De rust is wedergekeerd
-
K heb het voor de gein effe opgezocht....dit zijn puur cijfers natuurlijk...
Nix chiptuning,uitlaten en dergelijke.
http://www.zeperfs.com/duel63-109.htm
PS ik vind 0 - 200 in 18.3 wel een beetje langzaam hoor...
Nix chiptuning,uitlaten en dergelijke.
http://www.zeperfs.com/duel63-109.htm
PS ik vind 0 - 200 in 18.3 wel een beetje langzaam hoor...
- Bert ///M3
Mja weet het af en toe niet met die tijden. www.einszweidrei.de had de M3 tussen de 16,7 en 18 sec. E36 M3 op +/- 20 sec. Zelf achter een E46 M3 aangereden en geloof die 4 sec er af die hun zouden hebben ook niet echt 

-
Tjeezus Rico...heb je eindelijk een echt snel hok ga je als een ouwe lul rijden! :twisted:
Nee effe zonder gein, ik heb dat ook wel gehad zo'n absoluut superioriteitsgevoel wat je met een nieuwe überauto hebt.
Je denkt echt dat je boven al de andere weggebruikers staat, maar niets is minder waar.
Het gaat namelijk snel weer over als je op een mooie dag per ongeluk een keertje over de schreef gaat, nadat iemand in een nog snellere überauto je de kop gek heeft gemaakt en je de handschoen toch oppakt.
De keer daarop is het dan een stuk makkelijker en voor je het weet doe je hetzelfde als vriend Robin.
Is net zoals met drugs of alcohol...je ontdekt een megalekkere kick en je denkt dat je de 'ouwe' kick niet zonodig meer wil.
Maar voor je het weet ben je gewoon weer net zo verslaafd aan de nieuwe kick en wil je alleen maar meer, meer en meer..... 8)
Geloof mij nu maar, ik spreek uit ervaring.
Auto's zijn voor mij nog steeds heel erg leuk, maar op mijn tweewieler voel ik mij op het moment het gelukkigst!
Die snelheidssensatie en die ongekende vrijheid om gewoon door te kunnen rijden/laagvliegen zonder steeds voor elke boerenlul in een modaal gezinshok op de linker rijstrook in te moeten houden is alles overtreffend.
Op dat ding voel ik mij veruit superieur en verheven boven het autovolk. Ik ga dan ook niet in op uitdagingen van 'snelle' automobilisten, omdat ik me dan verveel.
Maar motorfietsen is een heel ander verhaal!
Aan de andere kant heb ik vorig jaar in mijn Golfje nog heel leuk gespeeld met een E46 M3 in de links-rechtscombinatie op de A61 bij Nettetal.
We gingen erin met 180 en hij moest blijkbaar toch wel wat overwinnen om er met 200 uit te komen, want ik liep zomaar op hem in. Kreeg even verderop dan ook een 'thumbs up' van de chauffeur en dat sierde hem. Blijft leuk om als underdog te kunnen 'winnen' van een auto die veel sneller en beter is dan de jouwe.
Kort en goed...we spreken elkaar wel weer over een half jaar.
Nee effe zonder gein, ik heb dat ook wel gehad zo'n absoluut superioriteitsgevoel wat je met een nieuwe überauto hebt.
Je denkt echt dat je boven al de andere weggebruikers staat, maar niets is minder waar.

Het gaat namelijk snel weer over als je op een mooie dag per ongeluk een keertje over de schreef gaat, nadat iemand in een nog snellere überauto je de kop gek heeft gemaakt en je de handschoen toch oppakt.
De keer daarop is het dan een stuk makkelijker en voor je het weet doe je hetzelfde als vriend Robin.

