Vandaag weer wat fraais... afstandbediending van de Cuore reageert niet, alle afstandbedieningen van de garagedeur (Novoport) doen het ook niet. Aparte is, cuore doet het in zoetermeer prima daarna en thuis weer niet.
Zat te zoeken op google, kan vanalles zijn, van een jammer tot een defecte lantaarnpaal of een lege batterij van iemand zn weerstation met buitenzender.
Golf doet het wel, de 2016 Seat Leon van de overbuurman ook geen probleem. Rij ik de Cuore 100 meter verder doet ie het prima.
Schiet mij maar lek.
Signal jammer ?
- Martijn_bmw
Re: Signal jammer ?
Dan zullen die op een andere frequentie werken dan de golf en/of minder sterk zenden.
Kan idd vanalles zijn wat het signaal verstoord. Lastig te vinden.
Kan idd vanalles zijn wat het signaal verstoord. Lastig te vinden.
- JP
Satisfyer ?
- Knot
Vreemd, gister echt alles geprobeerd maar vanochtend gingen alle novoport afstandbedieningen weer en de cuore ging ook met de afstandbediening open....
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Mijn garagedeur had ook eens een frequentieprobleem met het autoalarm van de buurman.
Je zou eens kunnen kijken welke auto in de buurt er deze morgen niet stond, en gister wel.
Je zou eens kunnen kijken welke auto in de buurt er deze morgen niet stond, en gister wel.
- Knot
Daar zijn we idd op aan het letten, zag niet veel verschil maar kan ook ietswat verder weg staan natuurlijk.
- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Ik verdenk de Golf 8.5 eHybrid Life Edition
één van beide moet dus vertrekken.
één van beide moet dus vertrekken.
-
OnlineRogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Ben ik ook benieuwd of mensen hier welleens last hebben van de tolpoorten in Frankrijk ? Zowel met de g21 als g31 zodra ik in buurt kwam gooit ie alles aan carplay Bluetooth etc eruit en na paar kilometer kwam alles weer tot leven.