Heb je die besteld dan ?

Heb je die besteld dan ?
Als je een beetje opties aanvinkt, en dan heb ik het assistance pakket plus nog laten schieten met alle hulpjes, zit je zo op 100k. Dat is in de private lease ruim € 2500 per maand op 24mnd. En zit je in feite in dezelfde auto, helemaal in de drukte/file. Dan zou ik voor 100k toch echt wat anders ophalen, Bayliner ofzo.
Ik koop helemaal niks natuurlijk maar puur voor het idee, in de 100k klasse moet het wel iets speciaals zijn, porsche oid, geen volkswagen.JP schreef: 11 aug 2025, 14:59 Wat verbruikt zo'n boot wel niet? en achter die eGolf zal die 1850kg ook niet mogen......![]()
Waar komt die 10% vandaan?Knot schreef: 11 aug 2025, 15:37 1700kg + 10% als het niet bedrijfsmatig is toch? 1870kg zou je erachter mogen hangen, niet dat je het moet willen overigens.
haha, mooie uitdrukking. Die kende ik nog niet.
Dat wordt schijnbaar door de vingers gezien bij controle. Ben benieuwd hoe de verzekeringsmaatschappij daarover denkt als ze erachter komen dat je met je 10% zwaardere dan wettelijk toegestane combinatie twee fietsers plat gereden hebt.
We zitten hier niet in Turkije.
Ik vermoed dat ze bij controle langs de weg alleen de aslast wegen, dus het gewicht op de kogel (trekhaak) is dan al in je voordeel.Bram schreef: 11 aug 2025, 21:16Dat wordt schijnbaar door de vingers gezien bij controle. Ben benieuwd hoe de verzekeringsmaatschappij daarover denkt als ze erachter komen dat je met je 10% zwaardere dan wettelijk toegestane combinatie twee fietsers plat gereden hebt.
Gebruikers op dit forum: beske, Erminio, Google [Bot], jessedehaan en 16 gasten