Dit heeft als gevolg dat wolven “verdwijnen” behalve als ze een tracker om hebben.

Zit een paar km verder bij B-broek in een ander gehucht. Heb daar buiten de grote tuin ook een waterplas van 40x40m. Ook leuk voor de honden
Jouw optrekje gaat de 9 ton ook voorbij schat ik zo in?Martijn_bmw schreef: 03 aug 2025, 14:59 Herken mij wel in Arthur zijn denken.
Heb nu 160m2 woning en 400m2 tuin dat vind ik al mooi zat qua onderhoud en sores.
Groter en meer tuin, mij niet bellentenzij je weer zo in de slappewas zit dat je onderhoud van huis, tuin en schoonmaak allemaal kan uitbesteden. Dan heb je er ook geen sores van
![]()
B-Broek?
Dat klopt idd wel ja, komt door de regio. Optrekje wat Luco stuurde 250m2 wonen en 1.500m2 grond zal hier 2 a 3 mio doen afhankelijk van de wijk. Ik bedoelde ook niet zo zeer de koopprijs maar het formaat wat ik niet zou willen hebben als ik zelf het onderhoud moet doen.Elise schreef: 03 aug 2025, 15:27Jouw optrekje gaat de 9 ton ook voorbij schat ik zo in?Martijn_bmw schreef: 03 aug 2025, 14:59 Herken mij wel in Arthur zijn denken.
Heb nu 160m2 woning en 400m2 tuin dat vind ik al mooi zat qua onderhoud en sores.
Groter en meer tuin, mij niet bellentenzij je weer zo in de slappewas zit dat je onderhoud van huis, tuin en schoonmaak allemaal kan uitbesteden. Dan heb je er ook geen sores van
![]()
Ik was afgelopen vrijdag nog even in Baarn, in het Meander. Volop en gratis parkeren daar![]()
Vergeten even te kijken naar de parel van Baarn, die is nog te koop![]()
Hier ook zo, hele huis naar onze zin, lage lasten, complete huis is zo goed als onderhoudsvrij, garage met brug om wat te prutsen. Wij trekken misschien liever ons pensioen wat naar voren en dan weg uit de randstad. Een levensloop bestendige woning op een stukje grond, zo’n zelfbouw loodsje ernaast lijkt ons prima. Vind de 9 ton niet echt te veel gevraagd, als je dat hier net onder Rotterdam wil kopen moet je wat diepere zakken hebben.Arthur schreef: 03 aug 2025, 14:38 Ik wil sowieso geen woning van 9 ton kopen, of laat ik het anders zeggen; ik zou die hypotheek niet willen hebben. Zeker in de (levens) fase waarin ik nu zit. Ik zit nu in m’n 3e koophuis, heb het een beetje opgebouwd en heb lage lasten. En dat wil ik graag zo houden. Ben eigenlijk helemaal niet met huizen bezig. Wil nog 1x verhuizen en dan is het naar levensbestendig wonen, dus slapen/baden begane grond of appartement![]()
Ik zoek dus niet de grootste lap grond, de grootste schuur en de grootste vijver. Nooit gedaan ook. Maar als een ander dat wel wil, prima![]()
Ik wil er zo min mogelijk sores van![]()
Halveren geen idee maar er kan zeker een forse correctie komen.Robin schreef: 04 aug 2025, 13:22 Wat vinden we hier van? Zou t echt zo mal gaan als de hypotheekrenteaftrek er straks misschien afgaat?
https://www.facebook.com/share/r/17A9he ... tid=wwXIfr
Obbe schreef: 05 aug 2025, 12:25 En dan gewoon een sms sturen voor €1,50 naar 8118 met KOOPSOM postcode huisnummer en dan krijg je de verkoopprijs per sms. Duurt wel lang voordat de verkoopprijs verwerkt is dus zou even een paar maandjes wachten. Ander krijg je nu een sms terug met: datum 1-3-1955, koopsom €20.000 oid![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Edwin de Haas, Google [Bot], Hans44, HarryC, Luco, mark123, Peter-Paul, S-RS, Semrush [Bot], sitechris, smiley, WillemBoer, Wimo en 2 gasten