Gisteravond is hier hemelsbreed 10km verderop een grote 34 mensen tellende luchtballon bij de landing (door luchtvlagen/luchtdrukverschillen??) neer gestuiterd. Met daarbij helaas 4 gewonden en één dode tot gevolg.
98 Luftballons(ik zag 'm ergens als comment)....
This clip is actually shot on an army practice range in The Netherlands.
There was no clip for this song so when they came to The Netherlands for the TV show Toppop the program director desided they needed some b-roll to acompany the live performance in the show.
They set-up on this gunrange, added some smoke and the rest is history. Fits great with the story of the song.
tomgtr schreef: 21 aug 2025, 00:38
Niet vaak eens qua muziek maar nu zeker Robin. Inspiratie uit Egoist reclame?
Ah die 'parfum' die ik in 1990 wel kocht?:)
Ik heb het uit Wednesday S2 afl 1, zit trouwens veel moois in die serie qua muziek vind ik, a capella Bad Moon Rising, instrumentaal piano Zombie, maar ook You really got me van de Kinks etc.
Gesproken over The Kinks:
Al decennia een van mijn favoriete bands, heb er lp's van, cds natuurlijk. Met deze dus. Das Original(ook door DLR/VH gecovered en door wie niet? Mary Servaes?)
Deze hoorde ik laatst ook weer eens en dacht; Verrek, ben ik bij geweest (m'n ex was(is!) echt fan van Bryan Adams) , 'meegesleurd' naar Nijmegen. 1994 was dat, even opgezocht:)
En deze al een tijd niet meer gehoord en wanneer hoor je deze nou op de radio etc zeg nou zelf? Het is Baker Street galore. Altijd. Niks mis mee, maar deze is onbekend(er) en onbemind(er)?
Heel mooi, beetje kippenvel, ook als je de levensloop van Rafferty 'kent' ...RIP.