Djessey's E36 GTR - Sequential LS1 --------@P76 , YouTube Escalatie
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Re: Djessey's E36 GTR - Sequential LS1 --------@P76 , GTR Video
Is gelicensed. Staat onderin de omschrijving.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Lekker door escaleren.... top video weer!
-
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Wat een werk man! Echt indrukwekkend! Overigens is de videografie van vergelijkbaar idioot hoog level als de producten die jullie maken

- Djessey
Dankjewel allemaal weer voor de positieve reacties, toch is het hier allemaal begonnen!
Editen van de video's doe ik nog wel zelf, en ondanks dat we redelijk wat sponsors zijn is er nog geen cashflow voor bijv een editor of videoman. Dat is wel het uitgangspunt, want de laatste video was ook al weer een kleine 60-80 uur editten
Editen van de video's doe ik nog wel zelf, en ondanks dat we redelijk wat sponsors zijn is er nog geen cashflow voor bijv een editor of videoman. Dat is wel het uitgangspunt, want de laatste video was ook al weer een kleine 60-80 uur editten

- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Lars gaat weg bij House of Cars, gauw bellen!Djessey schreef: 22 aug 2025, 15:26 Dankjewel allemaal weer voor de positieve reacties, toch is het hier allemaal begonnen!
Editen van de video's doe ik nog wel zelf, en ondanks dat we redelijk wat sponsors zijn is er nog geen cashflow voor bijv een editor of videoman. Dat is wel het uitgangspunt, want de laatste video was ook al weer een kleine 60-80 uur editten![]()

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Zo, zaterdagochtend hier in Curaçao en met een paar bakken koffie de nieuwste video gezien.
Diep respect. Wat een skills, zowel qua wat jullie weten te maken maar ook de videokwaliteit.
Ik vind het zelfs erg inspirerend. Wat je allemaal met doorzettingsvermogen kunt bereiken.
Diep respect. Wat een skills, zowel qua wat jullie weten te maken maar ook de videokwaliteit.
Ik vind het zelfs erg inspirerend. Wat je allemaal met doorzettingsvermogen kunt bereiken.

- Joy
Net helemaal gekeken, jongens wat een werk. Petje af. Ik hoop dat jullie er zo bekend mee worden dat er meer tijd/geld beschikbaar komt voor vervolgprojecten.
- Fabian
Prachtig, heerlijk om te kijken ook. En ook respect voor het edit-werk, bijzaak wat mij betreft maar het is wel dik voorelkaar!
- MartijnGizmo
Heerlijke video weer! 

- Djessey
Echt super leuk om ook alle reacties hier te lezen, ook van mensen die doorgaans niet veel op YouTube zitten. Toppers jullie
Er komt nog veel meer leuks aan, hier kan ik wel het ea verklappen. We zijn inmiddels volledig gesponsord door de composiet leverancier, dus dat maakt de drempel een stuk lager om nog meer delen te gaan maken. We zijn nu "eventjes" de motorkap aan het maken, daarna de achterdeuren afmaken, kofferbak en sideskirts ook dan maar, dat stelt immers weinig voor.
Nou dan, jullie voelen het al aankomen, het achterscherm.....Lastig lastig. Hij moet zoiezo breder net als de STW wagens. Maargoed wat doe je dan...de hele auto is dan al carbon.
Nou een idee waar ik mee speel is als volgt, ik heb een origineel (de laatste trouwens hihi) achterscherm besteld zoals ze hem op de productielijn assembleren.

De vorm is op zich prima te maken als carbon onderdeel, beetje complexe 2-3 delige mal maar het is te doen.
Het idee is dan, om een originele 96/97 Supertouring E36 te regelen, daar het verbrede achterscherm van te 3D scannen. Om vervolgens met een scan van het originele paneel een 3D print te maken van het verschil tussen OEM scherm en het STW scherm. Om dit dan vervolgens te lijmen tegen het losse originele achterscherm, dit strak te maken en te spuiten. En daar dan vervolgens een mal van te trekken.
Het resultaat : Een carbon STW achterscherm.
Het originele deel zit gepuntlast, als je naar de moderne lijmtechnieken van BMW kijkt durf ik dat wel te verlijmen. Zeker gezien de kooi die al in de auto zit.
Nou dat is dus nog een beetje escalatie,
Verder zijn we samen met Supersprint bezig met iets moois, en ook MRT Engineering heeft voor ons een complete set replica STW draagarmen en fusee's gemaakt.
Dus ja, TIJD TE KORT hahaha!

Er komt nog veel meer leuks aan, hier kan ik wel het ea verklappen. We zijn inmiddels volledig gesponsord door de composiet leverancier, dus dat maakt de drempel een stuk lager om nog meer delen te gaan maken. We zijn nu "eventjes" de motorkap aan het maken, daarna de achterdeuren afmaken, kofferbak en sideskirts ook dan maar, dat stelt immers weinig voor.
Nou dan, jullie voelen het al aankomen, het achterscherm.....Lastig lastig. Hij moet zoiezo breder net als de STW wagens. Maargoed wat doe je dan...de hele auto is dan al carbon.
Nou een idee waar ik mee speel is als volgt, ik heb een origineel (de laatste trouwens hihi) achterscherm besteld zoals ze hem op de productielijn assembleren.

