Inderdaad onbegrijpelijk ditsitechris schreef: 09 sep 2025, 19:32 Je zou maar net als ondernemer een hele dure elektrische bestelbus gekocht hebben. Omg!

Inderdaad onbegrijpelijk ditsitechris schreef: 09 sep 2025, 19:32 Je zou maar net als ondernemer een hele dure elektrische bestelbus gekocht hebben. Omg!
Ik vermoed out of touch. Laatst een feestje gehad in de Jordaan met allemaal linkse meisjes en die liepen er ook zo bij. Uiteraard BH loos.smiley schreef: 10 sep 2025, 09:42 Heeft Eva haar pak op de groei gekocht, of ben ik out of touch met de laatste mode?
blauw.jpg
Ja dat is natuurlijk omdat we een mannen probleem hebben in NederlandArthur schreef: 10 sep 2025, 10:13 Yup, alles oversized tegenwoordig. Of het BH-loos is? Geen idee want je ziet toch geen contouren.
Zou idd eigenlijk een soort verplicht onderdeel van CV moeten zijn voordat je in een gemeente/provincie/lands bestuur functie mag.Elise schreef: 10 sep 2025, 08:19 Dat ze maatregelen nemen om de werfkelders te beschermen kan ik me heel goed voorstellen, maar de wethouder die erover gaat, Eva Oosters van "Student & Starter", lijkt compleet doorgeslagen. Tja, als je slechts 28 lentes jong bent en al sinds 2018 in de gemeenteraad zit zal je wereldbeeld wel enigszins vertroebeld zijn. Ik vermoed dat ze nog nooit bij een commercieel bedrijf gewerkt heeft, het pluche is zo heerlijk. Past goed bij Sharon Dijksma.
Ik neem ff een bakkie![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Crookie, e30touring1990, Edwin de Haas, Eric Z, erwin20vt, frankie, Kadett, MarcF, Thomas H, tomgtr, WillemBoer en 3 gasten