Ja, Max die Norris 20 ronden achter zich houdt binnen een seconde, dat tekent dat Norris nooit wereldkampioen bij de rijders zal worden.
Jij wilt toch dat MAX kampioen wordt of heb je zin in een hapje schoen?k33z schreef: 05 okt 2025, 17:01 Vreselijk saaie race. Hoopte voor het kampioenschap nog dat Norris Verstappen in kon halen, hoe dichter die twee bij elkaar komen hoe leuker het gaat worden![]()
Max had nog best een tik tegen de achterkant gekregen in 2/3de bocht. Daardoor misschien die versnellingsbak problemen of ondervloer problemen waardoor hij niet kon aanhaken?Robin schreef: 06 okt 2025, 09:05 Norris is een prutser wat dat betreft.
Ik snap ook niet hoe snel Russell/Merc wegreed, ook geen commentaar hoe en wat? Had Merc een update ofzo? Wat heb ik gemist? Die verremactie van Max was spijtig, anders had ie misschien wel aan Russell aan kunnen klampen, maar dat betwijfel ik nu....
Inderdaad nu je 't zegt.Kadett schreef: 06 okt 2025, 14:38Max had nog best een tik tegen de achterkant gekregen in 2/3de bocht. Daardoor misschien die versnellingsbak problemen of ondervloer problemen waardoor hij niet kon aanhaken?Robin schreef: 06 okt 2025, 09:05 Norris is een prutser wat dat betreft.
Ik snap ook niet hoe snel Russell/Merc wegreed, ook geen commentaar hoe en wat? Had Merc een update ofzo? Wat heb ik gemist? Die verremactie van Max was spijtig, anders had ie misschien wel aan Russell aan kunnen klampen, maar dat betwijfel ik nu....
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], ErikS en 1 gast