De vorm is op zich prima te maken als carbon onderdeel, beetje complexe 2-3 delige mal maar het is te doen.
Het idee is dan, om een originele 96/97 Supertouring E36 te regelen, daar het verbrede achterscherm van te 3D scannen. Om vervolgens met een scan van het originele paneel een 3D print te maken van het verschil tussen OEM scherm en het STW scherm. Om dit dan vervolgens te lijmen tegen het losse originele achterscherm, dit strak te maken en te spuiten. En daar dan vervolgens een mal van te trekken.
Het resultaat : Een carbon STW achterscherm.
Het originele deel zit gepuntlast, als je naar de moderne lijmtechnieken van BMW kijkt durf ik dat wel te verlijmen. Zeker gezien de kooi die al in de auto zit.
Nou dat is dus nog een beetje escalatie,
Verder zijn we samen met Supersprint bezig met iets moois, en ook MRT Engineering heeft voor ons een complete set replica STW draagarmen en fusee's gemaakt.
Dus ja, TIJD TE KORT hahaha!
- MartijnGizmo
Als je zover bent kun je ook de koets zelf nog wel "ff" in carbon maken! 

-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Escalatie ten top! Gaaf dat jullie de grens voor jezelf blijven verleggen. En fijn dat er inmiddels toch wat bedrijven zijn die meedenken of wat willen sponsoren. Ik zie ook Aerodiscs op de foto
?

- Djessey
Hihi ja we hadden even uit verveling een malletje en proefje gemaakt. Wordt denk ik heel gaaf om carbon aerodisks te maken als de rest ook carbon is. Nog wel iets groter en onder de juiste velgen natuurlijk.BartMS schreef: 25 aug 2025, 11:05 Escalatie ten top! Gaaf dat jullie de grens voor jezelf blijven verleggen. En fijn dat er inmiddels toch wat bedrijven zijn die meedenken of wat willen sponsoren. Ik zie ook Aerodiscs op de foto?
- e30touring1990
- Auto: Z3QP S54/1M/G11 740/Tuono1000r
Super gaaf! van het weekend alle video's achter elkaar gekeken (en uiteraard geabonneerd). Mooi om te volgen en ook echt tof om de progressie te zien in film/edit skills etc. 

-
OnlineSabberjoch
- Auto: 981C S
Heerlijk! In de laatste video hoopte ik stiekem al op achterschermen, maar leek me misschien net een stapje escalatie te ver.
Heb jullie esacalatiefactor duidelijk onderschat
.
Doet me denken aan Philipp Kaess, die heeft een soortgelijk carbon escalatiefeestje gehad met een b5 RS4.
Met de kwaliteit van de videoproducties, en de onderdelen die uit de mal komen snap ik dat de leverancier dat wil sponsoren.
Hopelijk dat anderen het ook gaan oppikken!
Benieuwd wanneer het eindelijk die "seat time auto" wordt die ons is beloofd

Heb jullie esacalatiefactor duidelijk onderschat

Doet me denken aan Philipp Kaess, die heeft een soortgelijk carbon escalatiefeestje gehad met een b5 RS4.
Met de kwaliteit van de videoproducties, en de onderdelen die uit de mal komen snap ik dat de leverancier dat wil sponsoren.
Hopelijk dat anderen het ook gaan oppikken!
Benieuwd wanneer het eindelijk die "seat time auto" wordt die ons is beloofd

-
Geweldige video weer mannen.
Dankzij jullie krijg ik ook uitstekende content gesuggereerd op mijn feed en dat komt goed uit want ik ben gek op skateboarden.
Dankzij jullie krijg ik ook uitstekende content gesuggereerd op mijn feed en dat komt goed uit want ik ben gek op skateboarden.
- Bijlagen
-
- ''skateboarden...''.png (888.3 KiB) 563 keer bekeken
-
OnlinePhilipoo
"een beetje escalatie"
- Djessey
Wat kan ik zeggen, we hebben oog voor talent.HSR schreef: 25 aug 2025, 11:19 Geweldige video weer mannen.

-
Re: Djessey's E36 GTR - Sequential LS1 --------@P76 , YouTube Escalatie
Ook nog mijn complimenten, zowel voor de engineering als voor het videowerk, echt strak allemaal, zeker als het allemaal als 'hobby' is. Zo'n E36 opbouwen is ook wel mijn droom als ik ooit nog de lotto win en minder lui zou zijn. 

- Yannik Schmidt
- Auto: Megane 2 RS Trophy & Clio 3 RS
Echt weer top werk, vind het prachtig om te zien hoe jullie dit maken maar vooral hoe jullie dit zo goed kunnen samenvatten in een interessante video.
Het is super duidelijke dat jullie doorzettingsvermogen, geduld en een oog voor perfectie hebben - anders krijg je zo'n carbon onderdelen niet gemaakt... en nog veel moeilijker: zo'n goede video geedit. Dat is namelijk echt pokkenwerk.
Binnenkort staat daar gewoon een full carbon E36 STW build door Hollanders in de loods.
Als jullie nog een cursus mindfullness verkopen... ik meld me aan!
Het is super duidelijke dat jullie doorzettingsvermogen, geduld en een oog voor perfectie hebben - anders krijg je zo'n carbon onderdelen niet gemaakt... en nog veel moeilijker: zo'n goede video geedit. Dat is namelijk echt pokkenwerk.
Binnenkort staat daar gewoon een full carbon E36 STW build door Hollanders in de loods.
Als jullie nog een cursus mindfullness verkopen... ik meld me aan!
- Rolf205
Respect voor het werk en de edit-skills! Echt leuk om te kijken.
En blijf volhouden dat het geen raceauto is....
En blijf volhouden dat het geen raceauto is....

-
Onlinebeske
Blijft mooi dit escalatie op escalatie project. Zowel qua auto als qua videografie een van mijn favoriete YouTube kanalen op het moment! Upload frequentie is wat lager, maar zodra er een video online staat bekijk ik m 9 van de 10 keer de zelfde dag nog. Beetje als project Binky eigenlijk.
-
- Auto: AR75 24v, AR105 , M336, 325d
Dat is inderdaad het beste vergelijk, respect!