Ik en mijn roadsters
-
Re: Ik en mijn roadsters
Goede keuze! 

- Knot
Beide prachtige auto’s, en het gebeurt inderdaad niet vaak dat je geld toe krijgt na een inruil. Lekker bezig en nu genieten van die zescilinder.
- Paskal
- Auto: meerdere
Goede keuze om voor de 6 cylinder te gaan, maar dat schreef ik direct na aankoop.van je 4 cylinder al 
Veel
ermee 

Veel

- De fiscalist
- Auto: Polestar 2, Ex Alpina B5, B3
Mooie kar zo in het rood!
Zit jij ook op het porscheforum toevallig?
Het verhaal komt zo bekend voor
- Inflatable
- Auto: Porsche 981 Boxster S
Klopt, daar zit ik ook op en topic over gestart of ik het wel moest doen etc.. Je ruilt toch een nieuwere auto met minder km in die rationeel gezien beter is.. Maar er is natuurlijk sowieso al weinig rationeels aan dit soort auto’s, dus de gok maar gewaagd en tot nu toe nog geen spijt van..De fiscalist schreef: 28 sep 2025, 19:06 Mooie kar zo in het rood!
- Inflatable
- Auto: Porsche 981 Boxster S
En je had gelijk.. Zoals ik al zei, die 4-cilinder turbo klinkt niet slecht voor wat het is maar het kan echt niet op tegen een atmosferische 6-cilinder boxer motor.. Qua beleving is die zoveel beter, vooral in de 981/991 generatie, bizar hoe goed die klinken.. De 3.4L heeft ook nog zat koppel dus de turbo mis ik niet.. Hij zuipt wel iets meer 98 benzine, maar dat neem ik voor lief..Paskal schreef: 28 sep 2025, 18:57 Goede keuze om voor de 6 cylinder te gaan, maar dat schreef ik direct na aankoop.van je 4 cylinder al
Veelermee
![]()