Nou is hot wellicht een beetje overdreven, maar not wellicht ook.
Ik zit met een schuin oog naar Almere te kijken als mijn volgende woonplaats. Er wonen veel bekenden van me en het is met mijn werk in Amsterdam ZO redelijk goed te doen s'morgens vroeg.
De huizenprijzen zijn normaler dan in de randstad, en de voorzieningen zijn voor zover ik weet heel behoorlijk. In de toekomst zal dit laatste hopelijk alleen maar beter worden.
Ik ben benieuwd! Mocht je nog meer tips hebben over kleine dorpjes waaruit je toch zo in de stad zit hoor ik het graag.
N.
Almere. Hot or not?
- Dennis Cavallino
- mark dikken
Nandor,
ik woon er al sinds 1992 en heb daarvoor door Amsterdam gezworven.
Heeft uiteraard z'n voor en nadelen Almere, maar over het algemeen ben ik er erg positief over. Belangrijk is wel de woon-werk verbinding, dit in verband met de files naar A'dam en Utrecht, als je nu woont en werkt in A'dam is het een achteruitgang. Is dat geen bezwaar zitten er eigenlijk geen nadelen aan Almere
ik woon er al sinds 1992 en heb daarvoor door Amsterdam gezworven.
Heeft uiteraard z'n voor en nadelen Almere, maar over het algemeen ben ik er erg positief over. Belangrijk is wel de woon-werk verbinding, dit in verband met de files naar A'dam en Utrecht, als je nu woont en werkt in A'dam is het een achteruitgang. Is dat geen bezwaar zitten er eigenlijk geen nadelen aan Almere
-
- mark dikken
Nador,
Wat de leuke buurten zijn wordt bepaald door wat jij belangrijk vindt.
Zo zijn er buurten waar alles voor kleine kinderen goed geregeld is en waar alle voorzieningen voor gezinnen op loopafstand zijn, maar als je elke avond lopend wilt uit eten zijn het weer geen leuke buurten en visa versa.
Pb me anders je wensenlijst qua voorzieningen dan koppel ik daar wel een paar buurten aan.
Wat de leuke buurten zijn wordt bepaald door wat jij belangrijk vindt.
Zo zijn er buurten waar alles voor kleine kinderen goed geregeld is en waar alle voorzieningen voor gezinnen op loopafstand zijn, maar als je elke avond lopend wilt uit eten zijn het weer geen leuke buurten en visa versa.
Pb me anders je wensenlijst qua voorzieningen dan koppel ik daar wel een paar buurten aan.