Ik wou weer een mooie hobby auto en het liefst iets wat enigszins speciaal is met de potentie om zijn geld waard te blijven of wellicht misschien op termijn in waarde te stijgen al weet je dat nooit natuurlijk. De basis is er want hij is zo goed als nieuw met <8.000km en heeft o.a. de Carbon Ceramische remmen en uiteraard de vele Carbon onderdelen die deze auto af fabriek heeft. Verder is het ook best een zeldzame auto, 2200 wereldwijd, 22 staan er in Nederland op kenteken waarvan 9 in deze kleur.
Ik kijk ernaar uit om een paar duizend leuke hobby kilometers te maken per jaar maar dat zal wel lukken.
Ongelofelijk wat een wegligging zo’n auto standaard al heeft. Echt heerlijk puur om mee te sturen.
De auto is standaard op de Eventuri intakes na die wel echt een mooi geluid en beleving geven. Misschien dat ik hem nog iets verlaag al weet ik dat nog niet zeker want hij ligt al redelijk laag.
Ik heb even een paar foto’s gemaakt al had ik hem nog niet eens gewassen en was de zon te fel maar toch :