Waarom is Oekraïne een heel ander verhaal? Waarom is die vergelijking zinloos?Luco schreef: 20 sep 2025, 21:52Als je Hamas/palestijnen vergelijkt met oekrainers, dan is elke discussie zinloos.Enzo schreef: 20 sep 2025, 21:47 Luco, Eric, in die logica moet je toch ook de Oekraïners weigeren? Die strijden toch ook? Die hebben toch ook bloed aan hun handen? Of niet?
Maar je geeft geen antwoord op de vraag, jij wilt israelische toeristen weigeren, maar palestijnen zijn wel welkom?
Leuke afleidingsmaneuvre.
Ik ben trouwens niet voor of tegen de palestijnen, of voor of tegen israel.
Maar die haat zit daar zo diep dat het denk ik niet op te lossen is.
Waar ik wel tegen ben is dat allerlei pro palestijnse bewegingen hier de boel komen slopen om hun mening op te dringen.
Oekraine is een heel ander verhaal.
Nederland gaat naar de haaien
-
Re: Nederland gaat naar de haaien
-
Ik noemde maar een voorbeeld, ik denk dat het beste is wel politieke statements te maken door financiële invloed uit te oefenen.Eric Z schreef: 20 sep 2025, 22:10Je sprak over toerisme, iedere toerist is welkom wat mij betreft. Tijdelijke aard, geen belasting op ons stelsel.Enzo schreef: 20 sep 2025, 21:47 Luco, Eric, in die logica moet je toch ook de Oekraïners weigeren? Die strijden toch ook? Die hebben toch ook bloed aan hun handen? Of niet?
Met je reactie trek je het in een andere context heb ik het idee.
- JP
Beter oliedruk dan bloeddruk….. 

- Elise
Was een weekendje weg en een flinke discussie hier over Israël/Palestina.
Ik heb 2 jaar geleden al mijn mening gegeven betreffende het kutvolk en mijn voorspelling betreffende het creëren van een exodus van Palestijnen lijkt werkelijkheid geworden. Alles waar nog in gewoond kan worden wordt platgegooid, de hoogste woontorens eerst.
Uitgelezen kans voor landjepik aan zee
Nu zijn hier een hoop anti Palestijnen/islam geluiden te horen en het wrange van de situatie gaat zijn dat Europa die exodus gaat opvangen. De acties van Israël hadden veel eerder veroordeeld moeten worden.
Ik heb 2 jaar geleden al mijn mening gegeven betreffende het kutvolk en mijn voorspelling betreffende het creëren van een exodus van Palestijnen lijkt werkelijkheid geworden. Alles waar nog in gewoond kan worden wordt platgegooid, de hoogste woontorens eerst.
Uitgelezen kans voor landjepik aan zee

Nu zijn hier een hoop anti Palestijnen/islam geluiden te horen en het wrange van de situatie gaat zijn dat Europa die exodus gaat opvangen. De acties van Israël hadden veel eerder veroordeeld moeten worden.
-
+100Elise schreef: 21 sep 2025, 17:15 Was een weekendje weg en een flinke discussie hier over Israël/Palestina.
Uitgelezen kans voor landjepik aan zee![]()
De duivel wordt de hand boven het hoofd gehouden; de Israëlische lobby reikt heel ver..
-
- JP
Wat een agressie van de Politie weer....
Fatbike is gewoon een kwestie van tijd voor die zich zelf poedel had gereden.....
https://archive.ph/MNcLnPolitie schiet verdachte dood bij McDonald’s Capelle aan den IJssel na roof fatbike
Fatbike is gewoon een kwestie van tijd voor die zich zelf poedel had gereden.....

- MParallel
- Auto: BMW
Andere landen frustreren en traineren hun eigen volk niet. Die zijn er vóór het volk.JP schreef: 20 sep 2025, 22:14 Hebben ze in Gaza/Israel geen stikstofprobleem? Mocht er ooit weer huizen gebouwd moeten worden…..![]()
Nogmaals, Nederland is het enige land ter wereld dat slechter is voor eigen burgers dan iedereen anders.
Zo bang om voor racist te worden uitgemaakt.
-
- Auto: Dikke Bmw
Bepaalde autochtone landgenoten zijn vooropgesteld grote smeerlappen maar het aandeel asielzoeker kan er ook wat van mijn god…Kadett schreef: 21 sep 2025, 18:34 Zijn we nog verbaasd?
https://www.telegraaf.nl/binnenland/jon ... 23406.html
-
https://archive.is/mbpDpKadett schreef: 21 sep 2025, 18:34 Zijn we nog verbaasd?
https://www.telegraaf.nl/binnenland/jon ... 23406.html
De rechtbank van Rotterdam heeft de 16-jarige jongen veroordeeld tot jeugddetentie van 63 dagen, waarvan 60 dagen voorwaardelijk. Ook krijgt hij een taakstraf van 60 uur en moet hij een schadevergoeding van 7500 euro aan het slachtoffer betalen.
Als extra voorwaarden moet de dader zich melden bij jeugdreclassering en meewerken aan het vinden van werk of school en traumabehandeling. Daarnaast krijgt hij een contactverbod met het slachtoffer en zijn moeder. Volgens de rechtbank heeft de dader „een belast verleden” en is de kans op herhaling matig.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Schadevergoeding, wie betalen dit uiteindelijk? Want werken doet hij vast niet.
Als je al dit soort ellende langs ziet komen moet je toch bijna opteren voor 1 op 1 begeleiding als ze buiten de poort willen komen.
Steekpartij bij hotel, omdat het hier in de buurt zit wist ik al precies wat er was. Enige tijd later stond er in het artikel van het AD dat het “hotel” een opvanglocatie was.
Zouden al die messentrekkers ook actief zijn in de keuken van het AZC, doen ze tenminste wat nuttigs er mee?
15 jarige met een vuurwapen die een fatbike steelt. Die kost geen belastinggeld meer in onderhoud. Maar ergens is ook wel keihard gefaalt met opvoeding/toezicht. Hoe kom je als 15jarige aan een vuurwapen?
Wat gaat het toch goed hier
Als je al dit soort ellende langs ziet komen moet je toch bijna opteren voor 1 op 1 begeleiding als ze buiten de poort willen komen.
Steekpartij bij hotel, omdat het hier in de buurt zit wist ik al precies wat er was. Enige tijd later stond er in het artikel van het AD dat het “hotel” een opvanglocatie was.
Zouden al die messentrekkers ook actief zijn in de keuken van het AZC, doen ze tenminste wat nuttigs er mee?
15 jarige met een vuurwapen die een fatbike steelt. Die kost geen belastinggeld meer in onderhoud. Maar ergens is ook wel keihard gefaalt met opvoeding/toezicht. Hoe kom je als 15jarige aan een vuurwapen?
Wat gaat het toch goed hier