992
- malle eppie
Re: 992
Las in dat magazine dat Porsche zelf uitbrengt ergens dat de volgende generatie kleiner wordt
-
Updates!
De M3 is onze daily en een daily moet comfortabel zijn. Dus ik heb besloten een maatje kleinere velgen te bestellen (eens moet de eerste keer zijn.
De keuze is gevallen op een setje 19" van AEZ met daaromheen de Pirelli P zero Elect. De auto is compleet getransformeerd van een vrij stugge wagen naar een heerlijke cruiser. De ramen ook nog even laten tinten tegen de Italiaanse zon:

Daarnaast voorzie ik al mijn autos van demping in de deuren en zo ook de M3. Tegelijk meteen alle speakers vervangen door Focal's, waaom ook niet... De kofferbak wordt over een paar weken nog compleet voorzien van nieuwe demping.

De auto is nu, i.c.m. het dubbele glas heerlijk stil! Zoeven met 180km/u over de Duitse snelwegen in alle rust is toch wel erg gaaf voor een auto in deze prijsklasse.
Zal later nog wat info over de i4 posten.. die is ook wel leuk.
De M3 is onze daily en een daily moet comfortabel zijn. Dus ik heb besloten een maatje kleinere velgen te bestellen (eens moet de eerste keer zijn.
De keuze is gevallen op een setje 19" van AEZ met daaromheen de Pirelli P zero Elect. De auto is compleet getransformeerd van een vrij stugge wagen naar een heerlijke cruiser. De ramen ook nog even laten tinten tegen de Italiaanse zon:

Daarnaast voorzie ik al mijn autos van demping in de deuren en zo ook de M3. Tegelijk meteen alle speakers vervangen door Focal's, waaom ook niet... De kofferbak wordt over een paar weken nog compleet voorzien van nieuwe demping.

De auto is nu, i.c.m. het dubbele glas heerlijk stil! Zoeven met 180km/u over de Duitse snelwegen in alle rust is toch wel erg gaaf voor een auto in deze prijsklasse.
Zal later nog wat info over de i4 posten.. die is ook wel leuk.
- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Ik dacht dat de M3 facelift altijd dubbel glas had? Of Performance juist niet? Verder mooie upgrades!
Ps...als je toch bezig bent, dan zou zwarte dakhemelbekleding (inclusief stijlen) een fraaie upgrade zijn
Ps...als je toch bezig bent, dan zou zwarte dakhemelbekleding (inclusief stijlen) een fraaie upgrade zijn

- sitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Ps...je auto al eens gemeten met de Dragy 100-200?
-
OnlineMartijn_bmw
Nieuwe wielen staan goed! En dikkere audio is altijd lekker 

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Mooie Highland Wimo! HEb sinds enkele weken de Model Y Juniper. Heerlijke wagen.Wimo schreef: 04 aug 2025, 19:22 Ja... Breng me niet op ideeen. Dubbelglas is idd standaard bij alle versies.
En dubbelglas rondom is echt fantastisch. Wat een rust in de cabine.
Overigens, mocht je die irritant ISA uitgeschakeld hebben kan ik je de Commander Gen. 2 van harte aanbevelen. Sluit je permanent aan op de OBD2 poort en daarmee kun je heel veel features instellen, waaronder het permanent uitschakelen van die irritante ISA geluidjes.
-
De nieuwe velgen staan goed en 19 inch vind ik op een model 3 de mooiste maat. Audio upgrade ben ik niet zo thuis. Standaard schijnt het al goed te zijn. Wat is het verschil nu dan?
Tesla is een beetje doorgeslagen met een minimalistisch interieur zonder knipperlichthendels vind ik. Dat moeten ze snel weer monteren bij een update. De Y juniper heeft ze namelijk wel.
Tesla is een beetje doorgeslagen met een minimalistisch interieur zonder knipperlichthendels vind ik. Dat moeten ze snel weer monteren bij een update. De Y juniper heeft ze namelijk wel.
-
Vergeleken met wat? HK van BMW? B&O van Audi? Burmester van Porsche? Het zijn af fabriek allemaal goedkope papieren speakers zonder fatsoenlijke spoel. Hier wat er uit de 'premium' Tesla audio tevoorschijn komt. Papier met een mini spoeltje:

Het geluid na de upgrade is aanzienlijk beter.. Maar helemaal prima als je tevreden bent hoor, alles is subjectief

Het geluid na de upgrade is aanzienlijk beter.. Maar helemaal prima als je tevreden bent hoor, alles is subjectief