Robin schreef: 14 aug 2025, 07:41
Ik vind trouwens die Neue Klasse zo écht niet verkeerd hoor:
Maarja ICE zit er dacht ik niet in(?)
Eens Robin, eerst nog in echt zien maar ik denk dat die Neue klasse ontwerpen er goed uitzien

Robin schreef: 14 aug 2025, 07:41
Ik vind trouwens die Neue Klasse zo écht niet verkeerd hoor:
Maarja ICE zit er dacht ik niet in(?)
Ik heb geen elektrische gekocht maar je hebt PB.Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
Momenteel op zoek naar een iX1/iX3. Voor degenen die hier een (i)X1 hebben gekocht: willen jullie delen wat voor deal jullie hadden?
Serieus ook alweer verkocht?Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
Momenteel op zoek naar een iX1/iX3. Voor degenen die hier een (i)X1 hebben gekocht: willen jullie delen wat voor deal jullie hadden?
Met winst kan ik mij niet voorstellen door die enorme kortingen op nieuw ga maar uit van mega afschrijving in eerste jaar.ErikS schreef: 15 aug 2025, 10:09Serieus ook alweer verkocht?Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
Momenteel op zoek naar een iX1/iX3. Voor degenen die hier een (i)X1 hebben gekocht: willen jullie delen wat voor deal jullie hadden?![]()
Wat kreeg je ervoor terug? Of met winst geflipt?
Jeetje! Feli Willem:)
Ik ga niet eens informeren wat mijn i5 nu waard zou zijn.Martijn_bmw schreef: 15 aug 2025, 10:13Met winst kan ik mij niet voorstellen door die enorme kortingen op nieuw ga maar uit van mega afschrijving in eerste jaar.ErikS schreef: 15 aug 2025, 10:09Serieus ook alweer verkocht?Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
Momenteel op zoek naar een iX1/iX3. Voor degenen die hier een (i)X1 hebben gekocht: willen jullie delen wat voor deal jullie hadden?![]()
Ik was ook al benieuwd waarom nu alweer weg gedaan![]()
Nou, over een jaartje wil ik het toch echt weten.
Ja, moest wel een goede deal zijn anders reed ik gewoon door, moest niksFernando schreef: 15 aug 2025, 13:07 Mooie uitvoering zo Willem, denk dat dit de 2e is op het forum? Goeie deal idd want mijn uitvoering kwam op 49k uit en dan heb ik geen pro-uitvoering, zwart dak en ook geen innovationpack.
Hahaha ja dan is een lage waarde natuurlijk wel interessantErikS schreef: 15 aug 2025, 14:55Nou, over een jaartje wil ik het toch echt weten.
En hoe lager, hoe beter, want dan gaat 'ie naar prive.![]()
Misschien trek ik 'm eind van dit jaar al naar prive. Ben de bijtelling nu al zat.![]()
3000 afschrijving in 6 weken en 7000km geredenErikS schreef: 15 aug 2025, 10:09Serieus ook alweer verkocht?Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
Omdat mijn vrouw twee 5 series , en de i5 is nog langer, niet makkelijk vond met parkeren op de oprit. Ik wilde in een van de 2 blijven rijden en de i5 vond ik wat duur om te houden.Martijn_bmw schreef: 15 aug 2025, 10:13Met winst kan ik mij niet voorstellen door die enorme kortingen op nieuw ga maar uit van mega afschrijving in eerste jaar.ErikS schreef: 15 aug 2025, 10:09Serieus ook alweer verkocht?Twist schreef: 13 aug 2025, 22:12 Iemand nog wat meegekregen van de extreme kortingen op EV bij BMW afgelopen maanden ? Heb een i5 Touring gekocht met bijna 30k korting. Ook al weer verkocht
3.000eur + 30.000eur korting verwacht ik dus 33k minder waard dan de nieuwprijs in 7.000km is toch een flinke afschrijvingGeertmans schreef: 16 aug 2025, 08:37 Die afschrijving is nog niet eens zo gek, voor 7000km. Een huurauto was duurder geweest.
Was het 'n i40?Twist schreef: 16 aug 2025, 00:12Omdat mijn vrouw twee 5 series , en de i5 is nog langer, niet makkelijk vond met parkeren op de oprit. Ik wilde in een van de 2 blijven rijden en de i5 vond ik wat duur om te houden.Martijn_bmw schreef: 15 aug 2025, 10:13Met winst kan ik mij niet voorstellen door die enorme kortingen op nieuw ga maar uit van mega afschrijving in eerste jaar.ErikS schreef: 15 aug 2025, 10:09
Serieus ook alweer verkocht?![]()
Verder stond me niet aan:
- gewicht achterin, werd echt gelanceerd over drempels
- zoekerigheid op de snelweg
- wat mindere afwerking dan de g31
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 3 gasten