Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
^^^^^^
*m'n stiefmoeder*: Jamaar Robin is het in andere landen dan zoveel béter?
-
- Auto: eBike
Volgens mij vooral goed met zorgbudgetten en subsidies, maar daadwerkelijk uitvoeren is een tweedeWimo schreef: 23 jul 2025, 23:04 Uiteindelijk zal een "asielzoeker" jouw kont wassen als je het zelf niet meer kunt. Geen Nederlander te vinden die het gaat doen..
https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenl ... rde-handen
https://nos.nl/artikel/2543324
Laatst gewijzigd door Str8Six op 24 jul 2025, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
https://ec.europa.eu/eurostat/databrows ... =time:2024Robin schreef: 24 jul 2025, 10:08 ^^^^^^
Ik zou zeggen, bekijk het. En kijk voor de grap eens naar het aantal uur dat een Nederlander werkt per week .Ineens staan we onderaan.
Gut gut wat is het toch een drama allemaal.. en dat gemene Europa waar we gewoon lidstaat van zijn is zoooo gemeen!!1!Average Weekly Hours (EU, 2024–2025)
EU overall average: ~36 hours per week
Greece: ~39.8 hours/week — the longest average week in the EU
+10
+10
s
+10
Europe Data
+1
euronews
+1
Close followers: Bulgaria (~39 h), Poland (~38.9 h), Romania (~38.8 h)
Europe Data
+1
euronews
+1
At the lower end: Netherlands (~32.1–32.4 h), Germany, Austria (~33.9 h)
Bijna vergeten het diesel vrachtwagen verhaal van Utrecht te posten heren.. toch een schuinbek moment gemist.
Laatst gewijzigd door Wimo op 24 jul 2025, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
^^^^^
Echt iets voor de kleindenker dus.
Ieders perspectief is anders he.
An official website of the European Union

-
.... Het clickbait artikel haalt de data uit... Dezelfde dataset : Source dataset: lfsi_dwl_aRobin schreef: 24 jul 2025, 10:51 ^^^^^An official website of the European Union![]()
Die eens gek.. blader er eens doorheen. Het is gewoon selectief filteren, goedkoop scoren en er vanuit gaan dat geen hond 2 seconden nadenkt en zelf naar de data kijkt.
-
Nee man, ik ben even aan het genieten van jouw schuinbek moment!

-
Ieder perspectief is anders he 

- Philipoo
Met oogkleppen op zie je precies wat je zelf wil zien!
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Niets is zo verradelijk als statistiek zeggen ze wel eens toch?
Maar in de link van Wimo staat de filtering zo dat van 64 tot aow leeftijd al niet meegeteld word bijvoorbeeld. Hoewel dat eerder nog meer parttimers betekend denk ik.
Ben ook wel benieuwd naar de verhouding man/vrouw van de uren. Maar op een telefoon werken die filters voor geen meter.
Maar in de link van Wimo staat de filtering zo dat van 64 tot aow leeftijd al niet meegeteld word bijvoorbeeld. Hoewel dat eerder nog meer parttimers betekend denk ik.
Ben ook wel benieuwd naar de verhouding man/vrouw van de uren. Maar op een telefoon werken die filters voor geen meter.
- Philipoo
Als we alleen vrouwen pakken komen we er nog slechter uit, 27,7 uur gemiddeld en nog steeds de laatste in de rij.Eric Z schreef: 24 jul 2025, 11:21
- Arthur
- Auto: Nr.51
Nu moet ik zeggen dat ik ook liever een vrouw "pak"...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Waar het om gaat bij werken is de arbeidsproductiviteit, op dat vlak doen we het blijkens DNP helemaal niet slecht;
https://www.dnb.nl/algemeen-nieuws/acht ... -het-niet/
Dus we werken het langst van de EU in jaren, bij ook nog een hoge arbeidsproductiviteit.
Dan kan die gemiddeld korte werkweek geen kwaad, het rendement is prima.
Als je op de beurs zo presteert ben je koning. Maar nu zijn we de slemiel van de EU
https://www.dnb.nl/algemeen-nieuws/acht ... -het-niet/
Dus we werken het langst van de EU in jaren, bij ook nog een hoge arbeidsproductiviteit.
Dan kan die gemiddeld korte werkweek geen kwaad, het rendement is prima.
Als je op de beurs zo presteert ben je koning. Maar nu zijn we de slemiel van de EU
-
Inderdaad, die link gaat uit van werkenden. Ik denk dat veel andere Europese landen veel traditioneler in elkaar steken en de vrouwen daar niet (hoeven) werken. Dus omdat vrouwen hier wel (weliswaar parttime) werken haal je het gemiddelde omlaag. Tel dan totaal gewerkte uren in een heel volwassen mensenleven per land, dan heb je echt je antwoord.
- MParallel
- Auto: BMW
NL is toch kampioen parttime?
- JP
Parttimers zijn wel meer efficiënt, want 40u in de week uit het raam kijken heeft je baas ook niks aan....

