BMW M2
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Re: BMW M2
Ja das voor mij ook argument. Ik heb ruimte van een M3 niet nodig en ik vind M3-M4 neusje niet helemaal mijn ding. En het uiterlijk van de M2 vind ik gewoon supergaaf. Smaken verschillen. Bijkomend plusje is dat de M2 echt wel iets minder duur te krijgen is dan een M3-M4 van zelfde bouwjaar en kmstand. Ik vrees overigens wel van de afschrijving die gaat komen maar dat zijn zorgen voor morgen. Maar tot die tijd geniet ik iedere dag van de auto. Daar zijn ook redenen genoeg voor 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Staat mijn sarcasmemeter uit of ben je serieus? Of je praat Andre naar de mond, dat kan ook. Da’s ook een hobby van sommigen hier. Er zijn echt mensen die auto’s kopen omdat ze die leuk, mooi, fijn, groot, klein of wat dan ook vinden. Er zijn ook mensen die nooit haaks over rotondes gaan en niet op circuits komen. Maar die kopen zoiets alleen voor de pats? Uiteraard. En wat als ze niet in de kroeg komen?Knot schreef: 16 sep 2025, 23:21 Dat is puur om te kunnen "showen" dat je de nieuwste M2 hebt, duurder dan degene die het vorige model rijdt. Of als je waarde hecht aan de idrive/infotainment wat wel een stuk meer hightech is. Of om te patsen met PK cijfers aan de bar in de lokale kroeg?
Wat een kolder zeg

- Knot
Als je het model gewoon mooi vind kan je ook met een M240i af toch? Dat zou voor mij voldoende zijn, maar idd een hoop mensen mat zoiets niet af op circuit en zoekt de grenzen van grip en balans niet op, dan is het gewicht op betalen van veel MRB na geen issue.
"We" willen allemaal liefst het laatste/nieuwste model toch? Alleen een purist met veel kunde en rijervaring denkt daar veelal net wat anders over.
"We" willen allemaal liefst het laatste/nieuwste model toch? Alleen een purist met veel kunde en rijervaring denkt daar veelal net wat anders over.
Laatst gewijzigd door Knot op 17 sep 2025, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gewoon dwars de rotondes over met je sperti.
-
De niet m is toch altijd wat kneuziger in looks en vermogen? Dus als het kan, de echte m!Knot schreef: 17 sep 2025, 09:11 Als je het model gewoon mooi vind kan je ook met een M240i af toch? Dat zou voor mij voldoende zijn, maar idd een hoop mensen mat zoiets niet af op circuit en zoekt de grenzen van grip en balans niet op, dan is het gewicht op betalen van veel MRB na geen issue.
- Knot
Ik kijk juist wel eens met een schuin oog naar een M240i om toch de 6cyl te hebben, laatste model en minder hard financieel genaaid te worden.
- Arthur
Nee, een M240i is geen M2. En we willen vaak wel het laatste/nieuwste model. En dan zoekt een purist maar, of wel, wat anders als hen dat model niet past. Er zijn meer “we” dan “puristen”.Knot schreef: 17 sep 2025, 09:11 Als je het model gewoon mooi vind kan je ook met een M240i af toch? Dat zou voor mij voldoende zijn, maar idd een hoop mensen mat zoiets niet af op circuit en zoekt de grenzen van grip en balans niet op, dan is het gewicht op betalen van veel MRB na geen issue.
- Arthur
Word je nu alweer genaaid? Komt die sperti toch van pasKnot schreef: 17 sep 2025, 09:19 Ik kijk juist wel eens met een schuin oog naar een M240i om toch de 6cyl te hebben, laatste model en minder hard financieel genaaid te worden.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
lol
Edit: Ik heb duikhorloges tot 1220m waterdicht. Een zwemdiploma heb ik nog nét wél. Gewoon voor de heb. Zo ook een //M2. Voor de beleving voor de heb. Voor 95% van de mensheid. Ik heb 'm ook voor skeef en gas, anders nam ik wel 'n 140/240:)
Edit: Ik heb duikhorloges tot 1220m waterdicht. Een zwemdiploma heb ik nog nét wél. Gewoon voor de heb. Zo ook een //M2. Voor de beleving voor de heb. Voor 95% van de mensheid. Ik heb 'm ook voor skeef en gas, anders nam ik wel 'n 140/240:)
-
Ja Robin skeef met dat ding. Dat sper moet er rood gloeiend onder zitten:)