geraakt, van wie twee zwaargewond. Iemand in een gestolen voertuig reed twee politiewagens en twee politiemotoren aan.
(...)
- Knot
Triest, en dan nog ontkomen ook… daarvoor ben ik van meteen uitschakelen.
Als motoragent ben je natuurlijk erg kwetsbaar en moet je enkel volgen op afstand.
Ze zouden bij negeren stopteken meteen een gps chip op het voertuig moeten schieten trouwens, dat kan een hoop opleveren bij volgen.
Als motoragent ben je natuurlijk erg kwetsbaar en moet je enkel volgen op afstand.
Ze zouden bij negeren stopteken meteen een gps chip op het voertuig moeten schieten trouwens, dat kan een hoop opleveren bij volgen.
- JP
Gestolen auto betrokken bij zware politie-crash is gevonden in Best: ‘Niet vaak zo’n puinhoop op A2 gezien’
https://www.ad.nl/binnenland/gestolen-a ... n~a308cff4
- Knot
Ik kon het net niet zien (geen AD premium), maar wat voor auto was het, hoeveel vermogen etc? Had je die met een X1 om kunnen tikken?
- JP
- Knot
Hmmz.. als die (net als die van mij) een Mountune kitje had ga je die met een X1 niet snel stoppen idd, neem aan dat die ook geen 260 lopen. Maargoed dieptriest, met een motor moet je die confrontatie eigenlijk niet aan (willen) gaan.
- JP
B-klasse en X1 zijn voor de lokale wegen, snelweg is voor het KLPD en hun snelle SIV's. Er zullen vast weer lessen geleerd worden uit dit voorval. Eerst de betrokken agenten weer beter thuis krijgen 
- MartijnGizmo
Voor de hoeveelheid schade aan de politievloot ziet die Fiësta er nog best fris uit...
- Fedmas
- Auto: G21 330e
Ja ik vrees dat er ergens een miscommunicatie is geweest en dat die Fiesta vooral de motoren getikt heeft. Fiesta vs die BMW of B klasse lijkt me dat er meer schade zou zijn.. Maargoed speculatieMartijnGizmo schreef: 30 okt 2025, 09:47 Voor de hoeveelheid schade aan de politievloot ziet die Fiësta er nog best fris uit...
-
Martin*
Wat Fedmas zegt, en dat de agenten in de auto de achtervolging wellicht gestaakt hebben om zich te bekommeren om de gewonde motoragenten.
Ik hoop dat dit stuk schorem snel gepakt wordt.
Ik hoop dat dit stuk schorem snel gepakt wordt.
- JP
Die oude SIV doet het nog goed ook off-road, alleen op 2min14 had die Audi boot het even moeilijk met dat heuveltje op de A16....
- Knot
Mooi moment op 3m01 om hem even rond te duwen… maar daarna waarom zet niemand van de 5 voertuigen hem ervoor op de rijbaan? Zoveel kansen krijg je normaal niet. Lekker door de woonwijk daarna 
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Waarom zenden ze die bestuurder, zoals ze zeggen, heen?
Die moet je voorlopig lekker even op water en brood zetten. Achterlijke imbeciel!
Die moet je voorlopig lekker even op water en brood zetten. Achterlijke imbeciel!
- Knot
Maar al die autotjes mogen die dan niet, durven die dan niet? Bedoel ze hoeven niet eens te T-bonen, kunnen ook gewoon hun voertuig diagonaal op de weg zetten zodat de Renault moet uitwijken en zo wellicht een lekke band krijgt of zichzelf klem/stuk rijdt.
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Zal wel tegen protocol zijn. Zou ook niet graag bijrijder zijn en dat mijn collega hem dwars op de weg zet terwijl die mafklapper er aan komt rijden. Eigen veiligheid eerst natuurlijk.
Dynamische situatie en kan gauw verkeerd gaan, zie paar berichten hier boven.
Dynamische situatie en kan gauw verkeerd gaan, zie paar berichten hier boven.
- Knot
Daarom zeg ik, diagonaal, dan is het een schampschot maar vertraagt hem met kans op lekke band, draagarm etc.
Het is een voorrecht om daar 5 auto's op die weg te hebben op de juiste plek, voeg in zodat je ervoor zit of doe iig iets, nu is het stond erbij en keer ernaar, zelfde wat bijna heel nederland doet als er iemand in elkaar getrapt wordt.
Het is een voorrecht om daar 5 auto's op die weg te hebben op de juiste plek, voeg in zodat je ervoor zit of doe iig iets, nu is het stond erbij en keer ernaar, zelfde wat bijna heel nederland doet als er iemand in elkaar getrapt wordt.
- JP
Spike strip misschien?

- Knot
Ik zou niet uit de auto stappen, beetje gevaarlijk, ook een motoragent heeft hier niets te zoeken maar zo'n busje bijvoorbeeld die zijn vrij stevig, die durf ik er wel dwars voor te zetten.
- JP
Wordt je net gematst met maar 1 boete ipv 4, moet je niet gaan vertellen dat je afgeleid was omdat je je Toto uitslagen aan het checken was en €9.5k had gewonnen.....
vanaf ± 13min
- Knot
Lekkere zwiepers!
- JP
Was dat een Corolla GR of zo om die dikke A6 diesels voor te blijven ? Trok 'm goed door af en toe. Wel weer in Limburg hè.......