Is net zoals met drugs of alcohol...je ontdekt een megalekkere kick en je denkt dat je de 'ouwe' kick niet zonodig meer wil.
Maar voor je het weet ben je gewoon weer net zo verslaafd aan de nieuwe kick en wil je alleen maar meer, meer en meer..... 8)
Geloof mij nu maar, ik spreek uit ervaring.
Auto's zijn voor mij nog steeds heel erg leuk, maar op mijn tweewieler voel ik mij op het moment het gelukkigst!
Die snelheidssensatie en die ongekende vrijheid om gewoon door te kunnen rijden/laagvliegen zonder steeds voor elke boerenlul in een modaal gezinshok op de linker rijstrook in te moeten houden is alles overtreffend.
Op dat ding voel ik mij veruit superieur en verheven boven het autovolk. Ik ga dan ook niet in op uitdagingen van 'snelle' automobilisten, omdat ik me dan verveel.
Maar motorfietsen is een heel ander verhaal!
Aan de andere kant heb ik vorig jaar in mijn Golfje nog heel leuk gespeeld met een E46 M3 in de links-rechtscombinatie op de A61 bij Nettetal.
We gingen erin met 180 en hij moest blijkbaar toch wel wat overwinnen om er met 200 uit te komen, want ik liep zomaar op hem in. Kreeg even verderop dan ook een 'thumbs up' van de chauffeur en dat sierde hem. Blijft leuk om als underdog te kunnen 'winnen' van een auto die veel sneller en beter is dan de jouwe.
Kort en goed...we spreken elkaar wel weer over een half jaar.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
[img:356:239]http://www.bikemotion.nl/cmng/downloads ... 66B18}.jpg[/img]Dexter schreef: Auto's zijn voor mij nog steeds heel erg leuk, maar op mijn tweewieler voel ik mij op het moment het gelukkigst!
Op dat ding voel ik mij veruit superieur en verheven boven het autovolk.

Dexter met losse handen wordt aangehouden door oom agent.
Agent:"Ahum, weten wij wel waarom er een stuur op onze fiets zit?"
Dex:"Omdat ik anders de bel in m'n jaszak moet doen telkens"

-
Post dan een échte fiets, welke stoere fotograaf gaat nu op een moederfiets rondrijden? Dít zijn de coole fietsen.
[img:700:403]http://www.idworx-bikes.de/images/bikes ... big/SM.jpg[/img]
[img:700:403]http://www.idworx-bikes.de/images/bikes ... big/SM.jpg[/img]
- Leen
't hoeft niet maar je kan je inderdaad en keer vergissen als je er voor gaat zitten
zo reed ik laatst met de EVO (370 pk -480nm : 0-200echte km's 16,3 sec) een keer bij een stoplicht weg en er zat een kadett gsi achterme die gewoon tot 220 teller op de bumper bleef plakken das toch een raar gezicht kan ik je verzekeren
zo reed ik laatst met de EVO (370 pk -480nm : 0-200echte km's 16,3 sec) een keer bij een stoplicht weg en er zat een kadett gsi achterme die gewoon tot 220 teller op de bumper bleef plakken das toch een raar gezicht kan ik je verzekeren

- Michel P
-
Nee Robin, dat was met de tweewieler van mijn ex.Robin schreef:Dexter schreef: Auto's zijn voor mij nog steeds heel erg leuk, maar op mijn tweewieler voel ik mij op het moment het gelukkigst!
Op dat ding voel ik mij veruit superieur en verheven boven het autovolk.
Dexter met losse handen wordt aangehouden door oom agent.
Agent:"Ahum, weten wij wel waarom er een stuur op onze fiets zit?"
Dex:"Omdat ik anders de bel in m'n jaszak moet doen telkens"
Die heeft ze na de scheiding lekker meegenomen en opgruimd staat netjes zeg ik dan ook maar! :twisted:
Dit zijn op het moment de mijne:
Ongemotoriseerd.

[img:800:525]http://www.creativephotoart.nl/nrs3.jpg[/img]
Gemotoriseerd.

[img:850:1024]http://www.creativephotoart.nl/Triumph-night3.jpg[/img]
-
-
En over de duivel gesproken! Kwam ik die fiets vandaag gewoon tegen op de N3 bij Papendrecht. Misschien nog wel mooier dan een F4...Dexter schreef:Thanx! Ben er zelf ook heel erg blij mee. 8)allen schreef:Alle*****, die fiets is bloedje mooi :!:
.
.
.
Die gemotoriseerde dan
A.s. zondag mag ik er weer mee weg naar de Motor-forum.nl Megameeting in Veenendaal.
Ik heb er nu al zin an....