Is dat trouwens deze?sitechris schreef: 13 okt 2025, 19:10 Overigens is de BMW M340d die ik op het oog heb wel een jonggebruikte.
https://www.autowereld.nl/bmw/3-serie-t ... /foto.html
Is dat trouwens deze?sitechris schreef: 13 okt 2025, 19:10 Overigens is de BMW M340d die ik op het oog heb wel een jonggebruikte.
Eens en daarbij de dikke brommer in het vooronder heb je toch voor jezelf. Dus boeiend dat je het verschil niet (snel) zietArthur schreef: 17 okt 2025, 10:00 Beetje een dooddoener, JP. Dat geldt voor zoveel merken/modellen.
Lekker een jaartje niksen op Rottumerplaat! Wél vlakbij Papenburg:)Knot schreef: 17 okt 2025, 10:21 Dus gewoon lekker die 320i nemen, of beter nog een 318i doet het ook prima in de file (en loopt ook nog 200+ die ene keer vrij baan), hou je een partij geld over om op vakantie te gaan niet normaal!![]()
Beter helemaal geen BMW nemen, met die gedachtengang. Veel te duur voor wat een Skoda Octavia, ik noem maar wat, ook kan.Knot schreef: 17 okt 2025, 10:21 Dus gewoon lekker die 320i nemen, of beter nog een 318i doet het ook prima in de file (en loopt ook nog 200+ die ene keer vrij baan), hou je een partij geld over om op vakantie te gaan niet normaal!![]()
Dan een Dacia Logan die verplaatst je ook van A naar BArthur schreef: 17 okt 2025, 10:31Beter helemaal geen BMW nemen, met die gedachtengang. Veel te duur voor wat een Skoda Octavia, ik noem maar wat, ook kan.Knot schreef: 17 okt 2025, 10:21 Dus gewoon lekker die 320i nemen, of beter nog een 318i doet het ook prima in de file (en loopt ook nog 200+ die ene keer vrij baan), hou je een partij geld over om op vakantie te gaan niet normaal!![]()
Poah, brommers kieken. Leuk!Martijn_bmw schreef: 17 okt 2025, 10:19 Eens en daarbij de dikke brommer in het vooronder heb je toch voor jezelf.
Niks beters te doen, zeker?
Daar zit wel kleine nuance in. Standaard geeft de auto een piepje als de spanning ergens te laag is. Zoals je bij veel auto's hebt. Deze optie geeft ook tijdens het rijden de bandendruk en temperatuur aan. Dat is op veel auto's niet eens beschikbaar. Kun je nog steeds debatteren of dat op een auto van 80 mille niet standaard moet zijn, maar dat is natuurlijk het winstmodel van de premium fabrikanten..Bram schreef: 19 okt 2025, 08:46 Gefeliciteerd Chris! Klinkt als een mooi samengestelde, fraaie auto. Wel van de ratten dat je anno 2025 extra moet betalen voor een bandenspanningscontrolesysteem...