Man die 40 uur per week in klein kantoor zit blij dat hij drie weken in een caravan zit

Man die 40 uur per week in klein kantoor zit blij dat hij drie weken in een caravan zit
-
-
Welterusten..... en werk lekker door. Uw mede Europeanen zullen u dankbaar zijnWimo schreef: 24 jul 2025, 10:46 Ik zou zeggen, bekijk het. En kijk voor de grap eens naar het aantal uur dat een Nederlander werkt per week .Ineens staan we onderaan.
Gut gut wat is het toch een drama allemaal.. en dat gemene Europa waar we gewoon lidstaat van zijn is zoooo gemeen!!1!

- JP
Stelletje deugnieten daar in Duitsland ! Paar donkere mensen laten dansen en trommelen in een nagebouwd Afrikaans dorp......hoe kan het al 15 jaar door de deugbeugel kunnen

https://www.looopings.nl/weblog/29683/P ... ebied.htmlPhantasialand beschuldigd van racisme: meer dan 15.000 handtekeningen tegen Afrikaans themagebied
"Afrika is geen land, maar een continent met meer dan vijftig staten, honderden talen en talloze geschiedenissen, tradities en culturele uitingen", schrijft ze in een statement. "Toch wordt deze diversiteit in het Afrikaanse deel van Phantasialand gereduceerd tot trommels, lemen hutten en dierengeluiden."
(...)
-
^^
Looopings is net zoiets als De Speld?
Looopings is net zoiets als De Speld?
-
Nee nieuws site voor attractieparken.
-
-
En Duitsland is economisch gezien nog een heilig boontje vergeleken met Frankrijk, Spanje en Italië...
We gaan in de EU gewoon de VS achterna en zakken steeds verder weg in de schulden.
We gaan in de EU gewoon de VS achterna en zakken steeds verder weg in de schulden.
- jos_br
-
Hier maar even:)
https://www.ad.nl/show/internet-in-de-b ... ~aa246daf/
Juffrouw Sweeney heeft 't als kwaliteitsactrice ver geschopt mede door haar method-acting en diepgaandere rollen, ik snap ook niet dat men hier de ethniciteits en 'looks' kaart trekt, dat deden we ook niet bij Obama etc toch? Oh wacht:)
Leuke dame, zéér vergezocht verhaal,wat imho laat zien dat woke zogenaamd op z'n end blijkt, maar imo nog springlevend is door de (woke)reacties....
https://www.ad.nl/show/internet-in-de-b ... ~aa246daf/
Juffrouw Sweeney heeft 't als kwaliteitsactrice ver geschopt mede door haar method-acting en diepgaandere rollen, ik snap ook niet dat men hier de ethniciteits en 'looks' kaart trekt, dat deden we ook niet bij Obama etc toch? Oh wacht:)
Leuke dame, zéér vergezocht verhaal,wat imho laat zien dat woke zogenaamd op z'n end blijkt, maar imo nog springlevend is door de (woke)reacties....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik juich sowieso reclames en foto’s van Sydney Sweeney toe
Zwoele uitkijk heeft ze, maar ja met haar 27 ben ik al gauw een pedo, dus laamaa 
Ik vind het ook vergezocht en/maar ik denk dat woke nog springlevend is en niet op z’n retour, helaasch…

Ik vind het ook vergezocht en/maar ik denk dat woke nog springlevend is en niet op z’n retour, helaasch…