Wij zouden ook geen mensen meer moeten importeren die niks bijdragen aan de maatschappij. Zou een hoop oplossenSabberjoch schreef: 22 okt 2025, 09:48Hoef jij niet weten, jij bent ook ziek dus je mag daar niet heen![]()

Wij zouden ook geen mensen meer moeten importeren die niks bijdragen aan de maatschappij. Zou een hoop oplossenSabberjoch schreef: 22 okt 2025, 09:48Hoef jij niet weten, jij bent ook ziek dus je mag daar niet heen![]()
Wat heeft MdV eigenlijk naar Nederland getrokken?Robin schreef: 22 okt 2025, 10:01 Wij zijn toch serieus bezig met een appartement in een Bananenrepubliek, voorgesteld door MdV uit diezelfde Bananenrepubliek, die ook ziet dat het hier de verkeerde kant op gaat. Voor ons.
Dus het ligt niet aan de migranten?Robin schreef: 22 okt 2025, 10:13 Ik noem het meer 'schaapjes op het droge' dan wat hierboven wordt gezegd:)
Nederland kan 'n kutland zijn, maar dat ligt voornamelijk aan de lui die dat niet vinden:)
Door de importjes?
Hier past het woord ‘eens’ wel goed: dus eensde georchestreerde “laten we Robin op de kast jagen” aanval
Omdat de sfeer hier op het forum nogal afgetakeld is, zoeken sommigen elkaar nog wel eens in het echt op! Best gezellig met z’n allen bij de bbqArthur schreef: 22 okt 2025, 12:57Hier past het woord ‘eens’ wel goed: dus eensde georchestreerde “laten we Robin op de kast jagen” aanvalIk was aan het lezen en dacht bij mezelf; het is gewoon opvallend hoe dit draadje ineens verloopt. Heel doorzichtig (weer), maar appgroepjes hebben we niet
![]()
Gezien het kuddegedrag kan ik me dat amper voorstellen. Maar fijn dat jullie het gezellig haddenPhilipoo schreef: 22 okt 2025, 14:46Omdat de sfeer hier op het forum nogal afgetakeld is, zoeken sommigen elkaar nog wel eens in het echt op! Best gezellig met z’n allen bij de bbqArthur schreef: 22 okt 2025, 12:57Hier past het woord ‘eens’ wel goed: dus eensde georchestreerde “laten we Robin op de kast jagen” aanvalIk was aan het lezen en dacht bij mezelf; het is gewoon opvallend hoe dit draadje ineens verloopt. Heel doorzichtig (weer), maar appgroepjes hebben we niet
![]()
![]()
+1 Tomtomgtr schreef: 22 okt 2025, 10:55 Boys, ofschoon ik het fundamenteel vaak oneens ben met Robin kan ik zijn kalmte in deze discussie meer waarderen dan de georchestreerde “laten we Robin op de kast jagen” aanval. Je hoeft het niet eens te zijn. Ik ben het ook vaak oneens met Robin. Maar ik geloof niet dat iemand hier denkt dat hij Robin kan overtuigen? Ik vind het allemaal een beetje kinderachtig. Een paar jaar geleden had het gewerkt maar qua aanvallen negeren en net communiceren zijn Robin en Luco tegenwoordig een voorbeeld hier. Mod zijn wordt nog eens saai. Alleen beetje spam opruimen.
Nogmaals, oneens zijn prima, discussie prima maar ik zie hier discussies van niveau Sander Schimmelpenning. Kijk ons eens slim zijn vs dom rechts.
En +2tomgtr schreef: 22 okt 2025, 20:47 Dus op DF roepen dat DF zo kut is en collectief mensen omzagen is sfeerverhogend? De sfeer maken we zelf. Ik vind ook best wel wat van de sfeer maar of mensen omzagen en alleen benoemen dat de sfeer kut is zal echt helpen bij de sfeer?