Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
Laf links heeft geen argumenten enkel geweld om hun standpunten 'af te dwingen'...
RIP Charlie en sterkte aan z'n nabestaanden. Ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben daar in the trigger happy Unit..euh, Divided States of America...
RIP Charlie en sterkte aan z'n nabestaanden. Ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben daar in the trigger happy Unit..euh, Divided States of America...
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja g*dverd*mme, sta zojuist op en lees 't overal.

Dit typte ik gisteren nog, vrij naar Charlie Kirk.
Robin schreef: 10 sep 2025, 15:17 ^En mannen kunnen tot 'vrouw' omgebouwd menstrueren en kinderen krijgen.
Sjesus....RIP
Hij streed voor het 2nd Amendment. En ook gedood daardoor....
- Martijn_bmw
JP schreef: 10 sep 2025, 21:43 Bangmakerij zo'n artikel. Foutje van Rusland, die gaan echt niet Polen aanvallen, het sterkste leger van Europa tegenwoordig. Polen staat zo binnen 24uur in Moskou op de stoep....en niet om de boel te stuccen.....

- JP
RIP Charlie Kirk, ik wist niet dat die hier zo geliefd was…..kwam in de zoekopdracht hier geregeld zijn naam tegen 

- Robin
^'Leuk'bedacht JP....
Edit: Het is hier volgens een bepaald groepje al te conservatief en noem maar wat woorden. Wat niet wordt gepost wil niet zeggen dat men het er niet over heeft buiten DF om.
Edit 2:
Comment onder een RTL live video van gisteren. Duidelijker wordt 't niet, kijk naar Volkert vs Pim. Of 'n mes van mohammed b vs Theo van Gogh. Dat soort acties.
Nog 'n paar comments:
Dik jaar geleden was Trump bijna de sigaar. Velen hadden dat wel toegejuigd(overal) , tenminste die beleving heb ik.
Deze maar even hier dan:
Edit: Het is hier volgens een bepaald groepje al te conservatief en noem maar wat woorden. Wat niet wordt gepost wil niet zeggen dat men het er niet over heeft buiten DF om.
Edit 2:
^^^^^^^^Aboutaleb maakt ook weer de verkeerde analyse: "het werkelijke probleem is de voorradigheid van wapens". Nee meneer Aboutaleb: het probleem is mensen die denken dat het gerechtvaardigd is om geweld te gebruiken als je het met iemand oneens bent. Dat de aanwezigheid van wapens een dergelijke daad vergemakkelijkt is een feit, maar feit is en blijft dat iemand besloten heeft deze man neer te schieten omdat hij zijn opvatting abject vond.
Comment onder een RTL live video van gisteren. Duidelijker wordt 't niet, kijk naar Volkert vs Pim. Of 'n mes van mohammed b vs Theo van Gogh. Dat soort acties.
Nog 'n paar comments:
EnNour Subeh
Wie was hij?!!
Deze Charlie vond dat VS alleen voor de witte christelijke moest zijn. En elke witte christelijke een wapen mocht dragen.
Gisteren is hij doodgeschoten als een hond door een witte christelijke.
Be careful what you wish for
iig een dode racist naar de troep van geschiedenis.
30m
Reply
Ik ken handenvol slechte mensen in de wereldpolitiek. Ik wacht rustig af tot er een of twee tussen zitten die ik niet blief en ga dan stoer zoiets als bovenstaande NIET posten. Dat is 't verschil imo.Glenn van Dormolen
Nour Subeh Eerlijk, je hebt gewoon gelijk. Veel mensen hier verdedigen Kirk maar hij heeft ontzettend veel haardragende zooi de wereld in gegooid, en is ook enorm hypocriet geweest wat betreft zijn oneindige support voor Trump (Eerst moeten de Epstein files uitgebracht worden - Toen moesten we er van Kirk plots niet meer over praten). Anti "woke", anti alles wat niet Chirstelijk is, anti mensen die geen wit kleurtje hebben, anti mensen met een andere sexuele voorkeur en ook altijd selectief met welke debatten hij wel of niet online gooide (vooral als hij ze verloor poste hij ze niet - terwijl ze van toeschouwers zelf wel te zien waren). You reap what you sow. Hij was een slecht mens.
Dik jaar geleden was Trump bijna de sigaar. Velen hadden dat wel toegejuigd(overal) , tenminste die beleving heb ik.
Deze maar even hier dan:
- Philipoo
Dik jaar geleden heeft Trump een aanslag gestaged om president te worden. De aarde is weer rond
- Robin
Zou mij niets verbazen.Philipoo schreef: 11 sep 2025, 08:45 Dik jaar geleden heeft Trump een aanslag gestaged om president te worden. De aarde is weer rond
Maar: 'That which can be asserted with evidence, can be dismissed without evidence' -Christopher Hitchens.
- Martijn_bmw
Philipoo schreef: 11 sep 2025, 08:45 Dik jaar geleden heeft Trump een aanslag gestaged om president te worden. De aarde is weer rond