^Eensch.
Tja dit land wordt geregeerd door RvS en COA zo lijkt/voelt 't wel...
Lisa, God hebbe haar ziel, gelinked aan een asielzoeker. Hoe vaak nog deze ongein. Maar dit roepen we al jaren.(stond hierboven al bij Fernando idd)
Gisteravond met m'n stamgasten(en in het algemeen hebben we 't over voetbal en F1 etc) en dan zit er natuurlijk een échte Timmerfrans aanhanger bij (rest VVD/PVV). Kwam er later ook nog een oud GL ex gemeenteraadslid bij: Hoe wij 't in ons hoofd haalden Geert te stemmen.(met 'n glimlach)
Ik even op de praatstoel en jawel 'Hitler' werd er al gauw bijgehaald, maar bij DDR/Oostblok/Stalin en Mao werd 't stil: Kroegbaas(ook rechts) had wel 't idee dat ik-zei-de-gek wel de aangewezen figuur was om de GL er van repliek te dienen, want kroegbaas zei later dat het niet veel verder hoefde te gaan en hij politieke discussies nooit zo lekker vindt gaan(begrijpelijk).
Maar kortom, ik ga met GL (62, opa al ook) met 'n wijntje erbij even persoonlijk 1 op 1 discussieren. Na 5 minuten of minder waren we de dikste maatjes bij wijze van, want het ging over tieten en vrouwenkonten. En we houden beide van hetzelfde: Skitterend:)
Edit: Ik ga Yesilgöz stemmen btw. Douwe Bob is de aanstichter:)