E34 M5 Touring 'replica' Tracktool

Tijd voor wat anders? Hier kun je je auto aanbieden!
Plaats reactie
E-volve

E34 M5 Touring 'replica' Tracktool

Bericht door E-volve » 27 okt 2025, 22:41

Zo na mijn eigen account ook afgestoft te hebben, ben ik er weer eens, maar dit keer om een oude bekende aan te bieden:

Mijn E34 M5 Touring 'replica' Tracktool;

https://link.marktplaats.nl/m2327272889

De auto is hier ook wel bekend als 'de verhuiswagen', zelf heb ik 'm omgedoopt tot 'The Hearse'
Ik heb de auto in 2013 van Paskal overgenomen (die weer van Erwin GTA en die weer van (RIP) Simon E34, oude NBR-forum namen).

Zoals in de advertentie te lezen, heb ik de hele aandrijflijn van een E34 M5 overgebouwd, bij de inbouw diverse dingen vernieuwd, schoongemaakt, verse pakkingen etc. de gehele 'onderzijde' is aangepakt.

Het was ooit mijn droom om er sub 8's mee te rijden op de ring, maar de tijd (en wijsheid?) heeft me ingehaald en nu staat de auto maar een beetje saai binnen om af en toe eens een rondje mee te brullen. Tijd voor een nieuwe eigenaar die 'm gebruikt waar ie voor bedoelt is! ;-)

Paskal
Auto: meerdere

Re: E34 M5 Touring 'replica' Tracktool

Bericht door Paskal » 28 okt 2025, 08:10

Los van wat motorische issues die ik met het 535-blok destijds had, was het toen wel een feestje om in te rijden. Met name de wegligging heeft een onuitwisbare indruk achter gelaten. Met het 535-blok was het al geweldig om er mee onderweg te zijn wat nu met het M5-blok erin helemaal geweldig moet zijn :thumbup: Daarnaast rij je natuurlijk in iets unieks. Een e34 in circuitspec zie je al weinig, laat staan een touring-versie met M5-blok erin.

Hopelijk vind je een liefhebber die eea op waarde weet te schatten.

Actiefoto op Spa destijds :df:
M5_spa.jpg
M5_spa.jpg (879.6 KiB) 921 keer bekeken

Emiel

Re: E34 M5 Touring 'replica' Tracktool

Bericht door Emiel » 28 okt 2025, 09:19

Heel tof dat de auto er nog is, zelfs dezelfde wielen. Zal wel rap zijn nu!

Plaats reactie